„Snobo kinas“ bus toks, koks buvo. Norisi, kad televizijos pasaulyje būtų produktas, kuris nesikeičia kad ir dvidešimt metų. Tai būtų kaip simbolis pastovumo, kurio taip trūksta mūsų gyvenime“, - sako Rytis Zemkauskas.

Rytis nedaro kompromisų - filmų pristatymai kaip ir anksčiau iškris iš bendro televizijos konteksto. „Kiekvienas pristatymas bus skirtas švelniai žiūrovą atvesti į filmą, bet apie jį nepapasakoti. Mano tikslas - pakviesti žiūrovą pasižiūrėti filmą ir susidaryti apie jį nuomonę. Spręsti reikia palikti patiems žiūrovams, mūsų auditorija yra protingi, šviesūs žmonės ir jų yra labai daug“.

„Snobo kiną“ Rytis vadina kino reklama. „Snobo kinas“ – tai kaip Woody Allenas. Lyg ir viskas sumodeliuota komerciškai, bet visada jauti esant ir „antrą dugną“ ir jį smagu atrasti. Puikus šūkis „Snobo kinui“ – „Smagu atrasti“.

Pirmoji juosta „Snobo kine“ – vos praėjusiais metais kino teatruose parodyta ir „Oskaru“ apdovanota „Optimisto istorija“, Ryčio žodžiais tariant, naujas ir geras filmas, maloni išimtis naujiems filmams, nes „Snobo kine“ pasakymas naujausias filmas nereiškia nieko. Vėliau savo rubrikoje Rytis Zemkauskas per TV1 parodys savo mėgstamą komediją „Uodega vizgina šunį“ ir švelnią niujorkietišką meilės istoriją „Tarp dviejų mylimųjų“.

Ryčio Zemkausko „Snobo kinas“ susilies su kitų TV1 filmų rubrikų šeima. Pirmadieniais 21 val. TV1 rodo rusišką klasiką su rubrika „nemRUS“ kinas, antradieniai ir trečiadieniai skiriami adrenalino vakarams, ketvirtadieniais, penktadieniais ir sekmadieniais rodomi naujausi pasaulio detektyviniai filmai.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (20)