Apie bendradarbiavimą su dainos „Video Games“ atlikėja „Jaguar“ oficialiai praneš rugsėjį Paryžiuje.
„Jaguar“ prekės ženklo reikalų vadovas Adrianas Hallmarkas apie naujienas sakė: „“Jaguar“ žavesys – autentiškumo ir modernumo samplaika, būtent šios dvi vertybės mus vienija ir su Lana bei jos profesine veikla“.
Visai neseniai Lana del Ray tapo ir Švedijos drabužių prekės ženklo H&M veidu.
Rudeniui skirtos kolekcijos reklamoje dainininkė demonstruoja rožinį angoros megztuką, gėlių raštais margintas tampres, keletą pastelinių spalvų sijonų, odines kelnes ir prigludusias palaidines.
H&M savo kampanijoje taip pat ketina pristatyti Johano Rencko režisuotą atlikėjos perdainuotos 1963 metų Bobby Vintono dainos „Blue Velvet“ klipą.
Daina rugsėjo 19 dieną bus patalpinta H&M svetainėje, o sutrumpinta kūrinio versija bus panaudoja televizijos reklamai.