Gruodžio 23 dieną Chanco sukako vieneri. Nuo tada, kai mergaitės mama Mami Kano internete išplatino pirmąją jos vešlių ir tamsių plaukų nuotrauką, Chanco sekėjų gretas „Instagram“ papildė 300 tūkstančių žmonių.

„Mane labai nustebino reakcija, tačiau taip pat labai didžiuojuosi iš daugelio šalių sulauktomis pagyromis“, – sakė M. Kano leidiniui „People“.

Vešlias Chanco garbanas pastebėjo ne vien socialinės žiniasklaidos vartotojai. Kai pernai metais „People“ išspausdino straipsnį apie mažąją Chanco, kuriame buvo rašoma, kad ji verta plaukų priežiūros priemonių reklamos, su tuo sutiko ir „P&G Global Hair Care & Beauty Sector“ direktorius Alexas Keithas.

„Mes iš karto kreipėmės į jos mamą, nes Chanco asmenybė ir ypatingas būdas sutampa su tuo moterų įvaizdžiu, kurį norime remti“, – sakė „P&G Japan Hair Care Associate Brand“ direktorius Yoshiaki Okura.

Sausio 7 dieną Chanco oficialiai debiutavo reklamoje kartu su Japonijos televizijos pranešėja Sato Kondo, kurios elegantiškais žilais plaukais žavisi visa Japonija. Kaip teigia Y. Okura, naujoji reklama skirta moterims, kurios „nori būti pozityvios ir jų plaukai tampa nauja pradžia“.

„Jaučiame, kad [Chanco] gražūs plaukai turi didelę galią, kuri verčia žmones pozityviai eiti į priekį, – samprotauja Y. Okura. – Taip pat mes remiame jos mamos pozityvumą, kai ji dalijasi nuostabiomis akimirkomis su Chanco.“

Be Japonijai skirtos reklamos Chanco taip pat pasirodė jai skirtame skaitmeniniame filme „The Hairy Tale“.

Paklausta, ar kada nors ketina kirpti savo dukrelės plaukus, M. Kano atsakė: „Noriu, kad jos plaukai būtų ilgi, o ateityje galvoju išbandyti kažką naujo, pavyzdžiui, pinti kasas“.

M. Kano teigia, kad jos Chanco „nerūpestinga šypsena ir vešlūs plaukai neatitinka jos amžiaus“. Mama sako, kad mažosios dukrelės plaukų priežiūra labai paprasta: „Iššukuoju ir tiesiog leidžiu jai būti tokia, kokia yra“.

Mergaitės plaukai anksčiau ir dabar - nuotraukų albume:

Šaltinis
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, tradicinėse žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
DELFI
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (11)