Vos per kelis mėnesius „Boeing Co.“ pademonstravo daugybę kokybės defektų, kurie gali pakirsti pasitikėjimą didžiausios JAV eksportuotojos gamybos pajėgumais, ypač bendrovės „aukso gyslos“, lėktuvų „737 Max“.

Paskutinis ir rimčiausias incidentas įvyko sausio 5 d. vakare, kai „Alaska Airlines“ orlaiviui „737 Max 9“ pakilus iš Portlando, esančio Oregono valstijoje, atsiskyrė fiuzelažo plokštė. Reguliavimo tarnybos reagavo greitai ir, nepraėjus nė 24 valandoms po incidento, nurodė nedelsiant patikrinti 171 „Boeing 737 MAX 9“ lėktuvą, įskaitant visą „737 Max 9“ lėktuvų parką JAV. Ir nors niekas rimtai nenukentėjo, valdžios institucijos teigė, kad didele dalimi lėmė sėkmė, jog incidentas nevirto tragedija.

„Boeing“ generaliniam direktoriui Dave‘ui Calhounui „Alaska Air“ incidentas yra dar vienas smūgis jo pastangoms stabilizuoti bendrovę po pusę dešimtmečio trukusių sukrėtimų; incidentas įvyko tik prasidėjus naujiems metams, kuriuos „Boeing“ vadovas paskelbė kaip itin svarbius siekiant permainų. 

Bendrovė vis dar jaučia beveik prieš penkerius metus įvykusių avarijų padarinius.