Kompanija jau yra sukūrusi ir išleidusi daugiau nei 300 mobiliųjų žaidimų vaikams ir kiekvieną mėnesį skaičiuoja daugiau nei 65 milijonus aktyvių vartotojų. Daugelio „TutoTOONS“ žaidimų atsisiuntimų skaičius yra perkopęs net 5-10 milijonų. „Netrukus pasieksime vieną milijardą išleistų aplikacijų atsisiuntimų. Tai didžiulis pasiekimas mums ir mūsų komandai. Norime pasidžiaugti, jog tai galime daryti čia, Lietuvoje.“ – pasakojo „TutoTOONS“ studijos įkūrėjai M. Radvila ir M. Kavaliauskas.

Verslo pradžia - edukacijos perkėlimas į virtualią erdvę

Anot „TutoTOONS“ studijos steigėjų, idėja suburti žaidimų kūrėjų komandą kilo supratus mokymosi per žaidimus svarbą. Anuomet virtualių žaidimų, skirtų lietuvių kalbos, matematikos, ar kitų akademinių disciplinų mokymui buvo vos vienas - kitas, tad sukaupę ryžtą, programavimo žinias ir naujai kilusias idėjas, M. Radvila ir M. Kavaliauskas išleido pirmąjį edukacinį žaidimą, kuris tapo tvirta sėkmingo verslo ir bendradarbiavimo su mokyklomis pradžia.

Iš pradžių glaudžiai savo veiklą siejusi su edukacija ir kūrusi mokomuosius žaidimus, parengtus pagal lietuviškus vadovėlius ir akademines programas, po maždaug penkerių metų „TutoTOONS“ studija ėmė plėstis, žengdama už lietuviškosios žaidimų rinkos ribų. „Nuo pat įsikūrimo pradžios turėjome labai didelį troškimą kurti globalų produktą bei patys būti atsakingi už jo išleidimą, tad atėjus laikui nusprendėme žengti į pasaulinę rinką.“ – pasakojo Mantas Radvila.

TutoToons

Mokymas žaidimo pavidalu – nuolatinis iššūkis žaidimų kūrėjams

Pramogos ir edukacija ligi šiol žengia koja kojon „TutoTOONS“ kuriamuose žaidimuose - palaipsniui nutolus nuo akademinių dalykų mokymo, per žaidimus imta vaikuose ugdyti tokias universalias savybes kaip rūpestis kitu, dalijimasis, bendravimas, tvarkos palaikymas. „Išlaikyti balansą tarp pramogos ir edukacijos – ne taip ir paprasta, tačiau visuomet stengiamės, kad mūsų žaidimai turėtų prasmingą mintį ir žinutę vaikams.“ – pasakoja Mantas Kavaliauskas.

Vienas naujausių įmonės laimėjimų – bendradarbiavimas su vaikų žaislų industrijos gigantu MGA Entertainment (L.O.L. Surprise!, Bratz, t.t.) kuriant žaidimą L.O.L. Surprise! Disco House. Ne kiekvienai Lietuvos įmonei pasiseka kurti kartu su tokiais rinkos lyderiais – prireikia ne vienerių metų įdirbio bei nuolat dedamų pastangų. Mobili aplikacija vaikams buvo sutikta itin šiltai – jau pirmąjį išleidimo savaitgalį tapo pirmuoju žaidimu Šeimos ir Edukacijos kategorijose (App Store, Google Play) Amerikoje, Kanadoje ir Australijoje. Žaidimo sėkmę patvirtino ir kitas pasiekimas – per pirmąsias 10 dienų jį parsisiuntė daugiau nei milijonas žaidėjų. Žaidime vaikai gali kolekcionuoti lėles, atrakinti naujus kambarius, ieškoti paslėptų užuominų ir dar geriau susipažinti su L.O.L. Surprise! pasauliu. Žaidimas kurtas apgalvojant ir pandeminę situaciją, kurioje atsidūrė vaikai – dažnas iš jų nuobodžiavo namuose, o mobilusis telefonas tapo žaidimų įrankiu. „TutoTOONS“ siekė mažiesiems žaidėjams pasiūlyti žaidimą, kuris būtų saugus, lavintų vaizduotę ir skatintų šiek tiek pasukti galvą ir išsiaiškinti, ką mažosios lėlytės nori pasakyti, bei kokias veiklas galima nuveikti lėlių namelyje. "Norime būti visur, kur vaikai naudoja turinį. Mobiliųjų aplikacijų platforma yra puikus mūsų prekės ženklo tęsinys. Tai dar vienas būdas mūsų L.O.L. gerbėjams išlikti L.O.L. gyvenimo būde," – komentuodamas bendradarbiavimą su „TutoTOONS“ sakė Isaac Larian, MGA Entertainment generalinis direktorius ir įkūrėjas.

TutoToons

„TutoTOONS“ studija – unikali pasaulinėje žaidimų rinkoje

Žaidimų rinkoje įprastas modelis, kuomet žaidimų kūrėjai ir leidėjai veikia atskirai, tačiau „TutoTOONS“ studija šiuo atveju išskirtiniai – žaidimus ir kuriantys, ir leidžiantys patys. Anot studijos įkūrėjų, šiuo metu didžiausias iššūkis - populiarinti ir parduoti savo kūrinį sparčiai augančioje rinkoje – visame pasaulyje kasdien virtualias parduotuves pasiekiant tūkstančiams programėlių, norint užtikrinti žaidimo sėkmę, reikia dėti daugybę pastangų, investicijų, ir komandinių resursų. „Mes sukuriame apie dešimt žaidimų per metus, tad nesunku įsivaizduoti riziką pasimesti didžiuliame programėlių sraute. Šiuo metu auginame komandą, dirbančią ties leidybos klausimais - jie geba mūsų produktus išleisti ir išreklamuoti taip, kad patektume į pačią žaidimų kūrėjų rinkos viršūnę.“ – geros komunikacijos svarbą pabrėžė Mantas Kavaliauskas.

Žaidimų rinka palaipsniui tampa viena sėkmingiausių sričių, pritraukianti ir užauginanti vis daugiau savo srities profesionalų, ne išimtis – ir sparčiai auganti„TutoTOONS“ studija. „Kalbant apie žaidimų industriją ir rinką, mums yra labai svarbu parodyti, kokie reikšmingi dalykai vyksta Lietuvoje – mes taip pat kuriame žaidimus, o jauni žmonės, galvojantys apie karjerą žaidimų industrijoje, gali tai daryti ir čia. Motyvuotam žmogui mūsų komandoje vietos
atsiras visuomet, o savo veiklos sritį išmanančių žmonių poreikis žaidimų rinkoje ateityje tik augs.” – pokalbio pabaigoje pabrėžė „TutoTOONS” įkūrėjai.

Užsakymo nr.: PT_87933099