Pirmieji triumfu spinduliuojančią žinią paskleidė TV3.

„Jubiliejinį, dvidešimtąjį, TV3 televizijos sezoną rugsėjo 2-ąją pradėjusi ir ištikimiausiems Lietuvos žiūrovams padovanojusi įspūdingą grandiozinį koncertą Vilniaus Katedros aikštėje su būriu dainininkų, grupių ir TV3 žvaigždžių, devynerius metus iš eilės žiūrimiausia televizija Lietuvoje tokia išlieka ir pirmąją dvidešimtojo sezono savaitę, rašoma TV3 išplatintame pranešime žiniasklaidai. - Rugsėjo 3–9 dienomis, pirmąją naujojo televizijų sezono savaitę, TV3 televizija išliko žiūrimiausia – preliminariais tyrimų bendrovės „TNS LT“ duomenimis visą dieną TV3 rinkosi 17,0 proc. televizijos žiūrovų, tuo tarpu LNK – 16,6 proc., LTV – 9,3 proc., BTV – 6,5 proc. 15–49 metų amžiaus auditorijoje TV3 žiūrimumas dar didesnis: TV3 rinkosi 21,2 proc. TV žiūrovų, LNK – 14,5 proc., LTV – 6,9 proc., BTV – 5,1 proc. Rugsėjo 8-ąją TV3 eteryje debiutavęs populiariausias šokių projektas Lietuvoje „Šok su manimi“ 19.00–22.30 val. 15–49 metų amžiaus grupėje tapo nepralenkiamas – jį rinkosi 24,9 proc. TV žiūrovų, tuo tarpu artimiausio konkurento rodytą programą rinkosi 15,1 proc. minėtos auditorijos žiūrovų. Sekmadienį, rugsėjo 9-ąją, 19.30–21.20 val. karališkojoje sekmadienių animacijos programoje rodyta premjera – animacinis šedevras „Kaip prisijaukinti slibiną“ (How to Train Your Dragon) įveikė artimiausio konkurento rodytą tiesioginę šokių transliaciją – 15–49 metų amžiaus auditorijoje TV3 rinkosi 30,3 proc. TV žiūrovų, LNK – 13,0 proc. televizijos žiūrovų“.

LNK neliko skolinga savo konkurentui, ir, pasitelkusi tos pačios tyrimų bendrovės kitus parametrus, atsakė kontrsmūgiu.

„LNK, pradėjusi naują, aistrų kupiną televizijos sezoną, išlieka populiariausiu televizijos kanalu Lietuvoje žiūrimiausiu, prime time, laiku (19.10 – 22.30 val.), kai prie TV ekranų susirenka daugiausiai žiūrovų. Pirmąsias naujojo sezono dienas, rugsėjo 1 – 10 dienomis, LNK žiūrovų dalis yra didžiausia ir geriausiu laiku sudaro 20,8 proc., TV3 – 18,8 proc., LRT – 7,8 proc., BTV – 5,8 proc.
Žiūrimiausia šio sezono laida yra gyvenimo būdo žurnalas „Nuo...iki...“ kuriame debiutavo nauja vedėja, žurnalistė Giedrė Talmantienė, laidos reitingas – 9,1 proc. Šeštadienį parodytas naujas Radži koncertas „Mano didelės storos čigoniškos vestuvės“, TNS LT duomenimis, bendrojoje auditorijoje pasiekė 7,2 proc. reitingą ir negailestingai nokautavo TV3 šokių laidos „Šok su manimi“ premjerą, kurios reitingas – 6,4 proc, - rašoma LNK pranešime žiniasklaidai. - Šeštadienį startuojančio pramoginio šou „Radži ieško žmonos“ herojus dainininko Radži Aleksandrovičiaus koncertą stebėjo daugiau nei 600 tūkstančių žmonių arba kas penktas žiūrovas. LNK šokių projektas „Kviečiu šokti. Pažadinta aistra“ bendrojoje auditorijoje, TNS LT duomenimis, įveikė per TV3 rodytą animacinį filmą „Kaip prisijaukinti drakoną“ rezultatu 7,9:6,5 proc. Naujajame sezone LNK šokių projektas populiaresnis už TV3 šokių laidą. „Kviečiu šokti. Pažadinta aistra“ reitingas 7,9 proc., TV3 „Šok su manimi“ reitingas – 6,4 proc. LNK televizijos šokių projektas „Kviečiu šokti. Pažadinta aistra“ su Rūta Mikelkevičiūte ir Andriumi Butkumi užima šeštą vietą tarp žiūrimiausių sezono programų, o TV3 šokių laida tenkinasi vos 16 vieta. LNK rodoma „Nickelodeon“ animacija, „Kempiniukas Plačiakelnis“, „Burbuliai“ bei „Linksmieji Tomo ir Džerio nuotykiai“ žiūrovams priimtesni nei TV3 naujiena – ryto laida „Nauja diena“. „Nauja diena“ prie TV ekranų rinko vos 8.7 proc. žiūrovų (share), tuo metu rodomas LNK animacinis filmukas „Kempiniukas Plačiakelnis“ – beveik 16 proc. žiūrovų".

Rugsėjo 1-9 d. žiūrimiausios laidos ir programos (tyrimų bendrovės „TNS LT“ bendros auditorijos duomenys)

1. „Nuo...Iki” (LNK) – 9,1 proc.
2. „Valanda su Rūta“ (LNK) – 7.8 proc.
3. Dvidešimtojo TV3 sezono pristatymas (TV3) – 7,5 proc.
4. „Operacija LNK ir kitos aistros” (LNK) – 7,5 proc.
5. KK2 (LNK) – 7,5 proc.
6. „Kviečiu šokti. Pažadinta aistra“ (LNK) – 7,3 proc.
7. Filmas „Nesunaikinamieji”(TV3) – 7,2 proc.
8. „Mano didelės storos čigoniškos vestuvės“ (LNK) – 7,2 proc.
9. „Dviračio šou“ (LNK) – 6,7 proc.
10. TV3 žinios (TV3) – 6,6 proc.l