Vilniaus centre įsikūrusio prekybos centro CUP strategijos dalis – po vienu stogu telkti stiprius, aktyvią rinkodarą vykdančius prekių ženklus. Tai užtikrina ilgalaikę partnerystę, sinergiją bei augimą. Tarp tokių prekybos centro nuomininkų – ne tik pačioje sostinėje, bet ir įvairiuose Lietuvos miestuose bei miesteliuose gimusios bei atskiras savo sėkmės istorijas rašančios bendrovės.
Verslo sėkmės istoriją sostinės centre kuria įmonės iš visos Lietuvos
© Organizatorių nuotr.

Tvarios partnerystės užtikrina augančius lankytojų srautus

„Kaip sostinė yra visą Lietuvą reprezentuojantis miestas, taip ir mūsų prekybos centras gali pasidžiaugti atspindintis stiprių verslų iš įvairių šalies vietų geografiją bei pačias geriausias tokių verslų savybes. Partnerius renkamės ne pagal tai, kur jie gimė ir užaugo, o pagal jų pačių ir bendradarbiavimo kuriamą sinergiją, potencialą bei tai, kaip sutampa bendros mūsų vizijos, požiūris į tvarų vystymąsi, į prekybos centro lankytoją“, – sako prekybos centro CUP vadovė Ona Nevinskienė.

Jos teigimu, CUP prekybos erdvėse galima rasti ne tik Kauno, bet ir Telšių, Gargždų, Varėnos verslininkų įkurtas parduotuves, kurios čia nebe pirmi metai. Kai kurios jų kartu su šiuo prekybos centru bendrame kelyje jau antras dešimtmetis.

„Kūrybiškas požiūris į besikeičiančias verslo aplinkybes, prasmingas dialogas su nuomininkais –vienas mūsų veiklos principų, puikiai atlaikęs įvairius išbandymus, o didžiausias jų buvo pandemija. Kaip parodė ir CUP lankytojų srautų analizė, praėjusiais metais viršijome ikipandeminį 2019-ųjų lygį, o ryškiausiai tai buvo matyti vasaros mėnesiais“, – pasakoja O. Nevinskienė.

Verslo sėkmės istoriją sostinės centre kuria įmonės iš visos Lietuvos
© Organizatorių nuotr.

Kauniečių kavinės „Vero Cafe“ plotas išaugo beveik dvigubai

Tarp ilgamečių CUP nuomininkų – kokybiškos kavos tradicijas puoselėjančio kavos namų tinklo „Vero Cafe“, gimusio Kaune, kavinė. Ši partnerystė užsimezgė dar 2012 metais, o pernai buvo atnaujinta ir išplėsta kavinės lauko terasa, patalpų plotas išaugo beveik dvigubai. Didžiulė brunch‘o, arba vėlyvųjų pusryčių, paklausa lėmė, kad toks formatas kavinės lankytojams dabar siūlomas visą dieną – nuo 8 val. ik 18.30 val. Dabar čia „Vero Cafe“ siūlo ne tik patiekalus, ruošiamus bare, bet ir turi virtuvėje ruošiamų pusryčių ar priešpiečių patiekalų asortimentą bei vietoje gaminamų desertų pasiūlą.

„Vilniuje prekybos centre CUP verdame kavą jau daugiau kaip 10 metų. Džiugina, kad centro klientas įvertino „Vero Cafe“ kavos ir paslaugų kokybę. Galima sakyti, keičiamės kartu su pačiu prekybos centru. Atsinaujiname, ieškome naujų formų, klientui patrauklių sprendimų. Bendri pokyčiai tikrai stipriai didina svečių srautą. Per visą bendradarbiavimo laikotarpį antrą kartą padidinome nuomojamą plotą, nuo 2021 m. pabaigos praplėtėme ir veiklos formatą. Klientas auga kartu su mumis tiek amžiumi, tiek supratimu apie kavos kokybę“, – pasakoja „Vero Cafe“ vadovė, viena šio prekių ženklo įkūrėjų Laima Vėželienė.

Verslo sėkmės istoriją sostinės centre kuria įmonės iš visos Lietuvos
© Organizatorių nuotr.

Nuo pat pradžių pagrindiniai „Vero Cafe“ lankytojai CUP prekybos centre buvo jauni, kultūringi Vilniaus ir kitų miestų gyventojai, kurie šiandien jau supranta kavos kokybę ir jos paruošimo niuansus. Jei sulaukiama naujų svečių, jiems skiriama edukacija apie kavą, siūlomos įvairios kavos pupelių rūšys iš skirtingų šalių, kviečiama išbandyti įvairius gėrimo paruošimo metodus.

L. Vėželienės manymu, sėkmingą kavinės veiklą lemia tiek produkto ir paslaugų kokybė, nuolat siūlomos naujienos, tiek čia atsiverianti įspūdinga Vilniaus panorama iš terasos ir vidinių „Vero Cafe“ patalpų, tiek ir efektyvus bendradarbiavimas su prekybos centro administracija.

„Jaučiame, kad prekybos centro administracijos komanda vertina „Vero Cafe“ veiklos pridėtines vertes, dažnai sulaukiame pasiūlymų ir abipusiai įdomių projektų“, – pažymi „Vero Cafe“ vadovė.

„Merkys“: būti CUP – puoselėti ryšį su šalies vartotojais

Vienas seniausiai – dar nuo 2003 metų – CUP savo veiklą vykdančių nuomininkų – Varėnoje savo veiklą pradėjęs lietuviškos kokybiškos namų tekstilės produktų gamintojas UAB „Merkys“. Bendrovės generalinis direktorius Vytas Poška prieraišumą šiam prekybos centrui aiškina iš dalies savo charakteriu ir polinkiu į ilgalaikes partnerystes. CUP prekybos centras – vienas tokių partnerių, kurio privalumai, V. Poškos vertinimu, yra tai, kad yra įsikūręs geografiškai geroje vietoje, šiuo metu gražiai sutvarkytas, o su prekybos centrą valdančios įmonės atstovais bendrauti yra malonu.

Verslo sėkmės istoriją sostinės centre kuria įmonės iš visos Lietuvos
© Organizatorių nuotr.

„Mūsų parduotuvę šiame centre pirmiausia vertiname kaip gyvą mūsų produkcijos reklamą, nes pagrindines savo pajamas gauname iš prekybos užsienyje. Pastebime, kad mūsų gaminius labiausiai vertina vidurinei klasei priskiriami pirkėjai, ieškantys geresnės kokybės prekių. Ne paslaptis, kad būtent tokie lankytojai renkasi apsipirkti CUP prekybos centre. Džiaugiamės čia įsigiję lojalių pirkėjų, kurie pas mus sugrįžta – žino ir mūsų parduotuvę, ir prekes. Ne visi jie yra Vilniaus gyventojai, kai kurie čia atvyksta iš kitų šalies miestų, tad jaučiame grįžtamąjį ryšį su mūsų produkcijos vartotojais visoje Lietuvoje“, – pasakoja UAB „Merkys“ vadovas.

Vertina galimybę mėgautis geru oru ir skaniu maistu lauke

Telšiuose sukurto prekių ženklo „Sūrio Džiugas namai“ erdvė CUP lankytojus kviečia nuo 2011 metų. Tai yra tarytum sūrio „Džiugas“ ambasada, joje kuriama jauki atmosfera, nuteikianti maloniam bendravimui ir skaniems atradimams.

„Sūrio Džiugas namai“ vadovės Aistės Linkienės teigimu, „Sūrio Džiugas namai“ CUP prekybos centre turi jaukią lauko terasą, kurią jau spėjo pamėgti šio prekių ženklo klientai ar kuri traukia naujus. „Mes ir mūsų klientai vertiname tai, kad galime mėgautis geru oru ir skaniu maistu lauke“, – sako ji. A. Linkienė pabrėžia, kad „Sūrio Džiugas namai“ yra žinomi ir mėgstami visoje Lietuvoje – tiek sūrio „Džiugas“ gimtinėje Telšiuose, tiek ir Klaipėdoje, Palangoje, Kaune. Sūris „Džiugas“ yra vertinamas gurmanų ir sūrio mėgėjų Lietuvoje, ne išimtis yra ir šalies sostinė.

„Sulaukiame įvairaus amžiaus klientų ir kiekvienas pas mus randa tai, ką mėgsta ir už ką vertina. „Sūrio Džiugas namai“ turi gausų būrį ilgamečių ir lojalių klientų, kurie mėgsta sūrį „Džiugas“ ir tik pas mus prekiaujamus gaminius su šiuo sūriu ar gurmaniškus priedus“, – pasakoja A. Linkienė.

Verslo sėkmės istoriją sostinės centre kuria įmonės iš visos Lietuvos
© Organizatorių nuotr.

Sėkmės produktas išlieka sūris „Džiugas“, tad šio prekių ženklo erdvėje CUP prekybos centre prekiaujama įvairaus brandinimo „Džiugas“ sūriais, tai – išskirtiniai 100 ar 120 mėnesių brandinti gaminiai. Čia taip pat galima įsigyti ir originalių dovanų rinkinių, įvairių ekologiškų produktų, gurmaniškų priedų, derančių su sūriu „Džiugas“, firminio vyno, su legendiniu sūriu gaminamų produktų: tortų, kepinių, saldainių, netgi ledų. Daugeliu šių produktų prekiaujama tik „Sūrio Džiugas namuose“.

„Mūsų tikslas, kad kiekvienas svečias rastų tai, ką mėgsta ir vertina „Sūrio Džiugas namuose“. Atnaujiname savo gaminių asortimentą, vis pasiūlome naujienų su sūriu „Džiugas“. Planuose – naujiena, tai – sumuštiniai su sūriu „Džiugas“, jais klientai galės mėgautis mūsų patalpų erdvėje, lauko terasoje ar išsinešti“, – žada „Sūrio Džiugas namai“ vadovė.

Kliento portreto pokyčiai: jaunėja, ieško brangesnių prekių

Ypač kokybiškais ir stilingais indais, stalo įrankiais prekiaujančio kaunietiškos kilmės prekių ženklo „Žana“ veiklos geografijoje CUP adresas įrašytas jau nuo 2007 metų.

„Nuo senų laikų šiame prekybos centre buvo įsikūręs indų skyrius. Startavę su „Žana“ prekiniu ženklu padengėme žinomą, turinčią įdirbį, tik nutrūkusią kategoriją. Pradėjus dirbti prieš daugelį metų kartais pastebėdavome nepasitikėjimą verslu iš Kauno, tačiau ilgainiui įrodėme, kad tokie įtarimai neturi pagrindo. Daugelį metų CUP prekybos centre dirbome tiek su mažmeniniu, tiek su HORECA (viešbučių, restoranų ir viešojo maitinimo įstaigų) klientu. Keičiantis prekybos centrui bei augant HORECA segmento pardavimams, keitėsi ir „Žana“ salonas. Jau keletą metų dirbame tik su mažmeninio sektoriaus klientu ir matome, jog jo portretas vis dar keičiasi“ – pastebi prekių ženklo „Žana“ ir UAB „Arkietė“ komercijos direktorė Viltė Marmienė.

Verslo sėkmės istoriją sostinės centre kuria įmonės iš visos Lietuvos
© Organizatorių nuotr.

Vietoje anksčiau buvusių 35–55 metų vidutines pajamas gaunančių klientų dabar „Žana“ dažniausiai sulaukia 25–45 metų, vidutines ir aukštesnes pajamas gaunančių lankytojų: klientas jaunėja, ieško brangesnių prekių nei anksčiau. Pastebėta, jog CUP lankytojai tapo savarankiškesni, dažnai ateina pirkti jau žinodami, ko konkrečiai nori, mėgsta apžiūrėti prekes savarankiškai, rečiau prašo nuolaidų.

Kaip vieną sėkmės veiksnių V. Marmienė įvardija prekybos centre išaugusį įstaigų bei biurų darbuotojų, aukštesnes pajamas gaunančių lankytojų srautą. Ši tendencija išryškėjo CUP prekybos centre itin sėkmingai atnaujinus restoranų erdves. „Papietauti atvykę žmonės dažnai užsuka ir į mūsų parduotuvę, juolab kad esame įsikūrę pagrindinių aukštų sankirtoje, turime dideles vitrinas – neliekame nepastebėti“, – atkreipia dėmesį V. Marmienė.

Pasikeitus ir vis dar keičiantis CUP klientams, pastebimi ir nauji bei augantys „Žana“ parduotuvės lankytojų poreikiai. Anksčiau čia buvo ieškoma pigesnių stiklinių, grūdinto stiklo lėkščių, išpardavimo prekių, tuo tarpu šiandien dėmesio centre – išaugusi namų kvapų kategorija, prancūziškos „Maison Berger“ katalitinės lempos, „Brabantia“ namų apyvokos reikmenys, vokiški „Zwilling“ puodai, „Sander“ staltiesės. Plečiama vonios aksesuarų kategorija, artimiausiu metu numatyta ir interjero aksesuarų plėtra – asortimentą papildys inovatyvaus dizaino vazos, žvakidės, padėklai ir pan.

„Mums, šeimos verslui, itin svarbu, jog CUP personalas nekinta jau daugelį metų. Susitinkame aptarti metų rezultatus, dalijamės ateities planais – kuriame tvarų ryšį, žengiame koja kojon su prekybos centro pokyčiais. CUP komanda labai gerai pažįsta savo partnerius, nuolat gauname informaciją apie lankytojų poreikius“, – pasakoja V. Marmienė.

Vienus stebina naujienomis, kitus džiugina stabilumu

Kokybišką maistą CUP lankytojams nuo 2017 metų siūlantis „Grill London“ – dar viena ne sostinėje, o Kaune gimusi verslo istorija. Ant žarijų ruoštų patiekalų restoranų tinklas nuo veiklos pradžios šiame prekybos centre čia suformavo gana patvarų ištikimų klientų ratą.

„Mūsų lankytojai įprastai yra dinamiški, mėgstantys pavalgyti greitai ir kokybiškai, taip pat vertinantys įvairovę bei galimybę komplektuotis patiekalus pagal savo norus“, – sako „Grill London“ rinkodaros vadovė Aurita Stepanavičiūtė. Jos manymu, „Grill London“ sėkmę pirmiausia lemia kokybės bei kainos santykis. Nuosekliai išlaikoma aukšta kokybė yra viena iš svarbiausių šio restoranų tinklo vertybių jau 10 metų, o stabilios kokybės kriterijų papildo ir porcijų dydį atitinkančios kainos.

Verslo sėkmės istoriją sostinės centre kuria įmonės iš visos Lietuvos
© Organizatorių nuotr.

„Grill London“ prekių ženklo investicijos siejamos su aukštai iškeltos kartelės kėlimu, nuolatos stengiantis, kad naujai apsilankę klientai liktų nustebę, o lojalieji kaskart džiaugtųsi išlaikomu stabilumu. Ne vieną lankytoją džiugina ir šio prekių ženklo dėmesys sveikesnei mitybai.

„Vieni pirmųjų savo meniu sukūrėme tokį platų augalinės kilmės patiekalų pasirinkimą. Pastaruosius keletą metų visos mūsų naujienos buvo pagrįstos sveikesnės mitybos principais. Be augalinės „mėsos“ patiekalų, ėmėme gaminti bolivinės balandos, lęšių su burokėliais garnyrus, ruošiame sterko kepsnius. Planuose – naujienos, kurios irgi papildys sveikesnio maisto racioną“, – žada A. Stepanavičiūtė.

Gimė Gargžduose, bet atstovauja pasaulinius prekių ženklus

Gargžduose verslą pradėjusi UAB „Gerduva“ nuo 2006 metų CUP prekybos centre prekiauja indais, buities prekėmis, valymo įrankiais ir priemonėmis. Anot bendrovės komercijos direktoriaus Edgaro Radvilos, „Gerduvos“ sėkmės formulė visuose miestuose yra ta pati. Išskirtinis dėmesys visuomet skiriamas klientui, jo informavimui, aptarnavimui ir teigiamai patirčiai, o svarbiausia – kokybiška produkcija, kuria prekiaujama. Kruopščiai atrenkamas asortimentas, atskirai įvertinamas kiekvienas gamintojas ir produktai atskirai.

„Keičiantis įmonei keitėsi ir klientas. Verslą pradėjome nuo „Bohemia“ krištolo parduotuvių Klaipėdoje ir Gargžduose, o evoliucionavome į šiuolaikišką, stilingais stalo serviravimo, gaminimo ir namų interjero produktais prekiaujantį parduotuvių tinklą visoje Lietuvoje. Atsižvelgdami į klientų poreikius, savo asortimentą grindžiame ilgaamžiais produktais – fokusuojamės į pirkėjus, kurie sąmoningai renkasi kokybę, už kurią pasirengę mokėti papildomai. Šiandien sulaukiame kur kas daugiau jaunų klientų, kurie ieško įdomesnių ir nematytų namų interjero sprendimų. Pastebime, kad Vilniaus centre apsiperkantiems klientams itin svarbi namų švara ir kelionės. Čia pirmosiose parduodamų produktų vietose tvirtai laikosi „Leifheit“ ir „Stanley“ produktai, susiję su „Gerduvos“ išskirtinumu – oficialiu atstovavimu šiems ir kitiems prekių ženklams Lietuvoje“, – pasakoja E. Radvila.

Šalia jau turimo asortimento „Gerduva“ turi planų klientams pasiūlyti namų jaukumo, interjero, dovanoms tinkamų produktų.

Verslo sėkmės istoriją sostinės centre kuria įmonės iš visos Lietuvos
© Organizatorių nuotr.

„Nuo veiklos pradžios CUP prekybos centre ne sykį keitėsi parduotuvės vieta, tačiau tai netrukdo džiaugtis lojalių klientų dėmesiu – jie mus visuomet suranda. CUP prekybos centras turbūt išsiskiria tuo, kad tai yra miesto centras ir čia itin didžiulė lankytojų kaita – nuo naujų miesto rezidentų, studentų iki aplinkiniuose biuruose dirbančių žmonių. Tai leidžia savo verslą ir produktus pristatyti vis naujiems klientams, o tai didina mūsų žinomumą ir klientų duomenų bazę“, – patirtimi dalijasi bendrovės „Gerduva“ komercijos direktorius.

CUP vadovė O. Nevinskienė yra įsitikinusi, kad kiekvieno prekybos centro nuomininko sėkmė prisideda prie CUP sėkmės istorijos. Kita vertus, tik ilgalaikis bendradarbiavimas padeda išryškinti kiekvieno atskirai bei bendrą potencialą, priimti tinkamus sprendimus, suteikti vystymuisi tinkamą impulsą.

„Prekybos centras panašus į orkestrą, kurio sėkmė priklauso ir nuo kiekvieno muzikanto, ir nuo dirigento indėlio. Dėl to kiekviena partnerystė mums yra reikšminga, o susikalbėti bei pasiekti gerų bendrų rezultatų padeda tai, kad visada vertinome atvirą ir nuolatinę komunikaciją, abipusiais įsipareigojimais pagrįstą bendradarbiavimą“, – sako O. Nevinskienė.

Reklama
Įvertink šį straipsnį
Norėdami tobulėti, suteikiame jums galimybę įvertinti skaitomą DELFI turinį.
(0 žmonių įvertino)
0

Kaip investuotojai gali uždirbti iš dirbtinio intelekto lenktynių

Dirbtinio intelekto pokalbių roboto „ ChatGPT “ populiarumas paskatino technologijų akcijų...

110 metų sėkmingai veikianti įmonė – tikras rojus besisukantiems statybų versle: kviečia į „Partnerių dienas“

Statybinių prekių verslas – toli gražu ne iš lengvųjų. Inovacijoms kasdien žengiant į...

Ar turėtume tikėtis akcijų rinkos atsigavimo 2023-aisiais?

Tai, ar akcijų rinka pasieks dugną lemia daugiausia infliacija, pasaulio centrinių bankų...

Verslo sėkmės istoriją sostinės centre kuria įmonės iš visos Lietuvos

Vilniaus centre įsikūrusio prekybos centro CUP strategijos dalis – po vienu stogu telkti...

Aukso rinkos prognozė 2023-iesiems: komentaras apie TOP 3 investicijas į auksą

Pastaruoju metu aukso vertė gana stabiliai didėja. Nuo 2022 m. lapkričio pradžios aukso kaina...

Top naujienos

Lietuva, Lenkija ir Estija siūlo Vakarams būdą, kaip dar stipriau prispausti Putino režimą

Lietuva , Lenkija ir Estija siūlo Vakarams būdą kaip dar stipriau prispausti Vladimiro Putino...

Nepamirškite persukti laikrodžio: nuo šiol teks keltis anksčiau

Jau šią naktį laikrodžių rodykles suksime viena valanda į priekį. Taip Lietuvoje įsigalios...

Putinas: Rusija dislokuos taktinius branduolinius ginklus Baltarusijoje dar papildyta (18)

Rusijos prezidentas Vladimiras Putinas pareiškė, kad Rusija ketina Baltarusijos teritorijoje...

Gydytojas išvardijo sutrikusios žarnyno veiklos simptomus: tai gali išprovokuoti kitas rimtas ligas

Žarnyno būklė daro itin didelę įtaką visam organizmui, net ir emocijoms. Apie tai laidoje „...

Girtų vairuotojų šou Vilniuje: gausios policijos pajėgos „premijas“ įteikė 16-likai alkoholio mėgėjų (9)

Šeštadienį Vilnių šturmavo gausios Kelių policijos pajėgos, prisidėjo ir Viešojo saugumo...

Kad sumokėtų mokesčius – prašymų ir tikrinimų lavina: situaciją vadina keista (10)

Kaskart, kai reikia deklaruoti pajamas ir mokėti mokesčius, skaitytoja Alina pasakoja susidurianti...

Į Lietuvą atvykstančių rusų ir baltarusių kišenėse – Ukrainos grivinos: ieškoma būdų šiuos pinigus grąžinti ukrainiečiams (1)

Pastaruoju metu fiksuojama vis daugiau atvejų, kai Rusijos ir Baltarusijos piliečiai į Lietuvą...

Low De Wei

JAV plinta mirtinai pavojinga grybelinė infekcija: yra du būdai, kaip ji gali paveikti žmogaus organizmą simptomai būdingi daugeliui kitų paplitusių ligų

JAV plintančio mirtinai pavojingo, vaistams atsparaus grybelio atvejų smarkiai padaugėjo COVID-19...

3 mėnesiai Atlanto vandenyne: Valujavičius apie artėjančius Karibus, „žemės“ faktorių ir sporto salės ilgesį

Jau 90 dienų keliautojas Aurimas Valujavičius įgyvendina savo svajonę – vienas, be pagalbos ir...

Dovilė Jablonskaitė

Apipjaustymas: ilgo lytinio akto pageidaujantys vyrai apie tai svajoja, bet urologai perspėja – dievulio duota ne šiaip sau

Gimus mergaitei dar gimdymo namuose užakcentuojama: keičiant sauskelnes prausti tik laikant...