Rimvydas – įkvepiantis pavyzdys kaip pomėgį paversti klestinčiu verslu. Jis vadovauja vienai didžiausių keliones organizuojančių kompanijų Lietuvoje, o socialiniame tinkle jį seka 100 tūkstančių žmonių, besižavinčių it atvirukai atrodančiomis jo nuotraukomis iš tolimiausių pasaulio kampelių.

Tačiau daugelis, pasak verslininko, nė neįsivaizduoja kiek jam teko dirbti ir ką paaukoti tam, kad pomėgis keliauti ir dalintis įspūdžiais taptų sėkmingu verslu.

„Jeigu dabar tam Makaliui, kuris būdamas 18-os pradėjo verslą, galėčiau duoti patarimą, aš jam pasakyčiau, kad jeigu jau pradėjai, tai gal nenustok ir varyk toliau į priekį. Tu gali atkreipti dėmesį į kažkokią konstruktyvią kritiką, bet jokiais būdais ji neturi užgulti tavo ausų...“, – LNK televizijos laidoje „Nuo... Iki...“ sakė R.Širvinskas- Makalius.

Keturiolika – tiek metų skaičiuoja Rimvydo kelionių verslas, o tai beveik pusė jo paties nugyventų metų. Nepaisant sėkmės, jis sako dar nepasiekęs to, ką yra užsibrėžęs.

„Gyventi siekiant vis naujų tikslų – smagiau, tuomet darbas išlieka įdomus ir teikia malonumą. Ir nesvarbu, ar jūsų tikslas aukštesnis postas, ar tiesiog noras išmokti užsienio kalbą“, – pasakojo Rimvydas.

Verslo pradžioje Rimvydas Širvinskas-Makalius labiausiai bijojo kritikos:

Kodėl sulaukęs sėkmės Rimvydas norėjo viską mesti? Kas Makalių sustabdė tuomet, kai tapęs žinomu ir, uždirbęs pirmas dešimtis tūkstančių, susirgo žvaigždžių liga, o pinigus ėmė tiesiog taškyti?
Interviu su Makaliumi – gyvenimo būdo laidoje „Nuo... Iki...“, jau šį pirmadienio vakarą, 20 val., tik per LNK.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, tradicinėse žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
DELFI
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją