Įvairiems tarptautiniams prekybos ženklams daugkartinius ir popierinius maišelius gaminanti bendrovė artimiausiu metu planuoja įdarbinti 20-30 specialistų.

„Pastaruosius metus augome, todėl natūralu, kad atėjo laikas stiprinti darbo pajėgumus. Tai lemia tiek didėjantis mūsų produktų asortimentas, tiek plėtra į užsienio valstybes. Klientų turime kone 30-yje šalių ir artimiausiu metu šis skaičius turėtų didėti. Skaičiuojame, kad darbuotojų pajėgumus reikės didinti bent 10-15 proc., todėl iš anksto pasiruošėme šiam žingsniui ir pradėjome specialistų paiešką“, – sako „Bagfactory“ vadovas ir bendraįkurėjas Gvidas Krolis.

Jo teigimu, bendrovė jau dabar ieško gamybos linijos operatorių, sandėlininkų, šilkografinės bei fleksografinės spaudos specialistų. Tačiau netolimoje ateityje siūlomų pozicijų sąrašas plėsis. Specialistai dirbs modernioje „Bagfactory“ gamykloje Naujojoje Vilnioje.

Be modernių darbo erdvių bendrovė taip pat siūlo pluoštą papildomų naudų darbuotojams. Už kokybišką darbą ir pasiektus iškeltus tikslus darbuotojams skiriami piniginiai priedai, gimtadienių ir švenčių progomis – dovanos. Bendrovė rūpinasi savo darbuotojais ir nelieka abejinga nelaimės atveju. Darbuotojams suteikiamas nelaimingų atsitikimų draudimas, o nutikus nelaimei šeimoje, bendrovė darbuotojui skiria finansinę pagalbą.

 Bagfactory maišelis

Jau nuo pirmosios darbo dienos „Bagfactory”, darbuotojai sulaukia kolegų pagalbos, kurie padeda sklandžiai integruotis į darbo procesą. Kiekvienas bendrovės darbuotojas yra lygiavertis ir turi visas galimybes kilti karjeros laiptais. Bendrovė nuolat investuoja į darbuotojų tobulėjimą, organizuoja mokymus, padedančius susipažinti su didžiausiomis veiklos srities naujovėmis.

Laukia didelis augimas

Pasak G. Krolio, naujo partnerio „Livonia Partners“ įsitraukimas patvirtina bendrovės ambicijas būti pirmaujančia ekologiškų maišelių gamintoja Europoje. Šiuo metu bendrovė didelį dėmesį skiria uždariems ciklo procesams, kaip surinkimas, perdirbimas, medžiagų gamyba, galutinių produktų gamyba.

Kartu su plėtra į užsienį „Bagfactory“ toliau vystys ekologiškų maišelių gamybos technologiją. Kaip sako G. Krolis, svarbu ne tik užtikrinti produkciją, bet ir pasirūpinti naujausiomis technologijomis, kurios tą produkciją kurtų.

 Bagfactory komanda

Tvarumo svarba auga

Ekologija pastaraisiais metais tampa svarbi ne tik vartotojams, bet ir verslams. Skaičiuojama, kad prieš metus kone 60 proc. verslų taikė tam tikras aplinkosaugines priemones. Manoma, kad dėl Europos žaliojo kurso, iki 2050 metų ekologiškų įmonių skaičius augs, taip pat daugės ir verslų naudojamų aplinkosauginių priemonių. Pasak „Bagfactory“ vadovo, tai reiškia tik dar didesnę konkurenciją.

„Jau dabar ta konkurencija pastebima. Konkuruojama ne tik dėl partnerių, bet ir darbuotojų. Matome ir iš personalo atrankos ekspertų, kad vis dažniau būsimasis darbuotojas dėmesį kreipia į darbdavio įvaizdį, jo vertybes. Nors jau pasiekėme pastebimų pergalių, mūsų augimas tik įgauna pagreitį. Savo esamiems ir būsimiems darbuotojams siūlome prisidėti prie švaresnės planetos kūrimo“, – sako G. Krolis.

Visai neseniai „Bagfactory“ sulaukė tarptautinio pripažinimo ir gavo aukščiausią BRCGS (angl. Brand Reputation Compliance Global Standarts) įvertinimą maisto saugos kategorijoje. Anot bendrovės vadovo, tai yra įrodymas, kad „Bagfactory“ savo indėlį į ekologiją parodo konkrečiais darbais.

Dešimtys milijonų produkcijos kasmet


2015 m. Vilniuje įsikūrusioje bendrovėje „Bagfactory“ šiuo metu dirba 73 darbuotojai. Bendrovė taip pat buvo nominuota LRT Metų apdovanojimuose už unikalius žaliuosius sprendimus.

Norinčius prisijungti prie „Bagfactory“, kviečiame rašyti viktorija@bagfactory.eu