„Dabar aš esu „Facebook“ karalius! Atminkit šią datą, vaikai, 2014-11-26 dieną, kai Vaidotas tapo 1 Lietuvos „Facebook'e“ ir aplenkė Monikutę! Skleiskite šią žinią nuo Lonkasterio uolos iki Winterfelo“, – pasidžiaugė tinklaraštininkas, kurio gerbėjų armija lyg ant mielių augti pradėjo po skandalo dėl dainos „Šėtone, prašau...“. Vos per kelias savaites jo pasekėjų skaičius išaugo daugiau nei 30 tūkst.

Vaidotas Grincevičius

Šia proga jis paskelbė ir neilgą vaizdo siužetą, kuriame pasidžiaugė savo sėkme ir laikydamas rankoje statulėlę kreipėsi į Moniką Šalčiūtę su simboliniu antros vietos prizu rankoje.

DELFI primena, kad interneto sensacijos Monikos Šalčiūtės populiariumas prasidėjo labai netikėtai – dėl nekalto pomėgio viešinti asmenukes internete, kurios pradėjo dominti vis didesnę lietuvaičių minią.

Susirinkti tokią daugiatūkstantinę gerbėjų armija M. Šalčiūtei užtruko kiek mažiau nei dvejus metus. To daryti ji nesiekė tikslingai „Tai man pačiai buvo staigmena. Yra žmonių, kurie tikslingai to siekia, ir negalėtų be to gyventi, bet aš tikrai nesu tarp jų“, – anksčiau DELFI yra sakiusi mergina. Visgi M. Šalčiūtė neslepia, dėmesys jai patinka: „Malonu, kai žmonės tavimi domisi. Jei jiems įdomu, tai ir pasidalini. Tai atsakas jiems.“

Nors iš pažiūros tokios jaunuolių lenktynės socialiniame tinkle gali atrodyti komiškai, tačiau užsienyje populiarūs tinklaraštininkai ar „Youtube“ žvaigždės savo sąskaitas iš reklamos pajamų per metus papildo nuo kelių iki kelių dešimčių milijonų dolerių.

Panašu, kad ir Lietuvos interneto žvaigždutėms ateina geresnės dienos. Pavyzdžiui, Monika Šalčiūtė jau įsitraukė į vieno mobiliojo operatoriaus reklaminę kampaniją.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (53)