„Mobiliosios programėlės Senukai.lt populiarumas sparčiai auga – per mėnesį ja naudojasi daugiau kaip 200 tūkst. prekybos tinklo klientų. Nuolat diegiame modernius technologinius sprendimus, kad mūsų klientams naudotis mobiliąja aplikacija būtų dar paprasčiau. Tikime, kad atnaujinus programėlę, lojalumo programos naudotojų skaičius sparčiai augs“, – sako Vytautas Romeika, „Kesko Senukai“ grupės rinkodaros direktorius.

Atnaujintoje mobiliojoje programėlėje vartotojų laukia patogesnė prekių paieška ir atsiskaitymo procesas. Nuo šiol joje išsamiau pateikiama informacija apie prekes. Vartotojų patogumui patobulintas apsipirkimo procesas ir prieinamas platesnis paslaugų spektras. Atnaujinus programėlę, įdiegti nauji funkcionalumai, užtikrinantys geresnę apsipirkimo patirtį. Taip pat programėlė atnaujinta vizualiai. Tai dar vienas jos išskirtinumas ir skirtumas nuo pirmosios versijos.

Be to, atnaujintoje mobiliojoje aplikacijoje bus taikomi išskirtiniai, tik programėlėje galiojantys pasiūlymai. Vienas tokių yra dabar vykstanti akcija. Tik programėlėje taikoma 30 proc. nuolaida su kodu APP30 tūkstančiams prekių perkant nuo 10 eurų. Pasiūlymas galioja iki liepos 16 d. tik „Smart Net“ lojalumo programos nariams.

Auga daugiakanalės prekybos svarba

Mobiliąja programėle vartotojai dažniausiai perka sezonines prekes. Tai – lauko baldai, aktyvaus laisvalaikio asortimentas. Šių kategorijų prekių pasirinkimas buvo itin išplėstas ir įvairus. Stipriai išaugo tokių prekių ženklų kaip „Masterjero“, „Domoletti“, „Outliner“ populiarumas.

Augantis mobiliosios aplikacijos populiarumas rodo ir daugiakanalės prekybos svarbą.

„Klientai yra linkę ieškoti informacijos apie prekes internete, o paskui atvykti pasikonsultuoti gyvai į parduotuvę. Tuomet jie užbaigia pirkimą arba internete, arba parduotuvėje, arba parduotuvėje su pristatymu į namus“, – teigia V. Romeika.

Įvertino atnaujintos lojalumo programos naudas

„Kesko Senukai“ gegužės mėnesį pristatė ir atnaujintą daugiakanalę lojalumo programą „Smart Net“. Pasak V. Romeikos, per mėnesį po atnaujinimo lojalumo programa pasinaudojo daugiau nei 450 tūkst. vartotojų. Jiems buvo suteikta beveik 0,5 mln. „Smart Net“ lojalumo taškų. Apie trečdalis klientų juos jau panaudojo.

Pagal tai, kokia suma per kalendorinius metus išleidžiama, pasinaudojus lojalumo programa, klientams priklauso vienas iš trijų lojalumo lygių– bronzinis, sidabrinis arba auksinis. Lojalumo taškai kaupiami apsiperkant su „Smart Net“ kortele tiek mobiliojoje programėlėje, tiek elektroninėje, tiek fizinėse parduotuvėse.

Mobiliojoje programėlėje klientai aiškiai mato, kuriame lojalumo programos lygyje – bronziniame, sidabriniame ar auksiniame jie yra. Taip pat programėlėje rodoma, kokią sumą liko išleisti, kad būtų galima pereiti į aukštesnį lojalumo lygį ir gauti dar daugiau naudų.

Atsižvelgus į lojalumo lygį, galima susigrąžinti net iki 2 proc. nuo kiekvieno apsipirkimo „Smart Net“ taškais ir jais apmokėti net iki 99 proc. kito apsipirkimo sumos elektroninėje ar fizinėse parduotuvėse. Taškų galima gauti ir už dalyvavimą iššūkiuose ar kitokį įsitraukimą.

Ryški tendencija – lojalumo partnerysčių plėtra

Lojalumo programos naudotojai mobiliojoje aplikacijoje gali matyti ir visus „Smart Net Bonus“ išorinių partnerių pasiūlymus ir nuolaidas. Klientai gali pasinaudoti įvairiomis naudomis: nuo nuolaidų kavai, arbatai, žurnalams, akiniams iki specialių pasiūlymų pramogoms.

„Lojalumo programos partnerystės yra viena ryškiausiai matomų šių metų tendencijų. Norime pasiūlyti savo klientams kiekvieno lūkesčius atitinkančius pasiūlymus ir naudas ne tik mūsų tinklo parduotuvėse. Todėl nuolat plečiame partnerių tinklą“, – kalba „Kesko Senukai“ atstovas.