Mindaugas Pasilauskas, „Girtekos“ transporto priemonių parko valdytojos „ClassTrucks“, užsiimančios vilkikų ir puspriekabių pirkimu bei pardavimu, direktorius pasakoja, kad tobulinant rinkodaros ir pardavimų procesus, teko pripažinti: duomenys yra valdomi fragmentuotai. Išnagrinėjusi rinką bendrovė nusprendė išmėginti ryšių su klientais valdymo sistemų (CRM) lyderius „Salesforce“ ir džiaugiasi laiku priėmę teisingą sprendimą.

Siekė matyti visą kliento kelią

„Kadangi esame sparčiai auganti įmonė, nuolatos susiduriame su iššūkiais, susijusiais su pardavimų ir rinkodaros procesų valdymu bei tobulinimu. Įgyvendindami šiuos procesus susidūrėme su problema, kad turėta CRM sistema efektyviai galėjo padengti tik tam tikras pardavimo proceso dalis, dėl ko turėjome fragmentuotą duomenų valdymą. Siekėme, kad sistema padengtų visus procesus ir suteiktų galimybę matyti visą „kliento kelią“ nuo reklamos iki pardavimo. Analizuojant rinkoje esančias CRM platformas, būtent „SalesForce“ išsiskyrė galimybėmis patenkinti šiuos mūsų poreikius“, – pasakoja M. Pasilauskas.

„ClassTrucks“ vadovas sako, kad pagrindinė priežastis lėmusi „Saleforce“ pasirinkimą buvo ta, kad su šiuo įrankiu bendrovė galėjo pasiekti išsikeltus tikslus: valdyti pardavimų ir rinkodaros procesus, matyti visą „kliento kelią“, analizuoti duomenis realiu laiku ir jų pagalba ne tik priimti kasdienius sprendimus, bet ir užfiksuoti spragas, kurias reikėtų tobulinti.

„Be to, sistema yra lengvai pritaikoma ir gali puikiai augti kartu su įmone – jos pagalba paprasta įgyvendinti pakeitimus ir atnaujinimus, vartotojams ji yra aiškiai suprantama. Didelis privalumas, kad sistema turi galimybes nesudėtingai integruotis su kitomis sistemomis ir apsikeisti duomenimis. Taip pat labai svarbu, kad „Salesforce“ yra nuolat tobulinama ir suteikia galimybę pasitelkti moderniausius sprendimus“, – sako M. Pasilauskas.

Pridėtinė vertė – supaprastinti darbai komandai

Paklaustas, ar procesų tobulinimą pagreitino pasaulį užklupusi pandemija, ClassTrucks“ vadovas sako, jog koronaviruso padiktuoti pokyčiai nebuvo pagrindinė to priežastis.

„Tokius poreikius formuoja mūsų noras tobulėti ir savo klientams teikti geriausius sprendimus“, – aiškina jis.

M. Pasilauskas neslepia – apsisprendus bendradarbiauti su „Salesforce“ teko ir patiems atlikti nemažai namų darbų.

„Daug laiko skyrėme mūsų strategijos integracijai į procesus. Taip pat subūrėme diegimo komandą, kurią sudarė įmonės vadovai bei kolegos iš skirtingų padalinių, kurie nuo pat projekto pradžios buvo atsakingi už sėkmingą, į rezultatus orientuotą sistemos diegimą jų padaliniuose. Savininkiškumo jausmas visuose komandos lygiuose suteikė galimybes dar atidžiau peržiūrėti procesus, juos patobulinti ir paruošti sistemą taip, kad ji būtų aiški ir lengvai naudojama“, – pasakoja jis.

Tapo kasdieniu įrankiu

M. Pasilauskas džiaugiasi, kad pradėjus naudotis „Salesforce“ platforma, padidėjo veiklos efektyvumas ir pardavimai: „Įmonėje sprendimus priimame analizuodami ir vadovaudamiesi sukauptais duomenimis. Pradėjus naudoti Salesforce“, pagerėjo klientų pasitenkinimas, o CRM sistema tapo kasdieniu darbo įrankiu, kurio pagalba nuolatos atrandame naujų tobulintų vietų įmonės procesuose“.

Pokyčius, tikimasi, greitai pajus ir klientai. „CRM suteikia mums naujas galimybes būti arčiau savo klientų – tai leidžia tiksliau, greičiau ir kokybiškiau juos aptarnauti bei tinkamu laiku pasiūlyti savo produktus ir paslaugas“, – teigia „ClassTrucks“ vadovas.