– Kokie buvo tavo tikslai vaikystėje?

– Užkariauti pasaulį (juokiasi). Nuo pat vaikystės vienintelis tikslas buvo tapti profesionaliu krepšininku, nes visą laiką toje sferoje ir sukausi. Visos mano mintys buvo tik apie tai, o aš labai tikiu, kad mintys materializuojasi, kai labai tuo tiki. To įrodymas – 12 metų profesionaliai žaidžiau krepšinį. O labiausiai norėjau tiesiog būti laimingu, pamatyti pasaulį.

– Kokių laimėjimų teko pasiekti krepšinyje?

– Didžiausias mano pasiekimas ne medaliai ar pergalės. Mano akyse ir širdyje geriausias momentas, kuris atpirko visus metus sunkių treniruočių, buvo kai žaidžiant užsienyje komandos fanai priėjo prie mano tėvų ir pasakė „Labai ačiū jums už sūnų“. Tai, kad mano tėvai galėjo manimi didžiuotis net būdami ne Lietuvoje, buvo didžiausias laimėjimas per visus 12 metų.

– Kada ir kaip sugalvojote kurti verslą?

– Niekada specialiai negalvojau, kad reikia kurti verslą. Viskas vyko natūraliai, gyvendamas skirtingose šalyse ir kultūrose pamačiau ko skirtingiems žmonėms reikia ir ko jie nori. Ir supranti, kad turėdamas pažinčių beveik visame pasaulyje gali kurti, daryti ir dirbti.

– Kokius verslus sukūrėte?

– Pirmas mano verslas buvo kojinių parduotuvė, joje buvo gaminamos personalizuotos krepšinio tematikos kojinės. Verslas sekėsi visai neblogai. Vėliau pasitelkus ryšius atsirado krepšinio agentūra Kinijoje. Kai žaidžiau užsienyje, mano draugas parekomendavo kurti įtempiamų lubų verslą. Nusprendžiau kurti įmonę Lietuvoje, taip ir atsirado pirmas tikras verslas. Bet tokios minties, kad noriu kurti įmonę, niekada neturėjau, viskas kilo iš idėjos. Tu darai tai, ką mėgsti ir dar uždirbi pinigus – kas gali būti už tai geriau?

Kiekvienas verslas yra kaip savas vaikas, kurį norit užauginti turi rūpintis ir įdėti daug pastangų.

– Kaip atsirado Doup?

– Kažkada gulėdamas sugalvojau idėją apie kodą, kuris gali būti generuojamas taip, kaip QR kodas. Įsigyjau užsieniečių freelance puslapį, kuriame jie pardavinėja produktus. Tą puslapį patobulinau, kad į jį įėjęs žmogus galėtų sugeneruoti ir sukurti savo vizitinę kortelę, bet ji buvo vienkartinė, todėl atnaujinti duomenų nebuvo galima. Tuo pat metu susidomėjau NFC technologija ir maždaug po savaitės pagalvojau, kad šias mintis galima sujungti.

– Kokia buvo Doup pradžia?

– Aš nuvažiavau į vieną fabriką Lietuvoje, kuris gamina medines korteles. Mano pirma mintis buvo klijuoti NFC čipą tarp dviejų kortelių, bet darbuotojai sakė, kad to nedaro. Prieš išeidamas paklausiau, ar jie turi kokių nors vizitinių kortelių pavyzdžių, paprašiau jų duoti. Jie man pasiūlė vieną, bet aš paprašiau duoti daugiau, tai man davė penkias korteles (šypsosi).

Parvažiavęs namo tarp kortelių įdėjau NFC čipą, jas suklijavau, užprogramavau kortelę ir tai suveikė. Ieškodamas informacijos pastebėjau, kad toks produktas jau egzistuoja pasaulyje, bet nenorėjau nuleisti rankų, nes visada galima sukurti kažką geriau. Kitą dieną nuvažiavau ir nusipirkau graviruoklį, pradėjau graviruoti korteles, susitikau su draugu, kuris turėjo patirties kuriant startuolius, papasakojau jam savo idėjas ir taip gimė Doup.

– Kokių sunkumų iškilo kuriant įmonę?

– Pradžioje buvome trise, bet ne visi komandos nariai tikėjo projektu ir per daug pasyviai dirbo, kad pasiektų norimo rezultato. Jeigu visų akys būtų degusios taip, kaip man dega iki šiol, Doup būtų gimęs pusmečiu anksčiau. Tikėjimas projektu ir buvo didžiausias iššūkis.

– Kodėl jūs siūlytumėte įsigyti Doup produktų?

– Aš visada sakau „Doup yra viskas ir viskas yra Doup“. Doup yra kur kas daugiau nei kortelė, todėl mes ją ir pavadinome naujos kartos gaminiu. Ji buvo vakar, yra šiandien ir nesvarbu, kiek prisikurs analogų, Doup bus naujos kartos ir rytoj. Kodėl? Aš pats šiuo metu turiu kelis verslus ir yra labai nepatogu keliaujant vežiotis keturias skirtingas vizitines korteles. Turėti vieną kortelę, kurioje telpa kelios paskyros, yra kur kas lengviau. Šios kortelės galimybės yra beribės, o ji kainuoja kaip trys kavos puodeliai. Tačiau trys išgerti puodeliai neduos tau tiek naudos, kiek duoda Doup.

– Kuo Doup tinka individualiems poreikiams?

– Kiekvienas Doup gali atrasti tai, ko jam reikia labiausiai. Pavyzdžiui, kortelę įsigijo vienas serviso savininkas Kaune ir dabar pagal žmonių atsiliepimus internete jie yra pirmoje vietoje. Pabaigę remontuoti mašiną darbuotojai gali priglausti kortelę prie kliento telefono ir jie iškart parašys atsiliepimą. Labai mažas procentas žmonių grįžę namo atsimins ir norės sėsti rašyti atsiliepimą, o tai padaryti iš karto, pačiame servise, yra kur kas lengviau ir patogiau. Žinoma, jūs galite pirkti teigiamų atsiliepimų, bet už tai sumokėsite gerokai daugiau nei 20 eurų.

Žmogus, pardavinėjantis medų, įsigijo Doup ir džiaugiasi, kad gali save pristatyti internetinėje erdvėje, neturėdamas labai daug žinių apie internetą ar technologijas, o dabar sako, kad Doup atstoja jam ir interneto svetainę.

– Ką manote apie lietuvos rinką ir jos tinkamumą Doup veiklai?

– Lietuviai vis dar yra labai prisirišę prie popierinių vizitinių kortelių, užsienyje tai yra seniena, net nesvarstomas dalykas. Lietuva modernizuojasi, bet tai yra mūsų darbas parodyti ir leisti suprasti, kiek naudos atneša skaitmeniniai pokyčiai. Susitikę žmonės sako, duok Facebook‘ą, duok Instagram‘ą, kai kurie vieno ar kito neturi. Norime, kad žmonės suprastų, jog pasidalinę savo Doup paskyra, jie leidžia kitam asmeniui pačiam pasirinkti kokiu būdu su jumis susisiekti. Doup yra gyvas pusantrų metų, bet jau gerokai palengvina tarpusavio bendravimą.

– Kodėl verta rinktis Doup aplikaciją, o ne socialinius tinklus?

– Doup skatina bendravimą tarp žmonių, nėra jokios nereikalingos reklamos. Doup programėlėje sukurti pokalbių kambariai yra saugūs, niekas negali nuskaityti jūsų duomenų. Mes turime WhatsApp ir Telegram atvejų, kai informacija buvo pavogta ir perduota trečiosioms šalims. Doup griežtai pareiškia, kad duomenys niekada nebus parduodami kitiems.

Sausio pradžioje Doup programėlė bus atnaujinta su daug funkcijų, kurios dar labiau palengvins bendravimą ar kontaktų keitimasį.

– Ar Doup korteles gali naudoti tik verslininkai?

– Ne, jas gali rinktis įvairaus amžiaus ir profesijų atstovai, pavyzdžiui, ji gali būti aktuali studentams ar moksleiviams. Kiekvienas gali surasti kuo jam Doup gali būti naudinga. Ar tai būtų tiesiog noras turėti daugiau sekėjų Tiktok’e moksleiviui, ar apdailininkui greičiau susirinkti Google atsiliepimų iš klientų. Doup vizitine kortele galima pasidalinti su bet kuriuo žmogumi, pristatant save ir platų lauką pomėgių, įgūdžių ir tikslų. Doup gali atstoti ir internetinį puslapį, o paskyrą susikurti užtruks ne ilgiau nei 3 minutes.

– Kokių ateities planų turi Doup?

– Siekiame, kad Doup aplikacija būtų kiekvieno telefone. Tai yra paprastas, saugus, ekologiškas ir labai efektyvus būdas keistis kontaktais. Doup prasidėjo kaip vizitinė kortelė, tačiau dabar ji yra kur kas daugiau. O labai greitai pristatysime naują programėlės versiją, kurią tikrai norėsis atsisiųsti ir išbadyti kiekvienam turinčiam išmanųjį telefoną.