„Metų pabaiga Vilniuje aplink „Europą“ dirbantiems ir gyvenantiems centrinio verslo rajono žmonėms itin intensyvi. Mažiausiai, ko jie nori – tai leisti laiką kamščiuose važiuodami iš vieno miesto krašto į kitą. Todėl savo tikslinę auditoriją kviečiame „Black Friday“ patirti greitai, nes viskas, ko reikia, yra šalia, pačiame miesto centre“, – sako sako Viktorija Gražienė, PC „Europa“ valdytoja.

Pasak V. Gražienės, „Black Friday“ yra tapusi tradicine kampanija metų pabaigos pirkiniams, kuria dažnai prasideda ir pasiruošimas metų šventėms. Biuruose šiuo metu pats darbymetis, kai vertinami rezultatai, planuojami kiti metai, be to, jau organizuojami kolegų šventiniai susitikimai, vakarėliai.

Viktorija Gražienė, prekybos centro „Europa“ valdytoja

„Europa“ veikia savo lankytojų dienos ritmu, todėl ir „Black Friday“ negali būti kitoks – tik greitas. Prie „Black Friday“ kampanijos prisijungia didžioji dalis prekybos centro parduotuvių: „Michael Kors“, „Marc O'Polo“, „Apranga“, „Odore D'amore“, „Hiatus“, „Ecco“, „House of Samsonite“, „Pet City“ ir kitos. Kiekviena vieta individualiai pateikė nuolaidas pagal savo prekių ir paslaugų specifiką, asortimentą.

Prekybos centras „Europa“

Prie „Black Friday“ prekybos centre „Europa“ jau aštuntus metus prisideda „Michael Kors“ parduotuvė – jos klientai kasmet šios akcijos labai laukia. „Black Friday“ yra vis kitoks – kinta klientų poreikiai, pirkimo įpročiai, tačiau pastebime, kad tikrai nekinta klientų noras turėti žmogišką ryšį. Būtent į tokio ryšio puoselėjimą orientuotas mūsų prekės ženklas. Žinome, kad klientams „Black Friday“ yra laukiama apsipirkimo šventė, tad jau turime tradiciją akcijos metu savo prekėms, išskyrus naują kolekciją, taikyti 25 procentų, o kai kurioms – net ir 50-55 proc. nuolaidą“, – sako Roberta Sakalė, „Michael Kors“ parduotuvės vadovė.

Pirk už 30 Eur ir gauk „Ali šokoladinės“ desertą

Šiemet prekybos centre atsidaręs salonas „Codekus“ taip pat dalyvauja kampanijoje. „Mums šis „Black Friday“ – pirmasis, įsikūrus „Europoje“, tad jo laukiame su nekantrumu. Įprastai nuolaidų netaikome, tačiau prieššventiniu laikotarpiu norėjome suteikti galimybę lankytojams nusipirkti tai, ko širdis geidžia, gerokai pigiau. Akcijos metu visoms prekėms taikysime 20 proc., o pažymėtai produkcijai – net 50 proc. nuolaidą. Šiuo metu mūsų parduotuvėje šventinis asortimentas, tad puiki proga įsigyti kalėdinių atributų ar dovanų“, – sako Ignita Nekrošiūtė, „Codekus“ įkūrėja.

Tuo metu Ali Gadžijevas, „Ali šokoladinės“ įkūrėjas, džiaugiasi galimybe „Europos“ lankytojams suteikti papildomą vertę – saldų malonumą. „Svarbi „Black Friday“ dalis – apsipirkimo patirtis, malonumas. Būtent tai, bendradarbiaudami su prekybos centru, pirkėjams kartu ir suteiksime – galimybe pasimėgauti aukščiausios kokybės desertu.“

PC „Europa“ akcijos „Black Friday“ taisykles ir nuolaidų sąrašą rasite nuorodoje: https://pceuropa.lt/black-friday-23/