Jis taip pat yra sukūręs daugiausia peržiūrų surinkusį „TikTok“ vaizdo įrašą – 2022 metų kovo 15 dienos duomenimis, jis buvo peržiūrėtas 2,2 mlrd. kartų.

Tai neįtikėtinas peržiūrų skaičius, ypač turint galvoje, kad Žemėje gyvena 8 mlrd. žmonių ir daugelis jų dar neturi interneto prieigos.

Vaizdo įrašas, pavadinimu „Zach Kings Magic Broomstick“ („Zacho Kingo stebuklinga šluota“) internete pasirodė 2019 metų gruodžio 9 d.

Vaizdo įrašo prieraše Zachas pažymėjo: „Jie atmetė mano prašymą studijuoti Hogvartse, bet aš vis tiek radau būdų, kaip tapti burtininku“.

Tuomet ekrane pasirodo magas, vilkintis Hogvartso uniforma ir skriejantis gatvėmis ant šluotos. Netrukus atskleidžiamas ir pats iliuzijos triukas.

Kai kurie sekėjai negalėjo patikėti savo akimis ir rašė tokius komentarus: „Ar aš vienintelis žiūriu tai dar ir dar kartą, kad suprasčiau, kaip jis tai padarė?“

Zachas magija ir iliuzijomis susižavėjo dar vaikystėje.

Jis buvo labai intravertiškas vaikas ir su seneliu mėgo lankytis iliuzionistų šou.

„Vakarėliuose jausdavausi labai nedrąsiai ir supratau, kad jei parodyčiau žmonėms keletą magijos triukų, jie iš karto sugriautų socialinius barjerus ir leistų užmegzti ryšį“, – sakė Zachas.

Zachui augant, tobulėjo ir jo, kaip šiuolaikinio mago, įgūdžiai. 2008 metais jis pradėjo skelbti vaizdo įrašus svetainėje „YouTube“ ir žavėti pasaulinio tinklo vartotojus.

Nuo to laiko „Final Cut King“, nė neketindamas sulėtinti tempų, hipnotizuoja kibernetinę erdvę savo socialinės žiniasklaidos fokusais.

Nors jo vaizdo įrašuose daugiausia dėmesio skiriama magijos triukams, tikrąją magiją iš tikrųjų sukuria protą pergudraujantis sustabdytų kadrų montavimas.

„Man vis dar labai patinka magija ir mokytis triukus“, – prisipažino Zachas.

„Tačiau man tiesiog neužtenka laiko ne darbo metu, kad profesionaliai juos įvaldyčiau“.

Zachas neabejotinai per daugelį metų užsitarnavo įspūdingą būrį sekėjų, tačiau didelę dalį savo virusinės sėkmės jis taip pat sieja su ankstyva pradžia.

„Tvirtai tikiu, kad labai svarbu anksti atsidurti platformose. Mano komanda „TikTok“ skelbėsi dar tuomet, kai jis vadinosi „Musical.ly“, – pažymi Zachas.

Prieš tapdamas vienu mėgstamiausių socialinės žiniasklaidos iliuzionistų, Zachas turinį kurdavo savo koledžo bendrabučio kambaryje.

Tiesą sakant, jo pirmasis „YouTube“ vaizdo įrašas virusiniu tapo dar tuomet, kai jis buvo Biolos universiteto pirmakursis, studijavęs kiną ir žiniasklaidos menus.

„Tuo metu vaizdo įrašas, peržiūrėtas milijoną kartų, jau buvo laikomas virusiniu. Tai labai jaudino ir suteikė man motyvacijos kurti dar daugiau virusinio turinio“, – teigė Zachas.

„Niekada nemaniau, kad galiausiai pasieksiu pasaulio rekordą!“

Per daugelį metų Zachas pelnė daugybę apdovanojimų: jis yra laimėjęs „Hewlett-Packard“ reklamos konkursą, „YouTube“ kūrėjų konkursą „NextUp Creators Contest“, o per 8-ąjį kasmetinį „Shorty Awards“ konkursą buvo pripažintas geriausiu „Vine“ atlikėju.

Jis taip pat buvo išrinktas vienu iš 25 perspektyviausių jaunųjų kino kūrėjų Amerikoje.

Tačiau labiausiai Zachas džiaugėsi sužinojęs, kad pateko į Guinnesso rekordų knygą.

„Užaugau skaitydamas Guinnesso rekordų knygas ir visada maniau, kad būtų šaunu kada nors pasiekti pasaulio rekordą“, – prisipažino Zachas.

Ateityje Zachas norėtų pasieki kai ko daugiau, negu tik skleisti pasauliui magiją ir stebuklus per socialinę žiniasklaidą; jis norėtų pradėti režisuoti veiksmo ir nuotykių filmus.

Ir mes nemanome, jog jam prireiks magijos, kad tai įvyktų.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, tradicinėse žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
DELFI
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją