Naujieji metai yra ir buhalterinių metų pabaiga, tad efektyvus sąskaitų-faktūrų tvarkymas ir apskaita tampa kaip niekad svarbūs. Kaip verslui šventiniu periodu susitvarkyti su klientais, laiku gauti apmokėjimus ir išlaikyti finansinę higieną be streso?

Automatizuokite sąskaitų išrašymą

Sėkminga migracija į debesijos technologijas, įvairios CRM sistemos santykiams su klientais, automatizuota rinkodara ar prekyba internetu – vos keli pavyzdžiai, kaip verslai optimizavo savo procesus ir resursus pastaraisiais metais.

Vis tik vienas jų, regis, iki šiol liko nepakitęs: tai popierinių sąskaitų išrašymas. Jei vystote prekybą internetu ar, pavyzdžiui, naudojate online klientų registracijos sistemą, tačiau iki šiol sąskaitas išrašote ranka ar net pristatote savo buhalterijai gyvai, jums tikrai praverstų sąskaitų automatizacijos įrankis.

Kaip teigia sąskaitų automatizacijos platformos „Sąskaita123" įkūrėjas Darius Šoparas, tokios sistemos ne tik taupo laiką ir supaprastina procesus, bet ir leidžia apmokėjimus gauti greičiau.

Darius Šoparas, Sąskaita123 įkūrėjas

„Tvarkingos sąskaitos – greitesni apmokėjimai. Sąskaitų automatizacija leidžia siųsti profesionalias sąskaitas faktūras vos per kelias sekundes, laiku priminti klientams dėl apmokėjimo bei stebėti įmokų ar sandėlio likučių duomenis realiu laiku vienoje vietoje. Lietuvoje tokiu būdu sąskaitas tvarko jau virš 30 tūkstančių mūsų klientų", – sako D. Šoparas.

Naudokite buhalterines programas internetu

Įmonės, kurios savo apskaitą tvarko su populiariomis buhalterinėmis programomis, tokiomis, kaip „Rivile", nuo šiol savo finansus gali valdyti dar paprasčiau. Išrašyti sąskaitas nuotoliu kompiuteriu ar telefonu galima integravus, pavyzdžiui „Rivile" su „Sąskaita123" moduliu.

„Mūsų visa komanda yra labiau inžinerinio profilio, kurios 60% sudaro patyrę ir itin patyrę programuotojai. Tai atsispindi ir mūsų kuriamuose produktuose, nes „Sąskaita123" nuolat papildome naujausiomis integracijomis, moduliais ar funkcionalumais. Kas šauniausia, dėl šių naujovių balsuoja patys naudotojai, o jų diegimas jiems papildomai nekainuoja. „Rivile" integracija – ne išimtis", – detalizuoja „Sąskaita123" įkūrėjas.

Tokios integracijos leidžia vos keliais paspaudimais valdyti sąskaitų apskaitą „debesyje", eksportuoti arba importuoti sąskaitas, įtraukti mokėjimus ir stebėti pardavimus realiu laiku be jokių papildomų mokesčių. Daugiau lankstumo ir patogumo – mažiau streso. Be to, vartotojai gali ir atnaujinti, tikslinti duomenis sistemoje realiu laiku.

Dirbkite su komanda nuotoliu

Šventinis darbymetis verslininkams neretai asocijuojasi su išaugusiais užsakymais ir klientų darbais. Vis tik šis metas verčia ieškoti būdų kaip be viso to dar ir ištrūkti dovanų medžioklei artimiesiems, planuoti tarpšventines veiklas ar spėti į grožio, sveikatingumo procedūras. Jei jūsų pietų pertrauka dvigubėja, o rytinis kelias iki biuro pasipildo įvairiais papildomais sustojimais, mažinkite darbinį stresą maksimaliai išnaudodami komandinio darbo nuotoliniu būdu privalumus.

Atsisiųskite aplikacijas, kurias naudojate kompiuterio ekranuose, į telefonus ir išnaudokite laiką eilėse dirbdami nuotoliu mobiliuoju telefonu. Pavyzdžiui, komandos susitikimus planuokite tuo metu, kai judate iš taško A į tašką B ir optimizuokite taip savo kelionės laiką.

Arba deleguokite užduotis garso įrašais, jei naudojate Slack, Discord ar socialinius tinklus komandiniam darbui. Tokiu atveju maksimaliai išnaudosite kelionės laiką, išlaikysite darbinį pulsą, nestabdydami komandos, o ir streso bus mažiau.