Tai pati didžiausia ir svarbiausia šunų paroda visame pasaulyje, kasmet vykstanti nuo 1971 m. Šiemet „World Dog Show 2023“ vyks Ženevoje, Šveicarijoje, rugpjūčio 23–27 dienomis.

Kaip teigia KIKA GROUP, UAB įkūrėja ir daugiau kaip 35 metų patirtį turinti veisėja Janita Januškauskaitė-Plungė, tokio aukšto lygio parodos organizatorių pasitikėjimas yra didžiulė garbė ne tik dirbančiai komandai, bet ir visai Lietuvai, kurios vardas garsiai skamba tarptautinėje arenoje.

Janita J. Plungė ir Swiss Kennel Club prezidentas Laurent Pichard

Pasiruošimas trunka maždaug metus

J. J. Plungė dalinasi, jog derybos dėl šios parodos prasidėjo jau prieš kelerius metus, o nuo pernai Madride vykusios „World Dog Show 2022“ parodos vyko intensyvus pasiruošimas.

„Šiemet keliauti į Ženevą ruošiasi gausi KIKA įmonių grupės komanda, kuri parodoje dirbs keliose skirtingose zonose. Pirmiausia, turėsime 108 kv. m. stendą, kuriame komanda pristatys Lietuvoje sukurtus prekinius ženklus: augintinių kosmetiką „Tauro Pro Line“, pašarus ir skanėstus šunims „Nature‘s Protection Superior Care“ bei „Misoko“ priežiūros priemones“, – pristato verslininkė.

Kita komandos dalis priims svarbius svečius ne ką mažesnėje VIP zonoje, o likusieji dirbs ringuose, kuriuose šiemet varžysis trijų veislių – Pomeranijos špico, Maltos bišono ir garbanotojo bišono – „Tauro Kennel“ veislyno šunys.

„Iš anksčiau vykusių parodų parsivežėme jau 7 pasaulio čempionus ir 9 pasaulio vice čempionus. Vienas jų – Tauro Misoko, garbanotasis bišonas, kuris pasaulio čempionu tapo net du kartus – 2018 ir 2019 metais“, – džiaugiasi ilgametė veisėja.

Janita J. Plungė ir garbanotasis bišonas Tauro Misoko

Ji priduria, jog parodos lankytojai turės galimybę įsigyti specialiai šiai parodai sukurtą atributiką, išsiskiriančią violetine spalva, o nedalyvaujantys parodoje tai padaryti gali kika.lt internetinėje svetainėje: „Visi produktai – unikalaus dizaino ir kruopščiai atrinkti. Kadangi siekėme, jog viskas būtų ne tik gražu, bet ir kokybiška, tarnautų tiek augintiniui, tiek jo šeimininkui, viskas yra atsakingai ištestuota.“

Kataloge galima rasti ne tik augintiniams, bet ir jų šeimininkams ar gyvūnų entuziastams pritaikytų produktų: rankšluosčių, skanėstų dėklų, žaislų, puodelių ir netgi drabužių, telefono laikiklį ar smagias kojinaites. Yra ir kirpėjams skirtų prekių, tokių kaip krepšiai bei prijuostės, o svarbiausia, jog raštas, atsikartojantis ant visų prekių, yra kurtas KIKA GROUP dizainerių mūsų šalyje.

Janita J. Plungė laiko riboto leidimo kirpėjų krepšį, sukurtą World Dog Show 2023 parodai

Šiemet „World Dog Show“ dirbsianti komanda bus tarptautinė. Į ją jungiasi ne tik KIKA GROUP, UAB darbuotojai, bet ir prekių ženklų ambasadoriai.

20 proc. priežiūra + 80 proc. mityba = 100 proc. rezultato

Kaip teigia J. J. Plungė, ši paroda kartu yra puiki proga nešti svarbią žinutę, edukuoti šeimininkus apie jų augintinių sveikatą, pilnavertišką gyvenimą, laimę.

Pagrindiniai parodos rėmėjai – „Tauro Pro Line“ ir „Nature‘s Protection Superior Care“ – viso pasaulio šeimininkams padeda laikytis sveiko ir laimingo augintinio formulės, kurią sudaro 20 proc. kasdienė priežiūra ir 80 proc. subalansuota mityba.

Nature‘s Protection Superior Care ir Tauro Pro Line produktai

„Tauro Pro Line“ groomingo įrankiai ir produktai yra skurti Lietuvoje, pačios J. J. Plungės. Pastarieji yra skirti kasdienei augintinio priežiūrai, siekiant išlaikyti jo odą ir kailį, pirmiausia, sveiką, o tuo pačiu ir švelnų, žvilgantį. „Ilgametė patirtis man leido sukurti 3 žingsnių maudymo sistemą, kurią taikome savo „Tauro Kennel“ veislyno šunims ir kurios mokome viso pasaulio šeimininkus: pirmuoju žingsniu naudojamas giliai valantis šampūnas, šalinantis nešvarumus, riebalus; antruoju etapu naudojamas funkcinis šampūnas, pavyzdžiui, drėkinantis, maitinantis ar papildytas keratinu; trečiame etape naudojamas kondicionierius ar kaukė, kuri užfiksuoja rezultatą ir padeda „užrakinti“ naudingus ingredientus plauko viduje“, – pristato kinologė. Ji priduria, kad nenaudoti šios sistemos būtų tas pats, kas poliruoti automobilį prieš tai jo nenuplovus: „Visi žingsniai, net ir pasiruošimo, yra labai svarbūs ir negali būti praleisti“, – sako J. J. Plungė ir primena, kad šią sistemą gali taikyti kiekvienas augintinio šeimininkas net ir namų sąlygomis.

Pomeranijos špicai Tauro Pro Line 6in1 vonioje

J. J. Plungė pažymi, jog augintinio sveikatai svarbūs ir kiti rutininiai higienos ritualai, tokie kaip kasdienis dantų, akių, ausų valymas, nagų trumpinimas, šukavimas, reguliarūs vizitai pas veterinarą.

Kaip atrodo subalansuota mityba?

Kalbant apie likusius 80 proc. – taisyklingą ir subalansuotą mitybą – jos piramidė atrodo taip: 80 proc. sauso, 10–12 proc. konservuoto pašaro, 3–5 proc. skanėstų ir 1–3 proc. papildų.

„Nature‘s Protection Superior Care“ liniją sudaro pašarai, funkciniai papildai-skanėstai bei sriubos. „Visi šie produktai yra pagaminti iš aukščiausios rūšies baltymų šaltinių, tokių kaip balta žuvis, silkė, lašiša, vabzdžiai, taip pat kitų natūralių ingredientų – daržovių, supermaisto produktų, papildyti vitaminais ir naudingomis medžiagomis. Taip pat produktų sudėtyje – unikalus ingredientas – „MicroZeoGen“ papildas. Visa tai padeda užtikrinti subalansuotą augintinių mitybą ir gerą sveikatą“, – pristato J. J. Plungė.

Verslininkė priduria, kad visai neseniai rinką papildė ir nauja, inovatyvi „Nature‘s Protection Superior Care All Life Stages“ pašaro linija: „Tai visų veislių augintiniams vienodai naudingos sudėties, tačiau universalaus dydžio granulių pasiūlymas. Svarbu tai, jog šie pašarai tinka visais augintinio gyvenimo etapais: jauniems, suaugusiems, senjorams.“

Lietuvoje sukurtas Nature‘s Protection Superior Care White Dogs All Life Stages pašaras

J. J. Plungė apibendrina, jog su komanda dalyvaudama „World Dog Show“ parodoje ji įgyvendina svajonę – tarptautiniu mastu pristatyti mūsų šalyje kurtus ir visame pasaulyje pamiltus produktus, kurie šiandien yra eksportuojami jau į daugiau kaip 60 pasaulio šalių.

„Gauti tokį šansą parodyti, ką išties galime ir darome, – tikra laimė! Esame tikri, jog parodos dalyviai džiaugsis mūsų šalyje kurtais produktais ir dovanomis. O svarbiausia, tai proga garsiai pasakyti pasauliui, jog gyvūnams yra reikalingi natūralūs, veikiantys produktai, kurie neša naudą, sprendžia problemas, o ne jas maskuoja. Ir būtent tokius mes kuriame čia, Lietuvoje“, – džiaugiasi KIKA GROUP, UAB įkūrėja.

Šiandien KIKA GROUP, UAB sudaro KIKA mažmeninės bei elektroninės prekybos tinklas Lietuvoje ir Estijoje, kuris turi daugiau nei 120 parduotuvių, taip pat viena moderniausių sausų pašarų gamyklų Šiaurės Europoje AKVATERA LT, UAB, TOP4 geriausiu pasaulio veislynu pripažintas „Tauro Kennel“, gyvūnų SPA-kirpykla ir mokymų centras „Tauro Grooming Academy“ bei įmonės padalinys Jungtinėse Amerikos Valstijose. Šiuo metu KIKA GROUP, UAB produkciją eksportuoja į daugiau nei 60 pasaulio šalių.