Žinoma, yra tam tikrų išimčių, pavyzdžiui, jei filmas skirtas suaugusiems. Nes, būkime atviri, tikrai nenorime stebėti aistringų bučinių ir sekso scenų kartu su mama, tėčiu ar, neduok Dieve, senele. Tačiau kai kurios kino filmų meilės scenos yra keistesnės net ir už tokias situacijas. Štai kelios iš jų.

„Penkiasdešimt pilkų atspalvių“

Veikiausiai nė vienas filmas sulaukė tiek profesionalų kritikos ir žiūrovų pagyrų, kaip „Penkiasdešimt pilkos atspalvių“. Taip yra todėl, kad vieninteliai žmonės, kuriems patinka šis filmas, yra tie patys, kuriems patinka ir tie juokingi romanai.

Šių knygų autorė sudėliojo ant popieriaus tokių sakinių, kaip „Hm... mano vidinė deivė šoka merengę su tam tikrais salsos žingsneliais“, ir paprašė žmonių už tai mokėti pinigus. Tad nenuostabu, kad filmo režisierė sukūrė tokį pat šedevrą apie banalų, sudėtingą ir mažai tikėtiną romaną: neišvaizdi skaistuolė Anastasia virsta patvirkusia ir nuolankia Christiano, kuris galėtų būti laikomas kraupiu grobuonimi ir net smurtautoju, jei tik nebūtų milijardierius, meiluže.

Kiekviena meilės scena šiame filme tampa vis juokingesnė ir juokingesnė, o įtampa pasiekiama tuomet, kai Christianas per smarkiai suduoda Anastasiai per užpakalį. Visa tai įvyksta vadinamajame žaidimų kambaryje, kuriame pilna rimbų, kablių, grandinių ir visokių kitokių viduramžiškų kankinimo įrankių, kurie, rodos, merginai visai nekelia susirūpinimo. Tik štai pliaukštelėjimas per užpakalį jai pasirodo kažkas tokio.

„Dingusi“

Šiame filme yra kelios gana baisios scenos, tačiau neabejotinai baisiausiai yra tuomet, kai Amy aistros akimirką perrėžia gerklę Desiui. Tai buvo tik viena iš Amy plano dalių, siekiant nepagrįstai apkaltinti vyrą žmogžudyste.

Įtampa toje scenoje jaučiam įvyks kažkas baisaus, ir tai tikrai ne meilės scena. Ir kai Desis jau tuoj pasieks palaimos viršūnę, Amy perrėžia jam gerklę. Taigi, galime drąsiai sakyti, kad aktoriui Neilui Patrickui Harrisui tai tikrai nebuvo pati maloniausia scena.

„Rekviem svajonei“

Scena, kurią turime omeny, vyksta pačioje filmo pabaigoje, kai visi pagrindiniai veikėjai yra įklimpę į patį giliausią priklausomybės liūną. Mes tiesiog stebime pasiektą patį dugną. Jennifer Connelly vaidina Marion, kuri yra priklausoma nuo heroino. Ji parduoda savo kūną, kad galėtų gauti narkotikų, ir yra pasamdoma atlikti šou demoniškiems, besiseilėjantiems vyrams, kurie džiūgauja ir mėto jai pinigus. Tai ne meilės scena, o siaubingai groteskiškas aktas, atspindintis siaubingus dalykus, kurių patyrė kiekvienas veikėjas, ir perduodantis žiūrovams visą paniką ir neviltį.

„Šou merginos“

Šį filmą sukūrė tokių didelio populiarumo sulaukusių filmų, kaip „Robotas policininkas“, „Viską prisiminti“ ir „Esminis instinktas“, režisierius Paulas Verhoevenas. Taigi, jis veikiausiai tikėjosi tokios pačios reakcijos ir į filmą apie Las Vegaso šokėjų gyvenimo peripetijas.

Deja, gavosi prastoka melodrama, kurią būtų galima rodyti per „Lifetime“ televizijos kanalą, jeigu ne sekso baseine scena, kuomet Elizabeth Berkley vaidinama pagrindinė veikėja raitosi ant Kyle'o MacLachlano veikėjo taip, tarsi šalia jų į baseiną kažkas įmetė į rozetę įjungtą skrudintuvą. Jeigu galėtumėte tuo metu nubraukti nuo akių juoko ašaras, tikrai įžvelgtumėte K. MacLachlano veide klausimą: „Ką ji čia dabar daro?!“

„Amerikos grožybės“

Nepaisant to, kad „Amerikos grožybės“ yra neabejotinai puikus filmas, kuriame vaidina tiesiog fantastiški aktoriai, tai nenustelbia fakto, kad filme tėvas trokšta savo paauglės dukters draugės. Kevino Spacey ir Menos Suvari veikėjai galiausiai pasiduoda aistrai.

Laimei, ši scena buvo trumpa. Menos veikėjos gležnumas tik pabrėžia visos situacijos netinkamumą. Nors filme K. Spacey veikėjas visą laiką gašliai fantazuoja apie savo dukters draugę, ir tai primena tikrą komediją, kai galiausiai jis suartėja su mergaite, žiūrovams belieka stebėti sceną iš serijos „Prašau, pasakykite, kad to nėra“.

Kai po visko jis užkloja mergaitę balta antklode, tai primena tarsi potrauminį gestą, kuris tiesiog suteikia palengvėjimą, kad viskas pagaliau baigėsi.

„Brėkštanti aušra. 1 dalis“

Vienas iš knygos pranašumų, lyginant su filmu, yra tas, kad skaitytojui leidžiama pačiam įsivaizduoti magiškas scenas. Autoriai gali aprašyti scenas labai detaliai ir jeigu jiems pavyksta perteikti tas emocijas ir jausmus, misija yra laikoma įvykdyta. Tuo tarpu filmo kūrėjas turi parodyti dalykus realistiškai, o aktoriai turi įtaigiai suvaidinti sceną.

Juostos „Brėkštanti aušra. 1 dalis“ kūrėjai būtent ir susidūrė su sunkumais vaizduodami ilgai lauktą Bellos ir Edwardo meilės sceną. Bellą suvaidinusi Kristen Stewart suprato, kad ši misija bus tikrai sudėtinga. Kaip rašoma romane, meilės scena turėjo būti „nežemiška ir visiškai nežmogiška ir geresnė nei būtų galima įsivaizduoti“.

Todėl aktorei kilo klausimų, kaip galima atitikti tokius lūkesčius. Tad nenuostabu, kad šios scenos vaidinimą su Robertu Pattinsonu ji pavadino „agonija“, nors tuo metu jis buvo jos vaikinas tikrame gyvenime.

„Paskutinis tango Paryžiuje“

Filmuojant daugumą meilės scenų kinų aktoriams tenka atlikti keistą apsimetimo darbą. Tačiau tai, ką žiūrėdami 1972 metų filmą „Paskutinis tango Paryžiuje“ matė žiūrovai, galima drąsiai vadinti filmuotu užpuolimu. Sekso scenų gausioje juostoje yra liūdnai pagarsėjusi sekso scena, kai Marlono Brando veikėjas panaudoja gabalėlį sviesto kaip lubrikantą ir vėliau santykiauja su Marios Schneider suvaidinta veikėja.

Kaip galite numanyti, M. Schneider tam tikrai nebuvo pasiruošusi. Žinoma, ši scena buvo numatyta scenarijuje, tačiau panaudoti sviestą paskutinę minutę režisieriui Bernardo Bertolucci pasiūlė pats M. Brando. Režisierius manė, kad tai bus gera priemonė parodyti veikėjo degradavimą. 2007 metais M. Schneider pareiškė, kad filmuojant tą garsią sceną ji jautėsi pažeminta ir „šiek tiek išprievartauta tiek Marlono, tiek ir patie Bertolucci“.

„Įsikūnijimas“

Jameso Camerono filmo „Įsikūnijimas“ buvo toks kitoks, nežemiškas, kad net fizinio intymumo scena taip pat buvo kitokia. Pandoros planetoje mylėjimasis iš esmės reiškia „susijunk ir mėgaukis“. Būtent taip jūrų pėstininkas Jake'as Sully (jį suvaidino Samas Worthingtonas), įsikūnijęs į savo avatarą, gali mylėtis su šios planetos gyventoja Neytiri (ją vaidina Zoe Saldana). Ir reikia nepamiršti, kad visa tai vyksta violetiniame miške.

Žinoma, tai nebuvo pati blogiausia dalis. Blogiausia dalis buvo ta, kad žiūrovai taip įsimylėjo Pandoros planetą ir tokį neįprastą mylėjimosi būdą, kad daugelis žmonių iš tiesų sakė pajutę lengvą depresiją dėl to, kad iš tiesų ten negali gyventi.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, tradicinėse žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
DELFI
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (7)