Vienos tokios vakarienės metu garsią porą ir sutikome Ingos bei Aivaro jau pamėgtame restorane „Šventaragio sodas“. Jau nedaug kas pamena jų pažinties detales: juk Stumbrų meilė trunka beveik du dešimtmečius.

„Šiais metais minėsime 15-kos metų vestuvių sukaktį, prieš jas dar ketverius metus draugavome. Pirmą kartą susitikome mokyklos šokiuose, buvau devintokė, Aivaras mokėsi jau dešimtoje klasėje. Draugauti pradėjome praėjus tik dviems metams po pažinties, nors supratau, kad tai mano žmogus vos pirmąkart susitikus. Tuomet jo dar net nepažinojau. Sunku net paaiškinti, galbūt tai buvo meilė iš pirmo žvilgsnio. Pirmoji ir vienintelė“, – šypsosi Inga.

Moteris teigia mananti, kad jų laimingos ir ilgai trunkančios santuokos paslaptis yra besąlygiška meilė, kuriai nesvarbi nei išvaizda, nei socialinė ar finansinė padėtis, pagarba vienas kitam.

Ingos ir Aivaro Stumbrų vakarienė

Viešumoje nuolat pasitempę, dizainerių drabužiais pasipuošę sutuoktiniai tik nusijuokia paklausti, kaip atrodo jų buitis.

„Namuose atrodome paprastai, kaip ir visi normalūs tvarkingi žmonės. Darbų pasidalinimo pas mus nėra, kas ką gali padaryti, tą ir padaro. Tikrai nelaukiu vyro, kad grįžęs šiukšles išneštų ar lemputę pakeistų, jis taip pat su malonumu vakarienę pagamina ar indus išplauna. Paprastai savaitgaliais paskiriame vieną dieną, kai drauge su visa šeima tvarkomės namus. Ilgą laiką, kol vaikai buvo maži, turėdavome namų tvarkytoją, tačiau jiems paaugus, perleidome dalį atsakomybės atžaloms ir labai džiaugiuosi, kad jie moka palaikyti tvarką ir švarą namuose. Vaikus auklėjame irgi kartu, galbūt tik aš esu ta griežtoji, kuri ugdo pareigos bei atsakomybės jausmą, o Aivaras – tas gerasis, kuris linkęs dar ir palepinti vaikus“, – šypsosi I. Stumbrienė.

Ir nors šeimos gyvenimas bei buitis puikiai sustyguoti, ji pripažįsta, jog namie pasitaiko ir audrų.

„Mes jei pykstamės, tai pykstamės (juokiasi). Abu esame tvirto charakterio, tačiau džiaugiuosi, kad vyras yra nuolaidesnis, dažniausiai jis pirmas linkęs taikytis. Iškilusius konfliktus, jei pavyksta, sprendžiame derybomis, kiekvienas iš mūsų žino, kad gali gauti ką, tačiau turi kažką pasiūlyti ir kitai pusei. Ir niekada nebūna kraštutinumų: jei kitos pusės derybomis palenkti nepavyksta, niekada ir nelipame per galvą“, – pasakoja dviejų vaikų mama.

Ji pripažįsta, kad audras namuose prigesinti ir santykius puoselėti itin puikiai padeda viena jųdviejų tradicija, kurios stengiasi šventai laikytis.

„Kartą per savaitę išeiname kažkur dviese. Į kiną, restoraną, renginį ar teatrą. Tai maža mūsų tradicija. Porą kartų per metus išsirengiame ir į kokią neilgą kelionę užsienin“, – sako I. Stumbrienė ir neslepia, kad net ir dviese su Aivaru trumpam išėję dviese, kaip ir dauguma porų, neišvengia kalbų apie vaikų problemas, auklėjimą bei buitį.

Ingos ir Aivaro Stumbrų vakarienė

Su Stumbrais susitikome kaip tik tuomet, kai šeštadienio vakarą pora nusprendė dviese romantiškai pavakarieniauti pačiame Vilniaus centre, šalia Katedros aikštės, įsikūrusiame restorane „Šventaragio sodas“.

„Vilniuje nėra didelio gerų restoranų pasirinkimo, tad renkamės iš keletos jau mūsų pamėgtų. Kartais pabandome kažką naujo, dažniausiai tai būna po to, kai prisiklausome draugų rekomendacijų. Aš nesu linkusi eksperimentuoti, turiu mėgstamus patiekalus, kuriais mėgaujuosi, bet pasitaiko atvejų, kai ryžtuosi ir išbandau siūlomas naujienas“, – pasakoja itin savo figūra besirūpinanti garsi moteris.

Romantiškos vakarienės metu sutuoktiniai užsisakė rūkyto upėtakio kapotinį, vėžių bisque, antienos su moliūgais ir juodaisiais lęšiais, dūmo skonio Šventaragio šamo.

Tiesa, kad paragautų kone gurmaniškų patiekalų, Stumbrams eiti toli nereikia – jų vyresnėlė dukra Estela yra tokia puiki kulinarė, kad jau iš to sugeba ir užsidirbti. Sekantys paauglę socialiniuose tinkluose puikiai žino jos neįtikėtinus sugebėjimus ir gali pamatyti jos į meno kūrinius panašių patiekalų nuotraukų.

„Dabar ji gamina itin dažnai, paruošia labai gardžių patiekalų visai šeimai, skanių desertų. Jau tapo įprasta, kad savaitgaliais virtuvėje karaliauja Estela“, – šypsosi Inga. Tačiau sako, kad tuo nepiktnaudžiauja – trumpas pasprukimas dviese su Aivaru iš namų jiems padeda išlaikyti santykių romantiką.

Garsi moteris pasakoja, jog ji yra labiau praktikė nei didžiulė romantikė ir jei namie trūksta gėlių, tiesiog nueina ir jų nusiperka pati: „Tačiau ypatingomis progomis sutuoktinis visada mane palepina. Ar tai būtų kovo 8-toji, ar Valentino diena, Aivaras grįžta namo su puokšte ir suplanuoja romantišką vakarą“.

Tačiau Inga patikina – jie su Aivaru dviese praleidžia išties nedaug laiko, nes visas dėmesys skiriamas šeimai. Apie ypatingą jų aistrą kelionėms, tikriausiai, yra girdėję daugelis, mat pora mielai su žurnalistais pasidalina nuotraukomis iš šeimos atostogų net ir pačiuose egzotiškiausiuose pasaulio kampeliuose.

Ingos Stumbrienės kelionė į Singapūrą

„Kelionės mums, kaip šeimai, duoda labai daug. Visų pirma, jos yra laikas, kai būname visi kartu, o rūpesčiai lieka namuose. Taip pat jos praplečia pasaulėžiūrą, mąstymą, stiprina tarpusavio ryšį“, – įsitikinusi Inga.

Priminus jai apie tai, jog ne kartą viešai yra sakiusi, kad su vyru vis dar svajoja apie šeimos pagausėjimą, I. Stumbrienė sako, kad dabartinė jos šeimos vizija visiškai atitinka tą, apie kurią svajojo nuo pat mažens, tačiau jos ir Aivaro norai šioje vietoje kiek skiriasi: „Dar būdama maža, žaisdama su lėlėmis, turėjau šeimynėlę, kurią sudarė tėtis, mama ir du vaikai – mergaitė bei berniukas. Jie gyveno gražiame baltame name. Apie tokią šeimą ir svajojau, apie mylimą vyrą, kurį labai mylėsiu, o jis mylės mane, apie dvi atžalas. Net kai rinkomės namą, ieškojau būtent tokio, apie kokį svajojau vaikystėje. Tačiau Aivaras svajoja apie penkis vaikus. Kadangi jis mano svajones išpildė, ateis laikas, kai aš pasistengsiu išpildyti ir jo“.

Šeimos gyvenimo ir kelionių akimirkos:

Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, tradicinėse žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.