„University Of Arts London“ ryšių su visuomene magistro studijas baigusi ir vyriausiąja tarptautinių projektų direktore vienoje garsiausių Londono reklamos agentūrų „Saatachi & Saatachi“ dirbusi lietuvė prieš kelerius metus nusprendė internete įkurti Didžiosios Britanijos rinkai skirtą drabužių ir aksesuarų butiką „Kristina Goes West“ (KGW), prekiaujantį riboto tiražo Baltijos ir Šiaurės šalių kūrėjų darbais.

„Viskas vyko natūraliai. Visada domėjausi mada, o gyvendama Londone pastebėjau, kad moterys čia itin mėgsta išsiskirti, vertina kokybę, originalumą ir galimybę drabužiais išreikšti save. Tai ir siūlau“, – šypsodamasi pasakoja Kristina, klientes puošianti Baltijos šalių dizainerių kūriniais.

Neseniai jau aštuntąją „pop-up“ parduotuvę Londone atidariusi Kristina, atsižvelgdama į daug ko mačiusių megapolio moterų skonį ir prestižiniame koledže „Central Saint Martins“ įgytas žinias, ne tik kruopščiai atsirenka perlus iš naujausių dizainerių kolekcijų, bet ir siūlo aksesuarų, pažymėtų ženklu KGW (Kristina Goes West).

„Prekių ženklas KGW susiformavo bendraujant su madą mėgstančiomis ir savitumą vertinančiomis draugėmis, kolegėmis, vakarėlių viešniomis ir mados savaitės renginiuose sutiktomis moterimis. Pradėjome nuo patogių formų, tačiau subtilia odos faktūra išsiskiriančių rankinių, delninių ir piniginių“, – pasakoja Kristina.

Nauja pavasariui ir vasarai skirta kolekcija šviečia saulės geltoniu. Šiluma spinduliuoja tiek rankinės, tiek juvelyrikos dirbiniai, kuriuos mielai renkasi ne tik Londono, bet ir Normandijos salų stiliaus žinovės.
„2013 m. mūsų pardavimas išaugo tris kartus, palyginti su 2012 m., o praėjusių metų rezultatai rodo dar du kartus išaugusį klienčių poreikį atrodyti kitaip“, – Baltijos šalių dizainerių įvertinimu džiaugiasi Kristina. Vis dėlto ne viskas ir ne visada einasi taip skladžiai. KGW įkūrėja dalijasi Londone išmoktomis pamokomis.