Viešosios nuomonės tyrimų agentūros TNS Gallup Media TV metrų duomenimis (laikotarpis 2007 06 04-10) tuo metu „Tango TV” žiūrėjo 7,3% visų amžiaus grupių žiūrovų ir 11,1% aktyviausios amžiaus grupės 15–49 metų žiūrovų. Praėjusią savaitę (laikotarpis 2007 06 11-17) „Tango TV” žiūrimumas 21.30-22.30 val. atitinkamai šoktelėjo iki 9,1% ir 13,3%.

Pasak TV3 pranešimo spaudai, 2007-ųjų „Tango TV” žiūrimumo vidurkis tuo metu (iki prasidedant „Meilės trikampiui 4”) atitinkamai šioje auditorijoje buvo 3,8% ir 4,8%.

Birželio 14 dieną buvo užfiksuotas absoliutus „Tango TV” žiūrimumo rekordas – realybės šou „Meilės trikampis 4” 22.00-22.30 val. rinkosi net 26,4% 15-35 amžiaus grupės žiūrovų ir „Tango TV” šioje amžiaus grupėje tuo metu buvo žiūrimiausia televizija Lietuvoje, aplenkusia TV3 su 22,7%, LNK su 13,7%, LTV su 9,7% ir BTV su 4,7% 15-35 amžiaus grupės žiūrovų.

„Galime tik džiaugtis, kad pasiteisino sprendimas iš TV3 į „Tango TV” televiziją perkelti ir realybės šou „Dangus 2”, ir populiarųjį „Meilės trikampį”, – sako TV3 ir „Tango TV” programų direktorius Liutauras Elkimavičius. – Ateityje „Tango TV” žiūrovams pristatysime vis daugiau nacionalinio kanalo eterio vertų projektų. Kaip tik šiuo metu kuriamas „Tango TV” rudens sezonas, kuriame – ne tik naujos programos, o ir netikėti sprendimai.”

Šaltinis
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, tradicinėse žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją