Tradiciškai pasisėmę informacijos ir įsiamžinę nuotraukose, traukėme toliau. Nors ir keista, tačiau šiek tiek nei įprastai ilgesnė kelionė - neprailgo. Atvažiavę į Mančesterį turėjome pora valandų, per kurias apžiūrėjome miestą, o 18 val. jau rinkomės į „Ruby Lounge“ klubą, o nuo
19.30 val. tradiciškai klube pradėjo rinktis klausytojai.

Verta paminėti, jog Mančesteris - vienintelis miestas iš mūsų turo, kuriame grojome antrą kartą, todėl kai kurie iš atvykusiųjų buvo mums jau matyti. Kaip ir pernai, šiais metais renginį kuravo jau prieš metus mums nemažai pagelbėjusi Ieva, kurios draugija mums labai patiko. Taip pat smagus renginio momentas buvo tas, kad DJ Rasp Mančesterio koncertui pasikvietė savo gerą draugą, reperį „Mak Of All Trades“. Surengto pasirodymo įdomiausias dalis buvo ta, kai atlikėjas paprašė susirinkusią minią išsitraukti iš kišenių, kas papuolė po ranka, ir apie tai ekspromtu improvizuodamas sukūrė netrumpą kūrinį.

Iškart po to, ant scenos lipome ir mes. Jautėme panašų jausmą, kaip ir prieš metus - paskutinis turo koncertas, tik klubas ir scena kita. Labai nudžiugome, kai sužinojome, jog neseniai šiame klube grojo Lana Del Rey, o po mėnesio žada groti Mayer Hawthorne.

Nors ir savaitę tetrukęs turas, nemenkai išvargino, atidavėme viską, ką galėjome, rodo, energijos neliko nė lašo. Svaras atidavė savo paskutinius marškinėlius, o pabaigoje tradiciškai nusilenkėme su visa turo komanda. Net ir likus valandai, „Ruby Lounge“ klube turėjome ką veikti. Nors ir sekmadienis, vietiniai lietuviai pasikvietė mus į šalimais esantį barą pratęsti vakarėlį.

Kastetas, DJ Mamania ir DJ Rasp apturėjo pasivaikščiojimą po naktinį Manchesterį, o Donciavas pasiilgęs savo šeimos, iškeliavo į viešbutį miegoti, kad greičiau ateitų rytojus, kai teks keliauti namo į Lietuvą. Po vidurnakčio visa „afterparty“ komanda atkeliavo į viešbučio barą, kur turo užbaigimas buvo pratęstas iki paryčių.

Apie 11 val. ryto turėjome palikti viešbutį. Nupėdinę iki „China Town'o“ susėdome paskutiniams turo pietums „All-you-can-eat“ restorane. Pasistiprinę, turėjome vykti į Liverpulį, iš kur turėjome skristi namo. Prieš tai atsisveikinome su DJ Rasp, kelis kart jį pakilnoję. Kelias į Liverpulyje esantį oro uostą buvo palydėtas skambant „Tame Impala“ garso takeliui. Oras, kaip ir visą savaitę buvo visiška priešprieša „Ūkanotajam Albionui“. Taip pat pastebėjome, kad būtent iš Liverpulio kilę legendiniai „The Beatles“ čia yra garbinami beveik ant kiekvieno kampo.

Dar viena liūdesio akimirka aplankė tuomet, kai teko atsisveikinti su mūsų turo organizatoriumi Mike'u ir Mančesterio diva Ieva.

Turime pripažinti, kad per savaitę patirtų įspūdžių yra tiek daug, jog atrodo, kad kelionė tęsėsi visą mėnesį. Kastetas kelis kartus koncertuose minėjo, jog tai ko ne įspūdingiausia kelionė per grupės istoriją, todėl tikrai prireiks laiko, kol visus įspūdžius „suvirškinsime“. Labai tikimės, kad vėl sugrįšime ir patirsime tai, ką patyrėme. Būtu smagu pratęsti tradiciją ir dar kartą po metų apkeliauti Airiją bei D. Britaniją.

Ačiū visiems, kas atėjote į koncertus ir padarėte, kad viskas pavyktų. Dar ilgai prisiminsime turo akimirkas, o dienoraščiai primins apie vieną nerealiausių grupės kelionių! Išvien!