Augo visus pastaruosius metus

„Nors kai kurie verslų veiklos rodikliai atspindi neigiamą geopolitinių įvykių poveikį, mes balandžio–rugsėjo mėnesiais skaičiavome rekordinius lankytojų srautus. Palyginti ne tik su praėjusiais keletu metų, bet ir su ikipandeminiais 2019-aisias, srautų rodikliai rodo stabilų augimą. Be abejo, tokius rezultatus didžiąja dalimi lėmė teisinga mūsų strategija, didelį dėmesį skiriant lauko terasų plėtrai, atnaujinant patalpas, vis labiau integruojantis į aktyvią Baltojo tilto zoną, vis geriau pažįstant savo lankytojus ir atliepiant jų poreikius“, – sako prekybos centro CUP vadovė Ona Nevinskienė.

Šių metų balandžio–rugsėjo mėnesiais prekybos centras sulaukė vidutiniškai 606 487 lankytojų per mėnesį. Vertinant atskiro mėnesio rezultatus bei lyginant juos su pastarųjų metų rodikliais, fiksuotas nuolatinis augimas. Pavyzdžiui, 2023 m. birželio srautų rodiklis, palyginti su 2019 metų šio mėnesio duomenimis, buvo didesnis net 27 proc., atitinkamai rugsėjo srautų rodiklis, palyginti su 2019 metų šio mėnesio duomenimis, buvo didesnis net 38 proc.

Lankytojų srautai

O. Nevinskienė taip pat atkreipia dėmesį, kad geriems srautų rodikliams neigiamos įtakos neturėjo net ir šių metų balandžio pabaigoje renovacijos tikslu uždaryta prekybos tinklo „Maxima“ parduotuvė, kuri neveikė beveik du mėnesius.

Didėjo nuomininkų prekybos plotai, sugrįžo „Sportland“ ir „Triumph“

Prekybos centro vadovė įvardija ir kitą svarbią CUP verslo sėkmės dedamąją – stiprių nuomininkų bendruomenę.

„Norint pritraukti stiprius nuomininkus, reikia ne vienerių metų įdirbio. Tarpusavio pasitikėjimas kuriamas palaipsniui, tam turi įtakos investicijos į infrastruktūros gerinimą bei plėtrą, palanki verslo geografinė vieta, suvokimas apie tikslinio lankytojo charakterį bei sinergija su jau esamais nuomininkais. Tai, kad su daugeliu žinomų prekių ženklų pavyko užmegzti ilgalaikį santykį ir kad dalis jų priėmė sprendimą didinti nuomojamus plotus, rodo, kad jie čia mato perspektyvą“, – džiaugiasi O. Nevinskienė.

Deichmann

Šiais metais atsinaujino ir prekybinį plotą prekybos centre praplėtė „Maxima“, „Deichmann“, „Hesburger“, atsinaujino „Fam Club“ ir „Mažoji Ragainė“. Didesnes patalpas veiklai išsinuomojo ir jas atnaujinęs ilgametis CUP partneris Nacionalinis kraujo centras. 2023-ieji buvo ir ankstesnių CUP partnerių – „Sportland“ ir „Triumph“ sugrįžimo metai.

Sportland

Iki Kalėdų – dovanų, tvarių pirkinių ir gerumo metas

Kaip ir daugeliui prekybininkų, geras laikas CUP žada būti paskutinis metų mėnuo. Iki gruodžio 22-osios visame prekybos centre vyksta kalėdinė mugė, daugiausia jos pasiūlymų koncentruoti 4 ir 5 aukštuose įrengtose prekybos vietose.

Kalėdinė mugė

Kalėdinės mugės laikotarpiu siūloma įsigyti įvairių vilnos ir tekstilės gaminių, aksesuarų, papuošalų, šalikų su kašmyru ir pirštinių, natūralios kosmetikos, o taip pat kalėdinių dekoracijų, medžio dirbinių, šventinių skanėstų. Daugelį jų galima būtų priskirti tvarių dovanų kategorijai.

Kalėdinė mugė

Tvarumo idėją palaiko ir prekiautojai nenaujomis muzikos įrašų plokštelėmis, o šventinę nuotaiką kuria puošni kalėdinė eglutė 5 aukšte.

Ikišventiniu laikotarpiu nepamirštami ir tie, kuriems dėmesys ir žmogiška šiluma ypač svarbūs. Lapkričio 14 – gruodžio 9 dienomis prekybos centro lankytojai buvo kviečiami prisijungti prie „Mamų unijos“ dovanų akcijos „Advento kojinaitės“, skirtos onkologinėmis ligomis sergantiems vaikams. Neabejingi žmonės nešė savo dovanas į CUP Informacijos centrą, o Advento laikotarpiu jos pasieks vaikus kojinaitėse, kurias jie ras ant palatos durų rankenos.

Ši akcija – vienas iš tęstinio CUP bendradarbiavimo su paramos ir labdaros fondu „Mamų unija“ projektų. Rugsėjį prekybos centre CUP atidaryta fotografijos paroda „Mylimos – mylinčios“, atspindinti ypatingą mamos ir vėžiu sergančio vaiko santykį. Minint Tarptautinę vaikų gynimo dieną – birželio 1-ąją – prekybos centro „Upės terasoje“ surengtas nemokamas koncertas vaikams, žiūrovai buvo kviečiami paremti „Mamų unijos“ globojamus vėžiu sergančius vaikus ir jų šeimas.

Mamų unijos paroda

Anot O. Nevinskienės bendrystė su šiuo paramos ir labdaros fondu atitinka vieną iš prekybos centro krypčių – būti šalia tų, kuriems sunku. 2023 m. CUP „Mamų unijai“ skirta parama siekia 20 tūkst. eurų.