Paraiškas vertins tarptautinė pramonės ekspertų komisija, o apdovanojimų laimėtojai pasidalys 20 000 EUR vertės prizinį fondą ir specialius apdovanojimų partnerių prizus. Keturios apdovanojimų kategorijos suskirstytos pagal įmonių pajamas ir bus vertinamos pagal tris kriterijus: dizainą, UX ir efektyvumą.

Norėdamos dalyvauti konkurse, elektroninės parduotuvės turi užpildyti formą internete ir sumokėti mokestį pagal savo kategoriją. Galutinis finalininkų sąrašas bus paskelbtas 2024 m. gegužės 10 d.

„Remdami Baltijos šalių konkursą, padedame plėsti Baltijos šalių e. prekybą. Svarbu sužinoti apie naujausias e. prekybos tendencijas ir daugybę jos galimybių, kad Baltijos šalių verslininkai galėtų išlikti konkurencingi ir sėkmingai dirbti. Tikime, kad tokie projektai kaip konkursas „Baltijos e. prekybos žvaigždė“ suteiks galimybę interneto parduotuvėms dalintis patirtimi, didinti informuotumą apie e. prekybą ir įžengti į tarptautines rinkas”, – sako Eglė Dovbyšienė, SEB banko valdybos narė, Mažmeninės bankininkystės tarnybos vadovė.

Keturios apdovanojimų kategorijos:

  • Naujos įmonės – bendrovės, kurių apyvarta mažesnė nei 50 000 EUR
    • Dalyvavimas nemokamas
  • Mažos įmonės – įmonės, kurių apyvarta siekia nuo 50 000 iki 500 000 EUR
    • Dalyvavimo mokestis – 50 EUR
  • Vidutinės įmonės – įmonės, kurių apyvarta siekia nuo 500 000 iki 5 000 000 EUR
    • Dalyvavimo mokestis – 100 EUR
  • Didelės įmonės – bendrovės, kurių apyvarta viršija 5 000 000 EUR
    • Dalyvavimo mokestis – 150 EUR

SEB ir „Latvijas Pasts“ inicijuotais apdovanojimais siekiama atkreipti dėmesį į sėkmės istorijas ir meistriškumą e. prekybos pramonėje visame Pabaltijo regione ir juos pristatyti platesnei pasaulio auditorijai. Jais taip pat tikimasi įkvėpti naująją verslininkų kartą pasinaudoti nuolat kintančiomis priemonėmis ir ryšių kanalais siekiant padidinti pardavimą iš Baltijos šalių.

Dalyviai ne tik laimės įvairių prizų, tokių kaip skaitmeninės reklamos kampanijos, nemokamas prekių siuntimas ir nemokami meistriškumo kursai, bet ir turės galimybę dalyvauti diskusijose, tinklalaidėse ir interviu, susipažins su pramonės ekspertų įžvalgomis, padedančiomis toliau plėtoti verslą.

„Suvokdama e. prekybos vaidmenį Baltijos regiono ekonominei plėtrai ir didėjančią jos svarbą pasaulinėje rinkoje, „Latvijas Pasts“ džiaugiasi galėdamas tapti konkurso „Baltijos e. komnercijos žvaigždė“ partneriu. Baltijos šalių verslininkai, užsiimantys e. prekyba, yra dinamiško augimo varomoji jėga ir, nepaisant aršios konkurencijos, turi galimybę išsiskirti originaliais ir kokybiškais produktais. Įmonė „Latvijas Pasts“, kurios tikslas – tapti pirmuoju pasirinkimu kiekvienai siuntai, ryžtingai vysto e. prekybos siuntų gabenimo ir logistikos paslaugas, nes efektyvus pristatymas yra raktas į sėkmę e. prekybos sektoriuje“, – sako bendrovės „Latvijas Pasts“ valdybos narys Jānis Kūliņš.

Šis renginys – tai pirmieji visos Baltijos šalių e. prekybos apdovanojimai, todėl įmonėms suteikiama galimybė pristatyti savo produktus didesnėje platformoje. Dalyvavimas galiausiai suteiks internetinėms parduotuvėms daugiau matomumo ne tik Baltijos šalių lygmeniu, bet ir visoje e. prekybos pramonėje visame pasaulyje, nes renginys padės užtikrinti visuotinį matomumą.

Renginio strateginiai partneriai yra SEB ir „Latvijas Pasts“. Kiti partneriai – „Balcia“, „Joom“, „Mēness Aptieka“, „Aleph“, „PhH Group“, „Element Digital“, „Login“, „Gemius“ ir „Magic Agency“. Žiniasklaidos partneriai yra Delfi, „TV3 Group“, „Äripäev“.

Apie „E-komercijos žvaigždė“:

„E-komercijos žvaigždė“ pirmą kartą rengiama visose Baltijos šalyse. Anksčiau ji trejus metus buvo rengiama Latvijoje. 2024 m. yra pirmieji metai, kai ji išsiplėtė į Baltijos šalis ir nuo šiol kasmet vyks Estijoje, Latvijoje ir Lietuvoje.

Prisijungti socialiniuose tinkluose:

  • Facebook - https://www.facebook.com/BalticEcommerceStar
  • Instagram - https://www.instagram.com/balticecommercestar
  • Twitter - https://twitter.com/balticecommstar
  • Linkedin - https://lv.linkedin.com/company/balticecommercestar