Pasak D. Motiejūno, apsipirkimas internetu yra neatsiejama jo gyvenimo dalis. Todėl sukūręs kolekciją norėjo, kad ji būtų pasiekiama šiuolaikinei auditorijai, rašoma pranešime spaudai.

„Aš pats prieš perkant internetu, pasižiūriu komentarus, įvertinimus, kainos ir kokybės santykį, nereikia važinėti, ieškoti, kieno pasiteirauti, internetu tiesiog lengviau“, – teigia krepšininkas.

Neseniai „D.MO“ kolekcijos reklaminės kampanijos fotosesijoje dalyvavęs D. Motiejūnas juokauja, kad geriausia kojinių trūkumo klausimą spręsti susikuriant savo kolekciją.

„Neįsivaizduoju, kiek per savo sportinę karjerą esu pakeitęs kojinių“, – juokiasi sportininkas.

Kolekcija, kurią sudaro 12 apatinių ir 9 kojinių poros, išsiskiria įvairiaspalviu, moderniu dizainu.

„Kadangi esu dar sąlyginai jaunas, jaunatviškas stilius, laisvė judėti ir patogumas man itin svarbūs. Tuo pačiu norėjosi ryškesnių spalvų, kad ne tik konservatyvūs, bet ir drąsūs, sekantys mados tendencijas bei mėgstantys išskirtinį stilių pirkėjai, surastų savo prekę“, – pasakoja D. Motiejūnas.

Kaip tikina Donatas Motiejūnas, nors apsipirkinėjimo internete įpročiai jam yra savaime suprantami, dažnai klientai, kaip, pavyzdžiui, jo tėvai, vis dar mieliau renkasi prekę apžiūrėti gyvai.

„Natūralu, kad tiek mano tėvai, tiek dalis vyresnės kartos žmonių vis dar pripratę prie tradicinio apsipirkinėjimo. Jiems vis dar norisi pamatyti ir paliesti prekę, ją apžiūrėti, man kur kas paprasčiau įsigyti daiktus internetu. Tačiau viskas keičiasi, gal netolimoje ateityje mano paties vaikai mąstys dar kitaip, užteks tik pagalvoti – ir prekė jau bus prie durų“, – svarsto krepšininkas.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, tradicinėse žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
DELFI
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (5)