Žmonių elgseną, tarp jų ir TV žiūrėjimą, didele dalimi lemia jų vertybinės orientacijos. “TNS Gallup” atliekamo Lietuvos gyventojų vertybinių orientacijų tyrimo (RISC) duomenimis, moterims, kurios sudaro 53 proc. 15-74 m. amžiaus Lietuvos gyventojų, labiau būdingos tokios vertybės kaip savos aplinkos sukūrimas, jausmingumas, supratingumas, šeimyniškumas. Tuo tarpu vyrams labiau būdingos tokios savybės kaip atvirumas netikėtumams, emocijų įvairiapusiškumas, mėgavimasis malonumais ir rizika bei iššūkių įveikimas.

Žemiau pateikiami duomenys apie populiariausias praėjusios savaitės laidas tarp vyrų ir moterų.

5 populiariausios praėjusios savaitės Lietuvos televizijų laidos TARP VYRŲ

 Programos pavadinimasŽanrasTV kanalasVidutinė auditorija % (reitingas)
1DIDYSIS PENKTADIENIO FILMAS / SUNKUS VAIKAS IIFilmasTV314,1
2VAKARAS SU MARIJONUPokalbių laidaLNK12,5
3NACIONALINĖ MUZIKOS LYGAMuzikinė laidaLNK12,1
4LALAILAHumoro laidaLNK11,6
5TV PAGALBADokumentinė dramaTV311,1

5 populiariausios praėjusios savaitės Lietuvos televizijų laidos TARP MOTERŲ

 Programos pavadinimasŽanrasTV kanalasVidutinė auditorija % (reitingas)
1VAKARAS SU MARIJONUPokalbių laidaLNK16,3
2NEPRIKLAUSOMA PAIEŠKŲ TARNYBAPokalbių laidaLNK14,3
3KELIAS Į ŽVAIGŽDES. SAVAITĖS FINALASRealybės šouLNK13,0
4TV PAGALBADokumentinė dramaTV312,6
5KELIAS Į ŽVAIGŽDESRealybės šouLNK12,4

TNS Gallup TV auditorijos tyrimas. Rezultatai gauti TV metrų metodu. Periodas: 2005.10.03-2005.10.09. Tyrime dalyvauja daugiau nei 900 respondentų nuo 4 m. amžiaus. Statistinė tyrimo duomenų paklaida neviršija 3.0 proc.