Naujos „TikTok“ mados esmė – vaidinti ne žaidėjų valdomus, foninius personažus, t. y. persikūnyti į kompiuterinių žaidimų veikėjus primanančius tipažus ir reaguoti į turinio stebėtojų siunčiamus paveikslėlius, vadinamąsias dovanėles. Angliškas tokių personažų pavadinimas – „non-playable characters“, trumpiau – NPC.

Dažniausiai tiktokerių vaidinami veikėjai kartoja kokias nors frazes ar judesius ir iš esmės atrodo komiškai.

Bet viena mergina sumanė persikūnyti į kiek kitokį, makabrišką tipažą: jinai vaidina pasiligojusį vaiką iš karalienės Viktorijos epochos. Štai šitokia veikla jai leidžia užsidirbti pragyvenimui.

Kalbėdama su „Daily Star“ internautė išsamiai papasakojo apie savo, kaip „TikTok“ žvaigždės, realybę.

25-erių Madison Ann iš Kolorado valstijos, JAV, jokiu būdu nėra eilinė Z kartos atstovė, turinti „TikTok“ paskyrą. Ji – viena iš laimingųjų, kuri, atsisveikinusi su padavėjos ir aktorės darbu, visas jėgas ir laiką dabar skiria (bent kol kas) pelningai internetinio turinio kūrėjos karjerai.


Vis dėlto Madison nėra tipinė influencerė, reklamuojanti kokius nors produktus ir propaguojanti aukščiausios klasės gyvenimo būdą. Šlovę ji pelnė sergančio Viktorijos epochos vaiko vaidmeniu, atliktu pirmiau minėtu persikūnijimo į ne žaidėjų personažus stiliumi.

Lygiai kaip Pinky Doll, Madison kartoja žodžius, atitinkančius vaizdo įrašų žiūrovų siunčiamus virtualius prizus, kurie vėliau pavirsta pinigais. Nuo maro besigaluojantis Madison alter ego – dosnus uždarbio šaltinis.

Deja, populiarumas turi savą kainą – tenka prisikentėti nuo pavyduolių. Štai ką Madison papasakojo apie šviesiąsias ir tamsiąsias savo, kaip socialiniuose tinkluose išpopuliarėjusio asmens, gyvenimo puses.

„Pirmuosius vaizdo įrašus su ne žaidėjo veikėjais pamačiau prieš keletą mėnesių. Juose vaidino japonai. Iš karto pamaniau, kad būtų smagu persikūnyti į kokį nors netikėtą personažą. Visgi tada nieko nepradėjau, nes nemanau, kad gali kas nors išeiti. Tik kai Jungtinėse Valstijose išpopuliarėjo Pinky Doll, supratau, kad metas pamėginti.

Pirmasis mano suvaidintas ir neabejotinai šlovę man pelnęs personažas – tai sergantis vaikas iš Viktorijos epochos. Ligoto Viktorijos epochos vaiko paveikslas ir net su juo susijęs humoras po internetą sklandė ne vienus metus.

Tai memas ir nuoroda į visiems žinomo istorinio laikotarpio realijas. Prasidėjus ne žaidėjų veikėjų vaidinimo tendencijai ir nuslūgus temos „10 dalyku, kurie Viktorijos epochos vaiką privestų iki komos“ populiarumui, pamaniau, kad aš kuo puikiausiai gali sujungti šias dvi madas.

Juk kartais neprošal paspoksoti į kokį nors mąstyti nereikalaujantį, kvailais kartojimais paremtą, smagų ir juokingą turinį. Sekėjai tvirtina, kad mano įrašai praskaidrina jiems nuotaiką, padeda išsivaduoti nuo liūdesio ir užmiršti visokias negandas, kurių kas dieną pasitaiko“, – pasakojo moteris.

Taigi, kai tik suprato, kad foninių personažų vaidinimo tendencija su pagreičių populiarėja, Madison patikėjo, kad išmušė jos triumfo valanda. Žinoma, ji pasistengė, kad jos turinys būtų ekscentriškas, su siaubo ir grotesko prieskoniu.

Liepos mėnesį platformoje „TikTok“ startavusios transliacijos – filmukai, kurių personažas – badaujantis vaikas iš Viktorijos epochos, – tapo stabiliu Madison pajamų šaltiniu. Pajamos už vieną transliacija svyruoja nuo 4,62 iki 986,99 dolerio.

„Mano sekėjai Didžiojoje Britanijoje giria už puikiai įvaldytą kokni tarseną. Mano plaukai yra natūraliai garbanoti, bet aš juos dar labiau suveliu, veidą išsidažau tamsiais akių šešėliais, pasiimu nosinaitę su raudonų dažų dėme ir apsirengiu dukslią palaidinę. Štai jums ir ligotas Viktorijos epochos vaikas.


Turinys šia tema, kaip jau sakiau, buvo populiarus ir anksčiau, todėl daugybė kartojamų posakių yra nesunkiai atpažįstami. Pavyzdžiui frazė „Jokių pipirų, tik žirnių košė“ yra paimta iš britų tiktokerių įrašų.

Iš pradžių teko nemažai improvizuoti. Vieni elementai prigijo, kitus teko pakoreguoti, atsižvelgiant į stebėtojų reakcijas. Populiariausios ligoto Viktorijos epochos vaiko frazės, ko gero, yra šios: „O, rožės! Norėčiau dar bent kartą pamatyti sodą“ ir „Įdėkite mane į dėžę ir paleiskite plaukti upe“, – pasakojo Madison

Per trejetą metų, praleistų kuriant į „TikTok“ keliamą turinį, Madison gerokai ištobulėjo. Dabar ši tiktokerė turi 105 tūkst. sekėjų, o jos vaizdo įrašai yra peržiūrimi milijonus kartų.

Nepaisant milžiniško populiarumo, Madison imituojama britiška tartis ir transliacijų tematika patinka ne visiems. Ji prasitarė, kad kai kurie žmonės ypač pavydi to, ko jai pavyko pasiekti kuriant ekscentriškus vaizdo įrašus.

„Žmonių reakcija buvo audringa ir nuomonės dažniausiai – teigiamos. Visi nauji mano sekėjai labai malonūs ir linksmi. Man patinka su jais pasišnekučiuoti per tiesiogines transliacijas. Žinoma, gaunu ir neigiamų atsiliepimų.

Anksčiau atvirai kalbėdavau apie tai, kiek pavyksta užsidirbti, bet žmonės pradėjo kabinėtis dėl pinigų – tiek internetu, tiek susitikę akis į akį. Manau, kad priešiškumas gimsta iš pavydo: yra tokių, kurie pavydi, kad sugebu užsidirbti iš štai tokios veiklos. Bet tiems, kurie pavydi, tegaliu pasakyti, jog patys taip pat gali daryti kažką panašaus“, – sakė moteris.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, tradicinėse žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
DELFI
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (1)