Į mados Olimpą užkopusi jauna moteris gali pasigirti visa eile didžiulių pasiekimų.

Nors Lietuvoje Edita – reta viešnia ir jos vardas nėra taip plačiai žinomas, tačiau ji jau yra dirbusi su garsiausiais pasaulio mados namais, pozavusi ant nesuskaičiuojamos galybės žurnalų viršelių.

Edita patenka ir į daugiausiai uždirbančių modelių pasaulyje sąrašą, kuris sudaromas, remiantis modelio bendradarbiavimu su daugiausiai mokančiais klientais. Tokiais klientais vadinami tokie prekės ženklai kaip „Victoria's Secret“, kosmetikos gigantai „Estee Lauder“, „Lancome“ ir t.t.

E. Vilkevičiūtė buvo pasirinkta ir kaip Roberto Cavalli kvepalų aromato reklamos veidas. Tąkart pats R. Cavalli liaupsino Editą. „Edita yra ryškaus grožio modelis. Ji spinduliuoja šių kvepalų dvasią ir įkūnija „Paradiso“ moterį, kuri yra bebaimė būtybė, absoliučiai moteriška ir demonstruoja savo prabangų žavesį“, – pasirinkimu tąkart džiaugėsi R. Cavalli.

Edita buvo ir pirmoji lietuvė, kuri žengė žymiuoju „Victoria's Secret“ podiumu. „Victoria Secret“ – bene garsiausias pasaulyje apatinio trikotažo prekinis ženklas, kuris garsėja stulbinančiu dizainu ir prabanga, nepakartojamais kolekcijų pristatymais bei vienu ilgiausiu podiumu, kuriuo garbės turėjo žengti tokie supermodeliai kaip Tyra Banks ar Naomi Campbell.

Lietuvė yra pozavusi ir su tokiais kvapą gniaužiančiais gražuoliais kaip Tomas Cruise'as bei Zacas Effronas.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, tradicinėse žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
DELFI
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (106)