Renginys “Reklamos vakarienė” bus unikalus pirmaisiais geriausio lietuviško reklaminio klipo rinkimais ir sovietmečiu sukurtų reklamų peržiūra.

Kolekcija “The Night of the AdEaters” Lietuvoje jau buvo pristatoma 1998, 1999 ir 2001 m. Visus kartus renginys sulaukė didžiulio visuomenės susidomėjimo, visi bilietai į renginius buvo parduoti iš anksto.

“Šiais metais geriausių pasaulio reklamos klipų kolekcijos “The Night of the AdEaters” peržiūra bus praturtinta geriausio lietuviško reklamos klipo rinkimais ir sovietmečiu sukurtų reklamų retrospektyva”, teigia “BDG Filmų” direktorius Valdas Strazdas. Į konkursinę lietuviškų reklaminių klipų programą pateks reklamos agentūrų siūlomi geriausi lietuviški reklaminiai klipai, sukurti nuo 2001 m. spalio mėn. iki 2002 m. spalio mėn. Geriausią lietuvišką reklaminį klipą rinks renginio “Reklamos vakarienė” žiūrovai, renginio metu balsuodami - siųsdami SMS žinutes - už siūlomus reklaminius klipus, rodomus konkursinėje programoje. Reklamos agentūrai, sukūrusiai geriausią reklaminį klipą, bus įteiktas specialus apdovanojimas. Diplomu bus apdovanojama ir įmonė, kurios užsakymu sukurtas nugalėjęs reklaminis klipas.

“Naujas renginys “Reklamos vakarienė” labai sudomins ne tik Lietuvos reklamos agentūras, bet ir visus Lietuvos reklamų “valgytojus”, kurie galės išrinkti pačią geriausią metų reklaminį klipą”, pasakoja “BDG Filmų” rinkodaros vadybininkė Saulė Pauplytė. Šalia geriausių pasaulio reklamų žiūrovai taip pat žiūrės sovietmečiu sukurtų reklaminių klipų ir filmų anonsų retrospektyvą. Taigi “Reklamos vakarienė” - unikali galimybė pamatyti prieš dešimtmečius sukurtas reklamas.

“The Night of the AdEaters” - reklaminių klipų programa, sudaryta iš prancūzo Jeano Marie Boursicot reklamų kolekcijos, užregistruotos Guinesso rekordų knygoje. Visame pasaulyje “The Night of the AdEaters” suburia reklamos mėgėjus ir specialistus mėgautis subtiliu reklamos rinkiniu, žiūrėti šauniausias, originaliausias, skandalingiausias, įdomiausias pasaulio reklamas, kurios demonstruojamos didžiuosiuose ekranuose. Šio renginio žiūrovai turi unikalią galimybę pamatyti geriausius pastarojo meto užsienio valstybių reklaminius klipus, taip pat kituose kontinentuose ir labai egzotiškose šalyse (Mongolija, Libanas, Honkongas, Čilė, Brazilija ir kt.) sukurtas ir populiarias vaizdo reklamas.

Šiandien Jeano Marie Boursicot kolekciją sudaro gerokai virš pusės milijono reklaminių TV klipų iš daugiau kaip 120 pasaulio valstybių. Guinesso rekordų knygoje rašoma, kad J. M. Boursicot kolekcija pati didžiausia reklaminių filmukų kolekcija pasaulyje. Ji saugoma didžiuliame sandėlyje netoli Paryžiaus ir apdrausta 6 milijonais frankų.