„Kelionė buvo labai gera. Pasiėmėme iš jos viską, ką galėjome. Nė karto nepasigailėjau, kad medaus kopinėti vykome ne dviese, o su bičiuliais. Visi buvo labai laimingi, nesipykome. Vis kas nors kitas gamindavo valgyti, kiekvieną vakarą būdavo vakarėlis“, - DELFI sakė Baiba.

Maljorka B. Skurstenei-Serdiukui labai patiko. Ispanijoje tiek ji, tiek jos vyras lankėsi pirmą kartą. Dainininkė pasakojo radusi laiko pabūti ir su sutuoktiniu. Pasak pašnekovės, dviese kopinėti medų būtų buvę nuobodu. Serdiukai su draugais apsistojo išsinuomotoje viloje. Kompanija stengėsi ne gulėti prie jūros, o kuo daugiau pamatyti. Tam pravertė išsinuomotas automobilis, su kuriuo keliavo aplink salą.

„Atsiversdavome žemėlapį ir išsirinkdavome, kur norime keliauti. Aplankėme muziejus, botanikos sodą, įspūdingas uolas, pliažus. Mums labai pasisekė, kad buvo geras oras. Net vietiniai gyventojai sakė, kad tai yra neįtikėtina. Turėjo būti apie 20 laipsnių šilumos, o buvo 25-28 laipsniai karščio. Daug maudėmės jūroje, išbandėme paviršinį nardymą, plaukiojome laivu. Kiekvieną dieną laukė vis kitas planas“, - pasakojo pašnekovė.

Baiba džiaugėsi, kad tiek vestuvės, tiek medaus mėnuo pavyko puikiai. Pasak moters, visi šventėje dalyvavę liko labai patenkinti. „Esu buvusi, dainavusi daugelyje vestuvių. Net nežinau, kas mūsų šventėje galėjo būti geriau“, - šypsojosi atlikėja.

B. Skurstenės-Serdiuko ir Mykolo Serdiuko medaus mėnesio akimirkos - DELFI nuotraukų galerijoje: