Keliautojams į pagalbą skuba Lietuvos turizmo asociacija – ji sausio 23–30 dienomis kviečia į didžiausią virtualią kelionių mugę „Vivattur“.

Prioritetas – keliautojų poreikiai

Milda Plepytė-Rainienė, Lietuvos turizmo asociacijos vykdomoji direktorė, pabrėžia, kad planuojant naująją turizmo šventę, visų pirma buvo galvojama apie besikeičiančius keliautojų įpročius.

„Virtualus formatas išpopuliarėjo pandemijos laikotarpiu, matome, kad žmonės įprato keliones pirkti internetu. Todėl kuriame virtualią kelionių mugės tradiciją. Tokios mugės pasauliniu mastu jau yra įprastas formatas, kuris atliepia šiuolaikinį keliautoją ir jo poreikius“, – sako Milda Plepytė-Rainienė, Lietuvos turizmo asociacijos vykdomoji direktorė.

Prie virtualios kelionių mugės jungiasi Lietuvos turizmo asociacijos nariai. O pagrindiniai virtualios mugės partneriai yra kelionių organizatoriai „Tez Tour“, „Coral Travel“.

Virtuali mugė – patogi ir keliautojams, ir dalyviams

Pasak M. Plepytė-Rainienės, virtualioje kelionių mugėje keliautojai galės susipažinti su kelionių tiek mūsų šalyje, tiek užsienyje pasiūlymais. Mugėje keliautojų lauks pažintinių ir poilsinių kelionių pasirinkimas, ypatingos nuolaidos ir staigmenos.

„Virtualioje erdvėje vykstanti kelionių mugė keliautojams yra patogi keliais aspektais. Visų pirma, tai laiko taupymas. Peržiūrėti mugės pasiūlymus galima nuotoliniu būdu bet kuriuo patogiu laiku. Būtent tokios galimybės yra vis paklausesnės naujojoje realybėje“, – teigia M. Plepytė-Rainienė.

Prireikus, keliautojai galės pasitarti su konsultantais ir telefonu ar el. paštu, gauti atsakymus į visus rūpimus klausimus ir išsirinkti labiausiai lūkesčius atitinkantį kelionių pasiūlymą.

„Matome, kad keliautojai vertina galimybę įsigyti keliones internetu. Tai patogu ir mūsų partneriams bei Turizmo asociacijos nariams. Matome, jog tradicinių mugių formatas jau sunkiai atitinka šių dienų keliautojo poreikius. Senasis formatas po truputį traukiasi į antrą planą – tai patvirtina kasmet mažėjantys lankytojų srautai“, – kalba M. Plepytė-Rainienė.

Kad pandemija pakoregavo vartotojų įpročius, sutinka tarptautinio kelionių operatoriaus „Coral Travel“ rinkodaros vadovė Baltijos šalims Olga Belova.

„Apsipirkimas skaitmeninėse platformose tapo mūsų kasdienybe – tai paprasta, greita bei saugu. Šiuolaikinės technologijos leidžia ne tik užsisakyti kelionę, bet ir gauti asmeninę konsultaciją bei pagalbą čia ir dabar“, – virtualios mugės sėkme neabejoja O. Belova.

Iš anksto planuojant – platesnis pasirinkimas

Virtualioje „Vivattur“ mugėje dalyvaujančio kelionių organizatoriaus „Tez Tour“ rinkodaros ir ryšių su visuomene skyriaus vadovė Inga Aukštuolytė sako, kad geriausių kainų ir pasiūlymų ieškantys keliautojai aktyviai planuoja šių metų pavasario ir vasaros keliones.

„Patogiausia nebelaukti paskutinės minutės pasiūlymų ir kelionę suplanuoti iš anksto. Tai yra vienas iš geriausių būdų sutaupyti. Mūsų pardavimų rezultatai bei visuomenės apklausos rezultatai rodo, kad klientai vėl teikia pirmenybę išankstiniam kelionių planavimui. O virtuali kelionių mugė leidžia tai padaryti paprastai ir greitai“, – teigia I. Aukštuolytė.

Kelionių agentūros „West Express“ generalinis direktorius Raimondas Ušeckas sako, kad pastaraisiais metais keliautojų dėmesio sulaukia ne tik lietuvių pamėgtos poilsinių kelionių kryptys kaip Turkija, Graikija ar Egiptas, bet ir egzotiškesnės šalys, tokios kaip Maldyvai, Jungtiniai Arabų Emyratai, Meksika, Šri Lanka.

„Praėjusiais metais ir kruizinės kelionės sulaukė itin didelės paklausos. Klientams tai puiki galimybė vienos kelionės metu aplankyti kelias šalis ir tuo pačiu patogiai leisti laiką kokybiškuose laivuose“, – sako R. Ušeckas.

„Keliautojus domina įvairios kelionės, todėl virtualioje kelionių mugėje kiekvienas išsirinks tinkamą pasiūlymą. Iš anksto renkantis keliones, galima sutaupyti net iki 25 proc.“ – priduria M. Plepytė-Rainienė.

Lietuvos turizmo asociacijos vadovė pabrėžia, kad „Vivattur" neapsiribos tik kartą metuose organizuojama virtualia kelionių muge. Šis Lietuvos turizmo asociacijos projektas bus tęstinis ir kvies turizmo sektoriaus atstovus į kitus renginius, kuriais skatins turizmo sektoriaus plėtrą, darbuotojų kvalifikacijos kėlimą, kompetencijų ugdymą, žinių atnaujinimą.