„Sąmoningas kūrėjas niekada nenustoja mokytis ir tobulėti – tai nesibaigiantis procesas tiek aktoriaus, tiek teatro gyvenime. Lygiai taip pat yra ir su skraidymu. Apsispręsti mokytis valdyti ultra-lengvąjį lėktuvą padėjo mano sklandymo instruktorius, kuris įsitikinęs, kad kuo daugiau skirtingų aparatų sugeba valdyti žmogus, tuo geriau jis valdo juos visus. Pamaniau, kad blogiau tai jau tikrai nebus!“ – pasakoja aktorius, vos prieš keletą savaičių pirmą kartą atsisėdęs prie motorinio lėktuvo šturvalo.

Popietėmis aktorius vyksta į teatro gastroles po visą Lietuvą, todėl skraidymams lieka ankstyvi rytai. „Aviacija apipinta romantikos legendomis, tačiau kol pradedi suvokti skrydžio mechaniką, kol išmoksti ją suvaldyti, skrydis yra juodas darbas, o iki romantikos dar toli gražu“, – sako aktorius, tarp motorinio lėktuvo ir sklandytuvo, neturinčio variklio, pilotavimo įžvelgiantis ir skirtumų, ir panašumų.

„Vieni principai galioja sklendžiant, kiti – skrendant. Mano instruktorius juokiasi, kad mokymo metu ore, išjungus lėktuvo variklį, „normalius“ žmones apima panika. O man atvirkščiai – staiga viskas pasidaro aišku! Žinau, ką ir kaip daryti“, – juokiasi Sakalas.

Ultra-lengvojo lėktuvo piloto licencijos siekiantis aktorius sakosi lėktuvu skraidysiąs tomis dienomis, kai dėl oro sąlygų nebus galima sklandyti. Tačiau sklandymo jis neketina apleisti – tiesiog teks dar daugiau laiko praleisti aerodrome.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, tradicinėse žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
DELFI
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (3)