„Važiavome ten atostogauti, visiškai pabėgome nuo darbų rutinos. Po Naujųjų metų pasiėmėme laisvą mėnesį ir leidome sau pailsėti“, – naujienų portalui DELFI pasakojo D. Norvilas.

Amerikoje Deivis viešėjo ne pirmą kartą, tačiau šios kelionės metu jis su žmona praplėtė savo akiratį ir turėjo galimybę pažinti šalį iš arčiau. Pabuvojo Čikagoje, Las Vegase, aplankė Didįjį kanjoną, Los Andželą, Malibu, Santa Moniką, Niujorką.

„Tai šalis, kurią tikrai verta pamatyti. Įspūdžių turėjome labai daug. Galima sakyti, su Renata išgyvenome antrą medaus mėnesį“, – sakė pas bičiulius už Atlanto su žmona viešėjęs Deivis.

Deivio Norvilo kelionės Amerikoje akimirkos

Per mėnesį pora patyrė galybę teigiamų emocijų ir papasakoti, kas įsiminė labiausiai, būtų sunku.

Amerika didžiulė ir labai spalvinga. Las Vegase labiausiai patiko „Cirque du Soleil“ pasirodymas. Tai buvo pirmas šou, kurį pamačiau šioje kelionėje, ir kuris užkėlė labai aukštą kartelę mūsų vėliau aplankytiems pasirodymams. Kanjonai taip pat paliko didžiulį įspūdį. Šį nuostabų gamtos stebuklą kiekvienam reikėtų pamatyti bent kartą gyvenime, – neabejoja Deivis. – Taip pat ilgam įstrigs Niujorke Rugsėjo 11-ajai skirtas memorialas, stovintis toje vietoje, kur kadaise buvo Broliai Dvyniai. Taip pat muziejus, kuriame eksponuojamos sudužusio lėktuvo detalės, žuvusių žmonių daiktai. Amerikiečiai garsėja savo puikia nuotaika, tačiau toje vietoje tvyrojo susikaupimas ir tyla. Gana nejauki, bet išties įsimintina vieta. Dėl jos labai norėjau aplankyti Niujorką.“
Deivio ir Renatos Norvilų kelionės Amerikoje akimirkos

Mėnesį Amerikoje dviese atostogavę Deivis su Renata prisipažino kelionėje labiausiai pasiilgę vaikų. Tačiau šiuolaikinės interneto galimybės leidžia bendrauti ir pasimatyti su brangiausiais žmonėmis kiekvieną dieną.

„Su Emiliu aš buvau surengęs žaidimą. Jis manęs prašė Amerikoje nupirkti žaislinį motociklą. Būtinai su dviem ratais. Tad visą mėnesį užtruko mūsų motociklo paieškos. Skridome po visus miestus, kol galiausiai radome. O kai radome, iš karto ir grįžome, – juokiasi Deivis, Amerikoje radęs ir sau daug ko naudingo nusipirkti. – Man Amerikoje patinka dėl to, kad visada galiu sau rasti tinkamo dydžio drabužių ir avalynės. Nereikia nei kirpti, nei lenkti. Žinoma, įsigijau sau reikalingų daikčiukų medžioklei. Ko pavydžiu amerikiečiams, to pavydžiu.“