Kaip pasakoja „Klipshop.lt“ vadovas Justinas Valiūnas, grožio salonas „Klip“ Šiauliuose veikia jau beveik du dešimtmečius, tai – šeimos verslas, išsivystęs į asmeninį projektą.

„Prekiavome segmentinėmis, profesionaliam naudojimui skirtomis prekėmis, tad natūraliai kilo poreikis pasiūlyti savo produktus platesnei auditorijai. Tai nebuvo pirmas mano bandymas prekiauti internete – tą dariau jau nuo septyniolikos, daug eksperimentavau. Elektroninė prekyba, jos veikimo principai, pati el. prekybos platforma ir jos vystymas visada man kėlė didelį susidomėjimą“, – pasakoja J. Valiūnas.

2015-aisiais savo veiklą internete pradėjusi „Klipshop.lt“ nuolat augo ir plėtė asortimentą, o 2017-aisiais buvo sukurtos dar trys el. parduotuvės Latvijoje, Estijoje ir Didžiojoje Britanijoje.

Iššūkiai veiklos pradžioje

J. Valiūnas pasakoja, kad įkūrus el. parduotuvę, šiandien siūlančią virš 40 tūkst. skirtingų produktų, sunkiausia buvo rasti tinkamus sprendimus, kurie atitiktų „Klipshop.lt“ verslo modelį. Tuo metu rinkoje trūko įperkamų sandėlio valdymo sprendimų, tad teko kurti įrankius įmonės viduje ir šiandien el. parduotuvė gali pasigirti stipriu IT skyriumi, kurio dėka gimsta visi technologiniai sprendimai – nuo prekių supajamavimo, atrinkimo iki klientų aptarnavimo.

 Klipshop.lt supranta kiekvienos siuntos pristatymo svarbą ir poveikį klientų patirčiai

„Paprasčiausias sandėlio valdymo sprendimas tais laikais kainavo gal 400 tūkst. litų ir tą sau leisti galėjo tik rinkos gigantai. Su tuometine mūsų apyvarta tokie pinigai atrodė neįmanomi, tad visus įrankius ėmėme kurti patys“, – pasakoja J. Valiūnas.

Jis priduria, kad sukurti el. parduotuvę šiandien nėra sudėtinga – tikrieji iššūkiai prasideda pardavus pirmąją prekę: „El. parduotuvė yra gan primityvus organizmas. Ypač šiandien, kai sumokėjęs 20 eurų, jau rytoj turėsi veikiančią platformą. Įdomiausi niuansai prasideda įsisukus prekybai, o brangiausia el. prekybos verslo dalis yra šių procesų suvaldymas.“

Lietuvos pirkėjai – patys reikliausi

Į grožio salonų asortimentą – plaukų, veido ir kūno priežiūros kosmetiką – orientuota el. parduotuvė šiandien siekia toliau plėstis ir stiprinti savo pozicijas Baltijos šalyse. Pasak J. Valiūno, konkurencingoje Baltijos šalių el. prekybos aplinkoje „Klipshop.lt“ turi potencialo augti bent tris, keturis kartus.

Lygindamas skirtingų šalių klientus ir jų poreikius, verslininkas pastebi, kad Lietuvos klientai išsiskiria didžiausiu reiklumu. Verslininkas juokaudamas sako, kad „lietuvis yra mūsų mylimiausias vaikas, kuriam reikia daugiausiai priežiūros.“

Įtikti reikliausiems padeda patikimas partneris

Verslininkas pripažįsta, kad tinkamai pasirinkti partneriai yra viena esminių dedamųjų, užtikrinančių verslo sėkmę ilgalaikėje perspektyvoje. „Klipshop.lt“ kone nuo pat veiklos pradžios bendradarbiauja su tarptautine siuntų bendrove „Venipak“.

„Kadangi pirkėjas siuntą gauna iš mūsų partnerių, kurjerio ar atsiima iš paštomato, mums labai svarbu, kad būtų užtikrinama kokybiška paslauga ir išlaikomas geras mūsų vardas kliento akyse, jo patirtis. Džiaugiuosi, kad „Venipak“ požiūris sutampa su mūsų filosofija ir per ilgus metus turėjome ne vieną progą įsitikinti jų lankstumu visais įmanomais atvejais“, – teigia J. Valiūnas.

Kalbėdamas apie šią partnerystę, „Venipak“ vadovas Justas Šablinskas priduria, jog įmonė visuomet kelią sau tikslą būti daugiau nei vien tik logistikos paslaugų teikėju.

 Justas Šablinskas, UAB „Venipak Lietuva” vadovas

„Esame partneriai ir mentoriai, kurie stengiasi prisidėti prie savo klientų augimo ir sėkmės. Ilgametė sinergija su „Klipshop.lt“ – vienas iš pavyzdžių. Per ilgus bendradarbiavimo metus įgyvendinome ne vieną pasiteisinusią praktiką, pavyzdžiui, tos pačios dienos pristatymą, kai klientas, užsisakęs prekę ryte, gauna siuntą tą pačią dieną. Visada įsiklausome ir, jei reikia, ieškome nestandartinių sprendimų, kurie padėtų vietiniam verslui augti ir plėstis“, – sako J. Šablinskas.

„Visos siuntų bendrovės, jų veiklos specifika pasižymi daugmaž vienodais technologiniais procesais, tačiau klientų laimės koeficientą iš tikrųjų gerina gebėjimas į procesus pažvelgti žmogiškai. „Venipak“ padeda mums lepinti net patį išrankiausią klientą“, – priduria J. Valiūnas.

Kurjeriai jau tapo šeimos nariais

Kalbėdamas apie partnerystę, J. Valiūnas negaili gerų atsiliepimų „Venipak“ kurjeriams – būtent jie, pasak jo, iš tikrųjų reprezentuoja tarptautinę siuntų bendrovę ir padeda sukurti gerą klientų patirtį.

„Kurjeriai savo darbą dirba su meile, jie yra itin lankstūs ir kartu su mumis siekia geriausio rezultato. Be to, nesama dažnos jų kaitos. Pavyzdžiui, kiek metų dirbame su „Venipak“, tiek metų su mumis dirba ir kurjeris Virgis, jau tapęs įmonės dalimi. Jam, kaip ir kitiems kurjeriams, visada galime paskambinti, o jis drąsiai skambina mums ir teiraujasi, kiek siuntų šiandien turėsime, kokiu laiku geriau atvykti. Su „Venipak“ tariamės ir bendradarbiaujame net kurjerių lygmenyje. Tai ir yra esminis taškas, kuris tikrai stipriai prisideda prie mūsų verslo sėkmės“, – patvirtina „Klipshop.lt“ vadovas.

Pabrėždamas „Venipak“ įsipareigojimą efektyviai atstovauti savo partnerius, J. Šablinskas priduria, jog „mūsų kurjeriai yra mūsų ambasadoriai. Suprantame kiekvienos siuntos pristatymo svarbą ir poveikį klientų patirčiai, todėl kurjeriai ant savo pečių neša labai didelę atsakomybę.

Gerai klientų patirčiai užtikrinti ne ką mažiau svarbus ir patogus siuntos atsiėmimas paštomate: remiantis naujausiais tyrimais, toks siuntų atsiėmimo būdas sparčiai populiarėja, todėl nuolat plečiame savo paštomatų tinklą visose Baltijos šalyse ir diegiame funkcionalumus, kurių dėka siuntos atsiėmimo procesas tampa greitesnis, lengvesnis ir sklandesnis.“