Vienos populiariausių šalies prodiuserių kompanijos „Cactus pro“ prodiuseris Gintaras Bendžius, po kelių jo atlikėjų nesėkmingų bandymų pasirodyti didžiajai Europos publikai, net viešai yra pasakęs, kad geriau sukurti gerą, MTV kanalui tinkantį vaizdo klipą ir taip patekti į tarptautinę rinką, nei dalyvauti „Eurovizijos“ atrankoje.

„Esu įsitikinęs, kad „Eurovizija“ nėra ta terpė, per kurią būtų galima išplaukti į platesnius vandenis. Tai pasenęs konkursas. Ne kartą apie tai yra kalbėję kompetentingi Europos muzikos ekspertai. Į „Euroviziją“ pastaruoju metu žiūrima tik kaip į pigios estrados konkursiuką“, - kritikos „Eurovizijos“ konkursui negailėjo ir Mindaugas Bendžius.

Į tarptautinę rinką

Pasak „Eurovizijos“ koordinatoriaus Lietuvoje Jono Vilimo, tokia nuostata nėra tikslinga.

„Panašūs pasisakymai kyla tik dėl nevisavertiškumo ir nedrąsos jausmo.

Neneigsiu, MTV – puikus būdas patekti į tarptautinę rinką, tačiau „Euroviziją“ vienu metu žiūri gerokai platesnis žmonių ratas. Šis konkursas turi savo trauką ir šarmą. Patekti tarp kelių laimingųjų ir turėti unikalią galimybę išeiti į sceną prieš visą Europą, nors ir tik tris minutes, - nepaprastas dalykas“, - įsitikinęs J.Vilimas.

Jis užsiminė, kad sukurti vaizdo klipą reikia ir „Eurovizijos“ konkursui. „Apskaičiavus procentais, MTV didžioji dalis auditorijos – paaugliai, o „Eurovizija“ pritraukia įvairaus amžiaus žmonių ratą“, - mano jis.

Pašnekovo teigimu, šiemet nacionalinėje „Eurovizijos“ atrankoje dalyvaus maždaug pusšimtis Lietuvos atlikėjų ir grupių.

„Pastaraisiais metais būna panašus norinčiųjų dalyvių skaičius, tik šiemet savo muzikalumą išbandys didžioji dauguma naujų, mažai žinomų muzikantų. Nesakau, kad „Eurovizija“ – absoliučiai geriausias šansas sublizgėti pasaulyje, tačiau kodėl gi nepabandžius ir neįsitikinus? Reikia išnaudoti visus įmanomus būdus. Juk, pavyzdžiui, latvių grupė „Brainstorm“ išgarsėjo būtent sudalyvavusi šiame konkurse“, - pasakojo Lietuvoje „Eurovizijos“ reikalais besirūpinantis J.Vilimas.

Didžiulės išlaidos

Pasak nuolatinės nacionalinės „Eurovizijos“ atrankos dalyvės Aistės Pilvelytės, daugelis muzikantų šiame konkurse atsisako dalyvauti, nes tam reikia ne tik labai daug darbo, pastangų ir entuziazmo, bet ir finansų.

„Reikia ieškoti rėmėjų. Turi būti idealiai paruošta daina, choreografija ir tinkamai parinkti rūbai. Būtina gerai apgalvoti kiekvieną smulkmeną. Gal muzikantai, vieną kartą pabandę ir nelaimėję, tiesiog nuleidžia rankas“, - svarstė A.Pilvelytė.

Atlikėja teigė, kad visada galima pasiekti aukštumų, tik reikia to be galo norėti ir siekti. „Visada reikia bandyti visus įmanomus kelius į tarptautinę rinką, tačiau kol kas kurti naujo brangaus klipo, kuris galėtų atitikti MTV standartus, neketinu“, - sakė pašnekovė.

O prodiuseris M.Bendžius užsiminė, kad jau artimiausiu metu su įtakingais asmenimis kalbėsis dėl naujojo Amberlife klipo pateikimo MTV kanalui.