„Tik neprotingai turtingi gali pirkti pigius vienadienius rūbus! Todėl šioje pavasario/vasaros kūryboje – itin prabangūs, laikui ir trumpalaikiams mados įnoriams nepavaldūs daiktai. Tarsi tikras prabangos šarvas nuo išorinio pasaulio. Tai – kolekcija, nepavaldi geografijai, laikui ir infliacijai. Tegyvuoja gyvenimo džiaugsmas!“ – šypsosi J. Statkevičius.

Kiekvienai moteriai, atėjusiai į kolekcijos pristatymą, dizaineris šelmiškai merkia akį: „Žinau, ko Jums reikia“. Kūrėjo išpildytoje vizijoje ateinantį šiltąjį sezoną moters kūną apsups ploniausios vilnos ir šilko pluošto audiniai su “šlapiu efektu”, ji vilkės sukneles-lietpalčius, moterišką trapumą saugos tarsi antra oda prie kūno priglundanti zomša, rinktinės odos, karališkas muaras, šilkas, atlasas, tafta. Podiumą užkariaus ne vienadienės raudonojo kilimo suknelės bei dieniniai drabužiai, tokie prabangūs ir universalūs, kad juos galima vilkėti ir vakare.

2011 m. pavasario ir vasaros moters įsikūnijimas – specialiai į šios kolekcijos pristatymą iš Niujorko atvykstantis pasaulinio lygio modelis Svetlana Griaznova.

Ant podiumo bus pristatyta 20 naujų modelių, skirtų stilingam laisvalaikiui ir neformalioms progoms. Dizainerio akimis vyrui reikalingi aštrūs, bet patogiai sukonstruoti kirpimai, rinktinės medžiagos ir nebanalūs aksesuarai. Ši linija bus skirta plataus akiračio vyrui, pasaulio piliečiui, kuris puikiai jaučiasi tiek Vilniuje, tiek Paryžiuje, Londone, Milane ir Maskvoje, taip pat Niujorke, Antverpene ar Singapūre.

Patvirtindamas savo minties autentiškumą J. Statkevičius savo kolekciją pakvietė demonstruoti Londone dirbantį operos solistą Edgarą Montvidą, britų aktorių Dexterį Flecherį ir vieną garsiausių Rusijos baleto artistų Nikolajų Ciskaridzę.

Juozo Statkevičiaus kūrybinė energija išsiplėtė iki ilgai lauktos aksesuarų kolekcijos. Kolekcijos vyriška avalynė, rankinės ir papuošalai – kurti paties dizainerio. „Rankines, kurios sukurtos iš rinktinių itališkų odų ir medžiagų, kaip ir legendinę pasaulinę mados klasiką, galėsite perduoti savo dukterims – nes jų kokybė tokia, kad nešiojant ir metams bėgant jos tik įgaus kilnią senovinę patiną, bet niekada neatrodys „praėjusio sezono““, – žada J. Statkevičius.

Akylesni Juozo kūrybos gerbėjai jau pastebėjo atsinaujinusį dizainerio mados namų ženklą. „Dirbdamas su įvaizdžiais pats turiu nuolat keistis. Naują kolekciją pradedu nauju savo mados namų prekiniu ženklu. Mano ženklas nuo šiol bus prabangesnis, lakoniškesnis, subtilesnis, ne taip lengvai kopijuotinas ir tikiuosi, vienintelis. Toks - kaip aš“, – kaip visuomet tiesmukas dizaineris.

Šaltinis
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją