Socialiniame tinkle „Instagram“ populiarėja saitažodis #DontJudgeChallenge, kuris buvo panaudotas daugiau kaip 85 tūkst. vaizdo įrašų, rašo businessinsider.com.
Toks pat iššūkis plito ir socialiniame tinkle „Twitter“, tik jam buvo naudojamas su klaidomis parašytas saitažodis #DontJudgeChallange, pranešė „The Mirror“.
Šiame iššūkyje dalyvaujantys paaugliai nusifilmuoja atrodydami „nepatraukliai“, ir tuomet atskleidžia, kaip jie atrodo iš tikrųjų.
Kad atrodytų bjauriai, iššūkio dalyviai užsideda akinius, susitaršo plaukus ir makiažo priemonėmis nusipaišo susiliejančius antakius, spuogus ir išpuvusius dantis.
Daugelis paauglių lūpų dažais riebiai apsivedžioja lūpas, tačiau jos labiau primena „YouTube“ žvaigždės „Miranda Sings“ mėgdžiojimą negu bandymus kovoti su pajuokomis ir patyčiomis, kurios yra tapusios socialinės žiniasklaidos požymiu.
Daugelio vaizdo įrašų fone groja populiari muzika. Dauguma jų buvo sukurti pasitelkus vaizdo įrašų redagavimo programėlę Musical.ly, kuri, regis, ir davė pradžią šiam iššūkiui. „Business Insider“ svetainė mėgino susisiekti su Musical.ly dėl komentarų apie keistą socialinės žiniasklaidos judėjimą, bet atsakymo kol kas nesulaukė.
Kai kurie „Twitter“ vartotojai pastebi, kad šis iššūkis turi akivaizdžių trūkumų, ir pažymi, kad nors juo siekiama sustabdyti pajuokas iš nepatrauklios išvaizdos, #DontJudgeChallenge tik dar labiau sustiprina egzistuojančius grožio stereotipus.
Tai ne pirmas kartas, kai žmonės internete susivienija dėl kokio nors socialinės žiniasklaidos iššūkio. 2014 metais visame pasaulyje kilęs Ledinio vandens kibiro iššūkis sutelkė žmones kovai su amiotropine lateraline skleroze (ALS), o pastaruoju metu Kylie Jenner lūpų iššūkis paskatino tūkstančius žmonių nusipiešti sumuštas lūpas, kad jie atrodytų kaip paauglių įžymybė.