Žmonių elgseną, tarp jų ir TV žiūrėjimą, didele dalimi lemia jų vertybinės orientacijos. “TNS Gallup” atliekamo Lietuvos gyventojų vertybinių orientacijų tyrimo (RISC) duomenimis, moterims, kurios sudaro 53 proc. 15-74 m. amžiaus Lietuvos gyventojų, labiau būdingos tokios vertybės kaip savos aplinkos sukūrimas, jausmingumas, supratingumas, šeimyniškumas. Tuo tarpu vyrams labiau būdingos tokios savybės kaip atvirumas netikėtumams, emocijų įvairiapusiškumas, mėgavimasis malonumais ir rizika bei iššūkių įveikimas.
Žemiau pateikiami duomenys apie populiariausias praėjusios savaitės laidas tarp vyrų ir moterų.
5 populiariausios praėjusios savaitės Lietuvos televizijų laidos TARP VYRŲ
Programos pavadinimas | Žanras | TV kanalas | Vidutinė auditorija % (reitingas) | |
---|---|---|---|---|
1 | DIDYSIS PENKTADIENIO FILMAS / SUNKUS VAIKAS II | Filmas | TV3 | 14,1 |
2 | VAKARAS SU MARIJONU | Pokalbių laida | LNK | 12,5 |
3 | NACIONALINĖ MUZIKOS LYGA | Muzikinė laida | LNK | 12,1 |
4 | LALAILA | Humoro laida | LNK | 11,6 |
5 | TV PAGALBA | Dokumentinė drama | TV3 | 11,1 |
5 populiariausios praėjusios savaitės Lietuvos televizijų laidos TARP MOTERŲ
Programos pavadinimas | Žanras | TV kanalas | Vidutinė auditorija % (reitingas) | |
---|---|---|---|---|
1 | VAKARAS SU MARIJONU | Pokalbių laida | LNK | 16,3 |
2 | NEPRIKLAUSOMA PAIEŠKŲ TARNYBA | Pokalbių laida | LNK | 14,3 |
3 | KELIAS Į ŽVAIGŽDES. SAVAITĖS FINALAS | Realybės šou | LNK | 13,0 |
4 | TV PAGALBA | Dokumentinė drama | TV3 | 12,6 |
5 | KELIAS Į ŽVAIGŽDES | Realybės šou | LNK | 12,4 |
TNS Gallup TV auditorijos tyrimas. Rezultatai gauti TV metrų metodu. Periodas: 2005.10.03-2005.10.09. Tyrime dalyvauja daugiau nei 900 respondentų nuo 4 m. amžiaus. Statistinė tyrimo duomenų paklaida neviršija 3.0 proc.