Kol Lietuvoje spaudžia šaltukas, Radži ir jo bičiulis, romų ansamblio „Sare roma“ lyderis Ištvanas Kvik susikrovė lagaminus ir išskrido į Dubajų. Čia dainininkas viešėjo pirmąjį kartą, o kelionė jo planuose atsirado visai netikėtai, bet labai laiku.

„Ištvanas pasiūlė, o aš sutikau. Kažkaip pats tokių dalykų nelabai sugalvoju, tačiau pamaniau, kad išvyka bus pačiu laiku, nes artėjo mano gimtadienis. Niekada dar neteko specialiai išsiruošti atostogoms, o jei ir išvykdavau, tai tik koncertų dėka. Supratau, kad turiu ten skristi, nes aplankyti tokią neeilinę šalį yra verta“, – DELFI pasakojo jis.

Radži Dabajuje

Dubajuje kartu su draugu Radži ilsėjosi 8 dienas ir, kaip pats sako, spėjo pamatyti visas populiariausias turistų lankytinas vietas.

„Turėjome labai puikų viešbutį, ten labai geras, aukšto lygio aptarnavimas – jie vertina turistus. Taip ir norisi sugrįžti į tą šalį. Vos atvažiuoji – tave pasitinka, atidaro automobilio dureles, siūlo savo pagalbą ir tau nieko nereikia daryti. O prieš išvažiuojant jie su liūdesiu atsisveikina ir tikisi, kad sugrįši. Dėmesys žmogui tikrai buvo didelis. Net nustebau, tikrai ne to ten tikėjausi ir kitaip viską įsivaizdavau“, – prisipažįsta jis.

Viename prabangiausių pasaulio miestų lankęsis Radži sako, kad Dubajuje renkasi ir atitinkamą statusą, pajamas turintys asmenys.

„Ne visi ten gali sau leisti nukeliauti, tačiau pagalvojau, kad juk vieną kartą gyvename, tad kodėl ne. Tokias atostogas aš labai mėgstu. Nukeliavome į „Ferrari“ parką, plaukėme laivu, pamatėme labai įspūdingų, šokančių fontanų, didžiulį akvariumą ir Burj Khalifa – patį aukščiausią dangoraižį pasaulyje. Tikrai buvo ką veikti, mes kiekvieną dieną kažkur važiavome ir nesėdėjome vietoje. Tikrai buvo verta visa tai pamatyti, juk šie atsiminimai liks visam gyvenimui“, – pasakoja dainininkas.

Pašnekovas pokalbio metu išdavė, kad kelionės metu net įsigijo tradicinį vyrų drabužį, panašų į tuniką, į kurį iš pradžių jis žiūrėjo gana skeptiškai.

Radži Dabajuje

„Pamaniau, kad jeigu jau atvažiavau į šią šalį, norisi pamatyti, susipažinti su jų kultūra, tad nusipirkau baltą ilgą drabužį. Niekad anksčiau nesuprasdavau, kodėl vyrai ten vaikšto vilkėdami tais ilgais apdarais, bet dabar žinau – kadangi ten yra labai karšta, toks drabužis gelbsti. Jo audinys yra labai plonas, vėsinantis, nė kiek nesušyli. O anksčiau į tai žiūrėjau kitaip. Matot, kol nepabandai – nesupranti. Mums, europiečiams, to nesuprasti, nes kai mums karšta – mes išsirengiam, o jie daro atvirkščiai. Tiesą sakant, ir karštis ten kitoks. Kai ten buvau temperatūra siekė 30 laipsnių šilumos, tačiau jos pojūtis buvo kitoks nei Lietuvoje. Įdomu tai, kad vietiniams toks klimatas buvo gana šaltas, nes naktį būdavo apie 21 laipsnį šilumos“, – prisimena jis.

Nors Radži užsiminė, kad kelionė jam atsiėjo nepigiai, jis dėl to tikrai neišgyvena.

„Negaliu gyventi neturėdamas pinigų. Pas mane jų visada yra, ačiū Dievui, nes pasitaupau. Apie pinigus nėra smagu kalbėti, tačiau tikrai skųstis negaliu. Pragyvenu iš muzikos, nes žmonės ateina į mano koncertus. Neimu tikrai kosminių pinigų už bilietus, tikiu, kad žmonėms pramogų reikia. Pastebiu, kad pas mus žmonės dažnai jaučia įtampą, o štai Dubajuje ar kituose šiltuose kraštuose visi atsipalaidavę. Matyt, mums trūksta to vitamino D. Kai taip ilgai nematome saulės ir ligos lengviau kimba“, – tikina žinomas vyras.

Kadangi savo gimtadienį Radži jau atšventė Dubajuje, tikrąją savo gimtadienio dieną dainininkas praleis ramiai.

„Neplanuoju nieko. Juk ne jubiliejus, o tik 32-eji metai. Galbūt grįšiu į Panevėžį ir savo globėją nusivesiu į restoraną. Taip paprastai. Nesureikšminu to tikrai. Aš visada svajojau, kad mano gimtadienis būtų vasarą, o ne žiemą. O tai, kad gimiau per Valentino dieną – irgi smagu. Juk dvi šventės per vieną. Jei nenori švęsti gimtadienio – šventi Valentiną ir atvirkščiai“, – sako pašnekovas.

Pasiteiravus, ar šiemet Meilės dieną jis sutiks nebe vienas ir gal jo gyvenime atsirado antra pusė, Radži nusijuokia ir tampa paslaptingas.

„Per metus nelabai kas pasikeitė. Aš jau daug metų kartoju tai. Pasakysiu taip – aš myliu visus. Kas nori, tas su manimi gali švęsti. O antros pusės aš nesureikšminu. Reikia kiekvieną dieną mylėti žmogų, ne tik per Valentino dieną. Reikia nors stengtis tai daryti, kad būtų kuo mažiau pykčio, pavydo. Pastebiu, kad pastaruoju metu kolegos, turiu omenyje muzikantus, labai paaštrėjo. Kritikuoja vieni kitus, pavydi – man visa tai atrodo nenormalu. Kiekvienas turi žiūrėti savo reikalų ir dirbti. Kiekvienas dainininkas turi skirtingą muziką ir skirtingą publiką“, – pabrėžia jis.

Radži Dabajuje

„Aš ir pats tai patiriu savo kailiu. Kol pravažiavau pro arenas su savo koncertais išgirdau daug įvairių nuomonių. Kai kurie žmonės kalbėjo, kad tai ne man, jog aš nesugebėsiu, bet jie klydo. Tik publika parodo tavo vertę. Kiek žmonių ateina į tavo koncertus – toks ir esi dainininkas. Jei publika nesirenka, vadinasi kažką darai ne taip, žmogau. O pas mane žmonės kol kas ateina ir tai yra faktas“, – džiaugiasi Radži.

Realybės šou prieš daugelį metų išgarsėjęs vyras sako, kad ir jam buvo laikas, kuomet jis jautėsi tikra žvaigžde, tačiau nuo bėdų jį išgelbėjo globėja.

„Aš 18-os metų jau buvau žinomas visoje Lietuvoje, uždirbau gerus pinigus – 10 tūkst. litų. Tai buvo dideli pinigai. Koncertų būdavo keturis kartus per dieną. Ir tada buvo daug pavydo, ir dabar jo nestinga. Man galvos nepamesti padėjo artimas žmogus – globėja, kuri iki šiol man pasakys, jei kažką darau ne taip. Tačiau aš jau nebe tas Radži, kuris dainavo „Ką daryt“, aš jau subrendau. Tą dainą jau dainuoju kitaip, nes su amžiumi įgauni patirties. Aš jau įrodžiau, kad galiu surinkti arenas. Norisi, kad kiekvienas darytų savo darbus ir nustotų žiūrėti, ką daro kiti“, – kartojo estrados atlikėjas.

Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, tradicinėse žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.