Ji yra jauniausias vaikas susiskaldžiusioje Kardashianų ir Jennerių šeimoje. Realybės šou, pasakojančio apie šios šeimos gyvenimą, premjera televizijoje „E! Network“ įvyko 2007 metais. Tąkart pasaulis pirmą kartą susipažino su Kylie Jenner, kuriai tuomet tebuvo 10 metų.

Tačiau per pastarąjį dešimtmetį pasaulis stebėjo, kaip K. Jenner virsta tikra magnate, rašo aol.com. 2017 metais ji uždirbo 41 mln. dolerių ir užsitikrino 59 vietą „Forbes“ brangiausiai apmokamų pasaulio įžymybių sąraše. Jos kosmetikos įmonė „Kylie Cosmetics“ užsiima mažmenine savo firminio produkto – 27 dolerius kainuojančių lūpų kosmetikos rinkinių „Kylie Lip Kit“ – prekyba.

Šis 2015 metas pasirodęs produktas buvo išgraibstytas per kelias sekundes. 2018 metų vasarį gimus dukrelei Stormi Webster, jauniausioji Jennerių šeimos atstovė į savo pareigų sąrašą įtraukė žodį „motina“.

K. Jenner yra pirmoji garsiosios šeimynos nuomonės formuotoja, kuri savo reklamų ekvivalentiškąją vertę užaugino iki daugiau kaip 1 mln. dolerių už vieną „Instagram“ įrašą, tvirtina socialinės žiniasklaidos analitinė firma „D’Marie Analytics“, praneša žurnalas „Bustle“.

Tai reiškia, kad kiekvienas K. Jenner įrašas, pasirodęs socialiniame tinkle „Instagram“ ir turintis reklamos ar rėmėjų grotažymę, atitinka 1 mln. dolerių, kurie būtų išleisti tradicinei reklamai – ir tai didina pačią nuomonės formuotojos vertę.

Kardashianų ir Jennerių šeimos atstovės sumaniai išnaudoja „Instagram“ kaip pelningą pajamų šaltinį. Jos reklamuoja daugybę vartojimo produktų, pradedant geriamais maisto pakaitalais ir baigiant vaistais nuo rytinio pykinimo.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, tradicinėse žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
DELFI
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (14)