„Geras klausimas, kodėl bankininkai stengiasi asocijuoti save su tokiais skambiais vardais. Ar tai nėra daugiau, sakykim, paslėptas planas B, kaip padaryti, kad, reikalui esant, tauta pagailėtų kaip kažkokio mecenato. Kaip ekonomistas galiu pasakyt, kad, kai bankai reklamuojasi arba mecenuoja kažką, ekonomistui tai yra įtarimo ženklas, o ne stiprumo. <…> Tą patį darė visokie enronai ir krūvos kitų kompanijų – prieš žlugdamos jos labai suaktyvėdavo viešųjų ryšių prasme, mecenavimo, užsakomųjų straipsnių ir pan.“, – „Žinių radijui“ sakė R. Kuodis.

Naujienų agentūros BNS vadovas Artūras Račas pritarė ekonomisto nuomonei ir atkreipė dėmesį, kad tas pats Kauno „Žalgiris“ pastaruosius kelerius metus turėjo nemažai problemų.

„Prisiminkim tą pačią Kauno „Žalgirio“ komandą – iš tikrųjų ji visąlaik turėjo problemų. Pastaruosius, tarkim, trejus metus, kai ten aktyviai pradėjo reikštis Romanovas, visą laiką buvo girdima, kad ir atlyginimai vėluoja, ir kad ten kažkam nesumokėjo, ir teismuose paskui kabėjo... Ir tai, kad šiemet, kai Romanovas iš tikrųjų subūrė labai stiprią komandą, visiems iš šono, kas bent šiek tiek nusimano apie krepšinį, buvo aišku, kad ta komanda yra labai brangi. <…>

Tas kėlė klausimą, ar tai rodo rinkai, kad tu esi pajėgus, ar tai rodo rinkai, kad tu maskuoji kažkuriuos kitus dalykus ir tikiesi galbūt per tą „Žalgirį“. Galbūt subėgs „Žalgirio“ fanai visi paskui prie Lietuvos banko ir mėtys akmenis, sakydami, kad jūs sunaikinot „Žalgirį“, – kalbėjo A. Račas.