Tai, kad padarė klaidą K. Meschino pripažino dar penktadienį, kai savo akimis pamatė nusidriekusią žmonių eilę šalia naujo restorano prekybos centre. Tai buvo gerokai prieš kilusį šurmulį, tačiau savo įrašų mergina nutarė neslėpti, norėdama išlikti sąžininga prieš savo sekėjus.

„Galiu pasakyti, kad tikrai kvailai pasijaučiau galvodama, kad nebus žmonių „Akropolyje“, eidama į „Burger King“. Skatinu jus jį ragauti užsisakant, o ne einant gyvai“, – instagrame sakė ji.

347 tūkst. sekėjų turinti mergina dar prieš skandalą prisipažino klydusi, nes parodė netinkamą pavyzdį ir fiziškai apsilankė restorane.

„Labai norėčiau nuoširdžiai su jumis pasikalbėti. Jaučiuosi tikrai susimovusi. Tikrai kvailai jaučiuosi dėl to, kad važiavau į „Akropolį“, nes nepavyko užsisakyti per „Wolt“. Kad aš nežinojau, kad bus eilės ir kad bus tiek žmonių – tai tikrai ne pasiteisinimas. Aš vos atvykus į vietą išsigandau ir po to nuėjau sėdėti į automobilį, nes man pačiai buvo nejauku. Aš tikrai neskatinu fiziškai eiti į tokias viešas vietas ir valgyti tų burgerių. Tiesiog, sakau, kvailai jaučiuosi, nesitikėjau, kad taip vėlai vakare bus tiek daug žmonių. Nufilmavau. Galėčiau dabar laisvai viską ištrinti ir apsimesti lyg nieko nenutiko, bet nenoriu meluoti ir kažko vaidinti.

Aš suprantu, kad dabar yra labai jautrus laikotarpis mums visiems. Ir kad mes, žmonės, turintys daug sekėjų, turėtume būti pavyzdys, tuomet tokia reklama kertasi su realybe. Sakau, jeigu būčiau žinojusi situaciją, gyvenime nebūčiau važiavusi ten, visko filmavusi ir pan. Tai tiek norėjau pasisakyti, nes blogai jaučiuosi. Ypač kai anksčiau šnekėjau, kad reiktų tikrai sugriežtinti karantiną, tai aš vis dar laikausi šios pozicijos.

Žinau, kad labai daug žmonių laukia, kad aš suklupčiau, kad man parašytų, užsipultų, mane įžeistų ar kitaip man pakenktų. Bet šiaip pagalvojus, kad dabar yra kaskart 3000 atvejų per parą ir daug mirčių... Reiškia yra tikrai problema tarp žmonių ir karantino nesilaikymo. Tad siūlau žiūrėti, rašyti ir pergyventi dėl savo draugų, artimųjų ir šeimos bei jiems patarti, bandyti juos apsaugoti, kad jiems viskas būtų gerai“, – instagrame kalbėjo K. Meschino.

Sureagavo į kilusį skandalą

Šeštadienį po visuomenėje kilusio pasipiktinimo Karolina neslėpė sulaukusi daug neapykantos žinučių, kuriose žmonės ją kritikavo ne tik dėl galimai klaidingai suformuluotos reklamos, bet ir linkėjo net susirgti. Tokio turinio replikos ir jų kiekis K. Meschino paskatino dar kartą prabilti apie ažiotažą sukėlusią situaciją.

„Visi staiga taip nori pasisakyti šia tema ar sau pasidaryti populiarumo. Toks jausmas, kad per mane tie žmonės būriuojasi viešose vietose. Visada dalinausi priešinga žinute ir niekada nei pusės žodžio nebuvo iš manęs pasakyta panašaus į „Visi varykite į „Akropolį“, į „Burger King“. Niekada neskatinau žmonių fiziškai eit kažkur, bet matau kai kurie smaginasi pateikdami situaciją kaip jiems patogiau. Aš pati atvykusi buvau nustebusi dėl žmonių srauto ir atvirkščiai – tris kart vien per vakar vakarą sakiau neiti geriau į tokias vietas.

Influencerių "Burger King" reklama papiktino internautus

Dar kartą apgailestauju dėl savo neprotingo apsilankymo prekybos centre, jei kažką asmeniškai tai įžeidė, bet nemanau, kad nusipelniau verkti visą dieną dėl visų jūsų grasinimų nusižudyti ar susirgti. Niekas nerodo kažkaip ir nefilmuoja, kas dabar iš tiesų vyksta prekybos centruose... Tai yra baisu, absurdiškas kiekis žmonių, visi šluoja parduotuves ir stovi eilėse susigrūdę, pykstasi dėl vežimėlių, nes bijo naujos valdžios sprendimų, kad tuoj uždarys viską. Tai didžiulė problema.

Geriau pergyvenkit dėl savęs, savo draugų, kaimynų ir šeimos. Toks jausmas, kad man kažkokie kitokie įstatymai pritaikyti, nei visiems... Truputį ne ten koncentruojatės ir ne ten problemą matote. Be galo skaudu. Be tikiu, kad protingi žmonės supranta. Lengva viską nurašyti į tai, kad influenceriai kažkokie antžmogiai išsigimėliai, kurie viską dėl pinigų padarys. Pažiūrėkite į veidrodį pradžioj...“, – skelbė Karolina.

„Faktas, kad būčiau tiek aš, tiek Iglė užsisakiusios maistą per „Wolt“, bet jis buvo užlūžęs (vėliau sužinojome, kad dėl žmonių srauto). Mes nebuvome perspėtos ir mumis nebuvo pasirūpinta, kad gautume maistą į namus. Įstatymai leidžia eiti į „Akropolį“, o mums buvo minėta, kad tai daryti yra „saugu“. Atvykus situacija atrodė kitaip. Užsisakiau maistą ir kol jį gamino laukiau draugo mašinoje“, – pridūrė ji.

Naudodamasi proga K. Meschino nusprendė dar kartą visiems priminti saugumo reikalavimus siaučiant koronavirusui.

„Suprantu, kad visiems saugus metas, jog visi jautrūs ir pikti. Bet aš nesu viruso ir mirčių Lietuvoje priežastis, kaip dauguma čia mane dabar kaltina, nesu Covid-19 nešiotoja, neagituoju nesilaikyti taisyklių ar įstatymų. O jums visiems, net tiems, kurie man linki blogiausio, aš linkiu didžiausios sveikatos ir nepamirškite:

  • vienkartinę kaukę keisti kuo dažniau;
  • plauti rankas;
  • kalėdines dovanas pirkti internetu;
  • vengti vietų, kur gali būti daug žmonių;
  • vengti fizinio kontakto su žmonėmis“, – rašė ji.


Tuo tarpu I. Bernotaitytė, taip pat reklamavusi „Burger King“ restoraną ir jo atidarymą, nusprendė laikytis visai kitokios pozicijos – atsitverti tylos siena. Mergina į Delfi skambučius neatsakė, nuo komentarų ji susilaiko ir savo socialinėje erdvėje.

Tiesa, akivaizdu, kad į kilusį šaršalą Iglė visgi sureagavo, kadangi šiuo metu minimas įrašas jau yra pašalintas.

„Nėra ką pridurti, tiesiog, varykit paragauti“, – taip instagrame savo 164 tūkst. sekėjų armijai skelbė dainininkė.

Influencerių "Burger King" reklama papiktino internautus

Būtent ši trumpa reklaminė žinutė ne vienam pasirodė kaip skatinimas fiziškai apsilankyti minėtame restorane. Į tai sureagavo ne tik tolimi internautai, bet ir pačios Iglės sekėjai.

„Igle, tiesiog klausimas: ar manai, kad yra teisinga raginti žmones buriuotis? Cituoju: „varykit paragauti“. <...> Turintys smegenų nereaguos, bet, deja, kaip matome, dauguma žmonių – besmegeniai, o tokius skatinti nėra labai gerai. Suprantu, esi influencerė, bet... per daug jau. Geros dienos, raginu ir pačią mažiau be reikalo gastroliuoti!“ – po dainininkės reklama brūkštelėjo vienas internautas.

Jam antino ir kiti: „Ar viskas gerai raginti žmones varyti ragauti į „Akropolį“, kai tokie užsikrėtimų skaičiai?“.

„Kaip jaustis gydytojams po tokios reklamos?“ – komentaruose svarstė trečias.

„Burger King“ teigia, kad buvo nurodyta kita reklamos kryptis

Kadangi savaitgalį kalbos apie „Burger King“ restorano atidarymą Vilniuje netyla, Delfi sulaukė ir „Tallink Grupp“ pozicijos bei paaiškinimo į porą kilusių klausimų.

Komentuoja Katri Link, Komunikacijos vadovė, AS „Tallink Grupp“:

„Suprantame, kad pandemijos laikotarpiu mūsų „Burger King“ restorano atidarymas sukėlė prieštaringas reakcijas ir sulaukė lankytojų antplūdžio, kuris buvo netikėtai didelis. Norime pabrėžti, kad žmonių saugumo ir sveikatos išlaikymas dabar yra svarbiausias dalykas, todėl primygtinai kviečiame klientus maistą užsisakyti į namus ir nevykti prie restorano jo išsinešti patiems.

Tiesa, kad atidarydami restoraną dirbame su influenceriais, tačiau jiems buvome aiškiai nurodę, kad žmonių atvykti prie restorano nekviestų – reklamuoti prašėme tik galimybę maistą užsisakyti į namus. Apgailestaujame, kad viešojoje erdvėje atsirado kitoks paraginimas.

Taip pat priduriame, kad prekybos centro „Akropolis“ apsauga jau rūpinasi lankytojų saugumu prie restorano, užtikrindami, kad žmonės ten nesibūriuoja ir laikosi reikalingo atstumo. Tačiau dar kartą kviečiame visus, norinčius paragauti „Burger King“ maisto, jį užsisakyti pristatymui į namus, o ne vykti atsiimti patiems.

Nors, dėl didelės užsakymų gausos, jų priėmimas programėlėse „Wolt“ ir „Bolt Food“ gali užtrukti, norime priminti, kad restoranas niekur nedings. Taigi, jei užsisakyti šiuo momentu ir nepavyksta, „Burger King“ maisto paragauti bus galima rytoj ar bet kurią kitą dieną.

Prašome visų būti atsakingais ir iš anksto dėkojame už kantrybę.“

Daugiau apie kilusį visuomenės pasipiktinimą influencerių reklama skaitykite paspaudę čia.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (411)