Vienuoliktus metus atliekamas „Baltic Brands“ tyrimas aprėpia per 300 klausimų, jame kasmet dalyvauja po 1000 respondentų Lietuvoje, Latvijoje bei Estijoje. Šiais metais studijoje buvo vertinama virš 600 prekės ženklų – nuo drabužių, grožio prekių ar maisto gamintojų, iki telekomunikacijų, bankų ar valstybės įstaigų. Mylimiausių prekės ženklų reitingas sudarytas įvertinus, kiek respondentų savo santykį su prekės ženklu nusakė „Tikrai pirkčiau ir jis – vienas mano mėgstamiausių“.

„Esame šimtų tūkstančių mūsų klientų kasdienio gyvenimo dalimi jau trisdešimt metų ir nuolat stengiamės, kad šie „susitikimai“ pirkėjams būtų vertingi ir malonūs – nuo vis patogesnių parduotuvių iki plataus asortimento ir gerų kainų įvairias pajamas gaunantiems žmonėms. Esame Lietuvoje gimęs ir užaugęs prekės ženklas. Tai, kad šiemet „Maxima“ prekės ženklas yra ant aukščiausio laiptelio, mums labai svarbus įvertinimas. Jis įkvepia nesustoti tobulėti“, – sako Jolanta Bivainytė, „Maxima LT“ generalinė direktorė.

Mylimiausias prekės ženklas

Šiais metais „Baltic Brands“ išrinko ne tik mylimiausius, bet ir drąsiausius, žmogiškiausius, žaliausius, dažniausiai ieškomus ir sparčiausiai augančius prekės ženklus Lietuvoje, Latvijoje, Estijoje ir bendrai visame Baltijos šalių regione. Pagal „Baltic Brands“ reitingą, Lietuvoje „Maxima“ taip pat yra tarp trijų žmogiškiausių prekės ženklų bei pateko į drąsiausiųjų dešimtuką. Baltijos šalyse sesėse „Maxima“ taip pat yra labiausiai mylimiausių prekių ženklų dešimtukuose, Latvijoje „Maximai“ visai nedaug pritrūko iki pirmos vietos. Kiekvienoje šalyje taip pat apdovanoti mylimiausi vietinių gamintojų bei žiniasklaidos prekių ženklai.

„Baltic Brands“ prekės ženklų ir gyvenimo būdo tyrimas šiemet buvo atliekamasbirželio–liepos mėnesiais, bendradarbiaujant su reklamos agentūra „Sons & Daughters“ bei visuomenės nuomonės tyrimų bendrove „Nordstat“.