Tiesa, „Cockheart“ internetinė parduotuvė atidaryta dar 2014-aisiais, kai tuo tarpu J. Statkevičiaus e-parduotuvė atidaryta tik šią savaitę.
Tai pastebėję internautai netruko komentuoti, jog J. Statkevičius esą jau yra „liūdnai pagarsėjęs plagiatorius“.
Rytų Londone įkurto prekės ženklo „Cockheart“ logotipą sukūrė Bence Baranyai, kurio tikslas buvo sukurti ikonišką simbolį. Prekės ženklas įdomus tuo, kad viename įvaizdyje jungia vyriškus ir moteriškus bruožus.
„Kad ir kokia būtų jūsų simbolio interpretacija, norime, kad mūsų drabužiai jus įkvėptų, kad gerai jaustumėtės, juos vilkėdami, kad jums būtų smagu. Mes metame iššūkį heternorminėms vertybėms. Visi turi nebijoti pateikti save, džiaugtis, kad esame skirtingi. Tokia „Cockheart“ esmė“, – rašoma oficialiame parduotuvės internetiniame puslapyje.
Keturių „Cockheart“ savininkų svajonė – sukurti pasaulinę bendruomenę, būti užuovėja visiems žaviems pasaulio keistuoliams.
DELFI susisiekti su pačiu Juozu Statkevičiumi nepavyko. Susisiekus su jo vadybininke, ši paprašė atsiųsti nuorodas, kuriose matyti, jog marškinėlių dizainas sutampa, o vėliau nebeatsiliepė telefonu.