Tokią šantažo taktiką yra naudoję 23 proc. apklausos, kurią atliko turizmo agentūra „Sunshine“, dalyvių. Per 25 proc. respondentų prisipažino, kad dėl nuolaidų ar priemokų iš įvairių įstaigų poilsį šiose įtaigose nepagrįstai išgirdavo arba meluodavo – pavyzdžiui, sukurpdavo melagingą istoriją apie rastą plauką restorane užsakytame patiekale, taip tikėdamiesi gauti nuolaidą arba nemokamą patiekalą už neva sudarytą nepatogumą.

Be to, 8 proc. respondentų prisipažino, kad bent kartą yra apgavę restoranų ar viešbučių darbuotojus, tvirtindami, esą būtent tomis dienomis švenčiantys gimtadienį ar vestuvių metines. Taip turistai tikėdavosi, kad jiems bus sumažinta kaina ar suteikta kokia kita lengvata.

Taip pat paaiškėjo, kad pusei apklaustųjų pavyko apgaule pasiekti norimų tikslų.

Atostogoms skirtame tyrime dalyvavo 2,5 tūkst. Jungtinės Karalystės gyventojų, vyresnių nei 18 metų.

Šaltinis
Temos
Be raštiško ELTA sutikimo šios naujienos tekstą kopijuoti draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (3)