Apie bendradarbiavimą su dainos „Video Games“ atlikėja „Jaguar“ oficialiai praneš rugsėjį Paryžiuje.

„Jaguar“ prekės ženklo reikalų vadovas Adrianas Hallmarkas apie naujienas sakė: „“Jaguar“ žavesys – autentiškumo ir modernumo samplaika, būtent šios dvi vertybės mus vienija ir su Lana bei jos profesine veikla“.
Visai neseniai Lana del Ray tapo ir Švedijos drabužių prekės ženklo H&M veidu.

Rudeniui skirtos kolekcijos reklamoje dainininkė demonstruoja rožinį angoros megztuką, gėlių raštais margintas tampres, keletą pastelinių spalvų sijonų, odines kelnes ir prigludusias palaidines.

H&M savo kampanijoje taip pat ketina pristatyti Johano Rencko režisuotą atlikėjos perdainuotos 1963 metų Bobby Vintono dainos „Blue Velvet“ klipą.

Daina rugsėjo 19 dieną bus patalpinta H&M svetainėje, o sutrumpinta kūrinio versija bus panaudoja televizijos reklamai.

Šaltinis
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją