„Atvažiavau į Palangą pasidarbuoti ir tuo pačiu metu paatostogauti. Atėjus išeiginėms nusprendžiau užsukti į gan tuščią, bet man esant iš Vilniaus artimą širdžiai vietą „Alyną“. Nusprendęs paragauti ten esančio alaus užsisakiau man dar negirdėto. Deja, gavęs sąskaitą nusivyliau, kadangi kaina joje skyrėsi nuo tos, kuri buvo įrašyta meniu“, – pasakoja Tomas.

Vyrui paklausus darbuotojo, kodėl sąskaitoje suma kita, galbūt yra įsivėlusi klaida, jo atsakymas Tomą kaip reikiant nustebino: „Tai ne klaida, o tikra šio alaus kaina“. Bandant išsiaiškinti, kodėl klientai yra klaidinami, jis atsakė, jog dieną prieš vadovė keitė visą meniu ir kainas ir tai ne viena prekė, kurios kaina skiriasi nuo čekio kainos“.

Pirmadienį, liepos 3 d. nuėjome į minėtą kavinę patikrinti, ar kainų atitikimo klausimas čia jau išspręstas, gal iš tiesų skaitytojas pataikė ant akimirkos, kuomet buvo spausdinami nauji meniu. Deja, mus pasitiko Tomo siųstos kainos visuose lankytojams pateikiamuose meniu.

Kavinės darbuotojos pasiteiravus, kodėl tarp meniu ir lankytojams išduodamo čekio atsiranda neatitikimų, ši pirmiausia pasimetė ir paklausė, kokie neatitikimai fiksuoti. Papasakojus, kokį kainų skirtumą iš skaitytojo gavome mes, darbuotojos atmintis kaipmat atsigavo ir ši paaiškino, jog neatitikimai atsiranda dėl to, kad neseniai pakeistos meniu kainos ir dar nespėta atspausdinti naujų. „Dažniausiai perspėjame, bet vakar dirbo naujokas“, – aiškino darbuotoja.

Kavinės atstovai pripažįsta klaidą

Su „Delfi“ redakcija susisiekusi UAB „Alynas“ Veiklos ir kokybės vadovė Kotryna Stasiukynaitė teigė, kad apgailestauja dėl įvykusios klaidos bei susidariusios situacijos:

„Apie šią situaciją nežinojome nieko, dėl to negalėjome jos tinkamai išspręsti. Meniu nurodytos kainos yra teisingos visų pateiktų pozicijų.

Deja, bet tą vakarą dėl techninių kliūčių dviejų prekių kainos skyrėsi kasoje. Meniu kainos sumažintos jau birželio mėnesį, o kasoje, kaip ir minėjome, dėl techninių kliūčių kaina nepasikeitė. Galime tik apgailestauti, kad klientas pateko į tokią situaciją ir personalo nepatyrimas dar pagilino problemą.
Raginame visus savo klientus kreiptis paštu info@alynas.lt arba per socialinius tinkus, kuriuos pastoviai stebime ir stengiamės atsakyti kaip galima greičiau. Visada sprendžiame iškilusias bėdas, ir kompensuojame susidariusius nuostolius“.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (8)