Džiaugiasi geru oru

Panašu, kad šį savaitgalį geri orai pagaliau padovanojo visiems atvykusiems prie Baltijos jūros puikų savaitgalį. Poilsiautojai neslepia džiugesio, kad vienas paskutiniųjų vasaros savaitgalių nepašykštėjo šilumos. Iš Vilniaus atvykusi poilsiautoja svarsto, kad didesnį srautą lankytojų į pajūrį priviliojo ir Karklėje vykstantis muzikos festivalis.

„Pastebiu, kad Palangos paplūdimyje netrūksta gerai nusiteikusių poilsiautojų, jie mėgaujasi įvairiomis pramogomis, išbando vandens dviračių sportą, žaidžia tinklinį, be to, smagu ir vaikams, kurie nuslūgus bangoms pagaliau gali įbristi į Baltijos jūrą. Manau, kad galimai į kurortą šį savaitgalį susirinko daugiau žmonių ne tik dėl gerų orų prognozių, bet ir vykstančio festivalio „Karklė“. Teko penktadienį apsilankyti ir pačiai, atlikėjai užkūrė rimtą vakarėlį. Savaitgalis vienareikšmiškai puikus“, – pasakojo paplūdimyje sutikta vilnietė.

Kai kurie poilsiautojai čia atvyko ilgesniam poilsiui ir neslepia, kad orai pirmoje savaitės pusėje nieko gero nežadėjo. Rodėsi, kad atostogos taip ir praeis prasto oro apsuptyje.

„Atvažiavime su šeima: vaikas, žmonas ir aš – tėtis. Atvažiavome antradienį, oras buvo baisus, ruduo visiškas – labai didelis vėjas, buvome su šalikais, striukėmis ir džemperiais su kapišonu. Bet man patiko, nes jūra buvo audringa, nekaršta, gal šiek tiek šaltoka, bet tas kitokios jūros jausmas man patiko – audra, vėjas, bangos, žmonių mažai.

Bet atėjus ketvirtadieniui oras sušilo. Visgi, Šventoji man asmeniškai yra 10 kartų geriau nei Palanga, jei esi šeimos žmogus ir nori ramybės. Sutikau draugą, kurio nemačiau 8 metus ir labai fainai pabendravome. Sutikau pusbrolį, kurio buvau nematęs 4 metus. Žodžiu, atostogos kupinos nostalgijos“, – pasakojo iš Aukštaitijos į pajūrį atvykęs Edgaras.

Iš Alytaus atvykusi poilsiautoja pasakojo, kad iki pat paskutinės minutės sekė orų prognozes. Tik pastebėjusi, kad oras taisosi – nusprendė atvykti į pajūrį.

„Orų prognozės tikrai atrodė nepalankios savaitės pradžioje, bent jau visoje Lietuvoje prognozavo šaltus, lietingus orus, nežinau kokia situacija buvo pajūryje. Dar su draugais nebuvome apsisprendę ar tikrai vyksime į pajūrį būtent dėl oro, atidžiai sekėme prognozes ir maždaug nuo trečiadienio tos prognozės pradėjo gerėti, nors, žinot, kaip sako, kad prie jūros tos prognozės negalioja. Tai paskutinėmis dienomis nusprendėme visgi vykti prie jūros, nakvynę savaitgaliui suradome, bet jau pasiūlymų buvo sumažėję, likę kiek brangesni, bet realiai kelių žmonių kompanijai už adekvačią kainą poilsiauti dar yra galimybė“, – patirtimi dalijosi ji.

Netrūksta ir grybautojų

Vasarai einant link pabaigos, miškingose vietovėse randasi vis daugiau rudeniškų gėrybių – grybų. Pasirodo, poilsiaujantys Palangoje ne tik džiaugiasi pliažu ir jūros teikiamais malonumais, bet ir griebia pintinę, į kurią krauna pušyne rastus grybus. O kai kas vietinių restoranų rinktais grybais mėgaujasi restoranuose.

„Atvykau į mūsų gintarinę Palangą ilgajam Žolinių savaitgaliui, apsistojome puikiuose apartamentuose Jūratės gatvėje. Oras nuostabus, vanduo Baltijos jūroje pakankamai šiltas, jau spėjom išsimaudyti. Spėjom ir aplankyti trejetą savo mėgiamų restoranų – kainos normalios, patiekalai skanūs, aptarnavimas malonus. Ypač patiko „Čagino restorane“ silkė su tikrais baravykais. Graži mūsų Palanga, gera čia sugrįžti“, – džiaugėsi panevėžietė Svajonė.

Yra ir tokių, kurie stebisi, kad pajūryje apgyvendinimo paslaugas siūlančios vietos itin skeptiškai nusiteikusios prieš gyvūnus. Štai vienas šiaulietis skundėsi, kad nerado kur apsistoti su augintiniu.

„Šiek tiek apmaudu, kad negalėjome vežtis savo katės kartu, kuri mielai keliauja su mumis visur – dėl didelio užimtumo šį ilgąjį savaitgalį, praktiškai nebeliko apgyvendinimo vietų su gyvūnais“, – nuogąstavo jis.

Lietuvos hidrometeorologijos tarnyba informuoja, kad šeštadienio dieną bus nepastoviai debesuota, tačiau palyginus su praėjusia para, numatomi sausesni orai. Maža lietaus tikimybė bei vidutinio stiprumo vakarų, šiaurės vakarų vėjas, lems šiltesnę šeštadienio popietę – aukščiausia temperatūra didžiojoje šalies dalyje gali siekti 20–25 laipsnius šilumos.

Giedras dangaus skliautas bei šiluma labiausiai lepins pietvakarinius šalies rajonus – Druskininkų, Alytaus bei Marijampolės regionuose šils iki 23–25, kiek vėsiau, iki 22 laipsnių, bus pajūryje. Vilniaus ir Utenos rajonuose ryto valandomis gali formuotis rūkas, dieną bus nepastoviai debesuota, lietus mažai tikėtinas, o oras šils iki 24 laipsnių šilumos.