Draudimo bendrovėms, agentūroms ir brokeriams stengiantis pagerinti klientų patirtį, veiklos efektyvumą ir atitiktį reikalavimams, tokios išmaniosios technologijos kaip galimybė dokumentus pasirašyti el. parašu yra didžiulis pagalbininkas. Šios technologijos padidina automatizavimą, sumažina popieriaus sąnaudas ir leidžia verslui plėstis – viduje, geografiškai ir kituose kanaluose.
Kaip pagerinti klientų patirtį draudimo sektoriuje? Sėkmės istorija
© Organizatorių nuotr.

Pasak Kristinos Gabrilavičiūtės, „Dokobit" pardavimų ir verslo plėtros vadovės, draudimo lyderiai jau kurį laiką investuoja į naujausias technologijas, kurios padeda labiau orientuotis į klientą, dirbti tvariau bei ekonomiškai efektyviau, taip siekiant visiško procesų sklandumo. Taip pat vis daugiau dėmesio skiriama tarpinės programinės įrangos sprendimų kūrimui, siekiant sumažinti priklausomybę nuo senų, atgyvenusių sistemų ir pagerinti prieigą prie duomenų. Tikimasi, kad inovatyviais įrankiais bus siekiama paskatinti augimą, efektyvumą ir teigiamą požiūrį į įmonės veiklą.

Tekste apžvelgsime keletą kertinių naudų, paskatinsiančių atsisakyti atgyvenusių verslo procesų ir pagerinti klientų patirtį draudimo sektoriuje. O taip pat susipažinsime su realiu skaitmeninių pokyčių sėkmės atveju draudimo bendrovėje „Compensa Life Vienna Insurance Group SE".

Kam draudimo sektoriui reikalingas pasirašymas el. būdu?

Operatyvūs ir paprasti procesai draudimo sektoriuje yra kritiškai svarbus aspektas. Juk kiekvienas klientas – potencialus ar esamas – siekia aukščiausios kokybės paslaugų, tačiau tuo pačiu metu pageidauja, kad viskas būtų atlikta per kelias sekundes. Čia pagalbos ranką tiesa visagalis skaitmeninis pasaulis. Technologijos ne tik padės pagerinti klientų aptarnavimą, paspartindamos komunikaciją ir kitus procesus, bet ir padės dirbti daug patogiau.

Niekam ne paslaptis, kad el. procesai organizacijose taupo laiką, resursus, o taip pat prisideda prie tvarumo strategijos stiprinimo. Tačiau kokias dar naudas galime išskirti pasirašinėjant dokumentus el. būdu draudimo sektoriuje?

  • Operatyvesnis klientų integracijos procesas. Pasirašydami paslaugų sutartis ar kitus dokumentus nuotoliniu būdu sutaupysite laiką, kurį anksčiau skirdavote nesibaigiančiam parašų surinkinėjimui.
  • Geresnė klientų patirtis. Užtikrinsite, kad dokumentų pasirašymas nemažins darbų operatyvumo ir išgelbės klientus nuo ilgo sutarties pasirašymo proceso.
  • Organizuoti darbų procesai. Greitai ir paprastai galėsite gauti reikiamus patvirtinimus ir parašus iš klientų.
  • Saugesnis dokumentų laikymas. Netvarka, susijusi su pertekliniu popierizmu tikrai nėra ta problema, su kuria nori kovoti šiuolaikinis žmogus. Fizinius dokumentus pernelyg lengva išbarstyti po visą biurą ir nesaugiai sandėliuoti. Atsikratysite popierinių dokumentų – atsikratysite ir nuolatinės betvarkės!

 Kristina Gabrilavičiūtė, „Dokobit” pardavimų ir verslo plėtros vadovė
Kristina Gabrilavičiūtė, „Dokobit” pardavimų ir verslo plėtros vadovė
© Organizatorių nuotr.

Elektroninis dokumentų pasirašymas palengvina procesą ne tik jums, bet ir jūsų klientams. Klientų patirtis, kuri šiais laikais yra vienas iš pagrindinių konkurencijos aspektų, gali būti didelis pranašumas arba trūkumas. Daug patogiau turėti galimybę pasirašyti dokumentus skaitmeniniu būdu, o ne keliauti į kokią nors fizinę vietą vien dėl parašo. Atsižvelgdami į klientų poreikį, draudimo sektoriaus milžinai sparčiai ir aktyviai investuoja į naujausias technologijas, kurios padės pasiekti į klientą orientuotą, saugią ir nepriekaištingą patirtį.

Kokius dokumentus draudimo sektoriuje pasirašoma el. parašu?

Apklausų duomenimis, 33% klientų aptarnavimo specialistų teigia, kad jų įmonėse stinga operatyvumo, o 46% skundžiasi, jog vienas didžiausių iššūkių yra laiko trūkumas. El. parašo naudojimas pasirašant dokumentus padės sumažinti šiuos skaičius ir dirbti daug operatyviau. El. būdu gali pasirašyti bet ką ir bet kur, pvz., sutartis su klientais, sąskaitas faktūras, deklaracijas, sąlygas, polisus, darbo laiko apskaitos žiniaraščius ir kita.

„Draudimo sektoriuje elektroniniu būdu gali būti tvarkomi draudimo polisai ir pretenzijos. Suteikdami savo klientams galimybę bet kada ir bet kur pasirašyti naujus draudimo liudijimus ir su jais susijusius dokumentus bei pateikti pretenzijų prašymus ir dokumentus, patvirtinančius jų galiojimą teisiškai įpareigojančiais elektroniniais parašais, ne tik supaprastinate procesą, bet ir užtikrinate dokumentų saugumą", – dalinasi K. Gabrilavičiūtė, „Dokobit" pardavimų ir verslo plėtros vadovė.

Kaip draudimo bendrovės tampa pavyzdžiu klientų aptarnavimo srityje?

Draudimo bendrovei kasdien aptarnaujant didžiulį kiekį žmonių, kyla poreikis ieškoti optimalių, laiką taupančių ir kiekvieno poreikius bei galimybes atliepiančių įrankių.

Pavyzdžiui, „Compensa Life Vienna Insurance Group SE" vienas didžiausių galvos skausmų buvo kalnai popierizmo, nes naujos sutartys buvo pasirašomos tik fiziškai – susitinkant gyvai, atspausdinus sutarties dokumentus. Nuotoliniam darbui vis labiau įsibėgėjant, fizinis pasirašymas tapo nei racionaliu, nei įmanomu tapatybės bei valios įrodymo būdu. Pandemijos metu nuotolinio autentifikavimo ir elektroninio dokumentų pasirašymo sprendimai tapo būtini. Maža to, bendrovė vartotojų autentifikavimui ilgą laiką naudojo tik el. bankininkystę ir tai tikdavo ne visais atvejais. Dėl to pradėta ieškoti naujų – saugesnių, patogesnių, didesnį galimybių spektrą atrakinančių sprendimų.

Autentifikavimas su „Smart-ID" ir „Mobile-ID" išplėtė draudimo kompanijos galimybes. Taip pat, sutaupoma daug brangaus laiko – sukurti atskiras integracijas kiekvienam bankui užtrukdavo ilgiau, o naudojant „Dokobit" pakanka tik vienos. Prisijungimui prie vidinių sistemų „Smart-ID" tapo standartine priemone ir darbuotojams, ir partneriams.

„Compensa Life Vienna Insurance Group SE" atsisakius popierinių dokumentų sutaupoma ir finansinių resursų, ir laiko, o taip pat išvengiama komplikuoto archyvavimo. Derinant nuotolinį kliento autentifikavimą ir el. dokumentų pasirašymą atsirado galimybė džiaugtis pilnai nuotoliniais procesais – klientui nereikia fiziškai atvykti į bendrovės biurą, o ir įmonės darbuotojai gali dirbti iš bet kur.

Vienas svarbiausių klientų aptarnavimo departamento tikslų – įrodyti jiems, kaip branginate jų laiką. O vienas iš būdų tai padaryti – procesų skaitmenizavimas dokumentų pasirašymą perkeliant į elektroninį formatą.

Reklama
Įvertink šį straipsnį
Norėdami tobulėti, suteikiame jums galimybę įvertinti skaitomą DELFI turinį.
(1 žmogus įvertino)
5.0000

Startuoja pirmasis šalyje Nacionalinis IT iššūkis: įgyti programavimo žinių kvies visos Lietuvos moksleivius ir mokytojus

Šią savaitę visoje Lietuvoje startuoja kadenciją baigusios Lietuvos Respublikos Prezidentės...

Nuolatinio tobulėjimo filosofija: kaip „Alter Domus“ iš užsienio į Lietuvą grąžino ne vieną talentą

„Alter Domus“ – finansinių paslaugų organizacijų, investuojančių į alternatyvų turtą,...

Naujos kartos klausymosi patirtis: išmaniosios ausinės „Huawei FreeBuds 5i“

Ilgi žiemos vakarai – puikus metas pailsėti ir skirti laiko sau. Atsipūsti po darbo biure,...

„Lidl Lietuva“ priėmė naują politiką: dar labiau skatins sąmoningą mitybą

Siekdama geresnės planetos ir žmonių sveikatos, „ Lidl Lietuva“ šių metų pradžioje...

Julija Okruško: lietuvė pasaulį pavergė neeiliniu, tačiau pernelyg trumpai džiuginusiu talentu

Prestižinių Holivudo muzikos ir medijos apdovanojimų laureatė, koncertų su pasaulinio lygio...

Top naujienos

Įtaria klastą: kodėl po skandalinga iniciatyva tokie keisti parašai (14)

Grupė Seimo narių, daugiausia iš konservatorių frakcijos, pasiūlė neberiboti valstybės ir...

Verslas PliusRaminta Rakauskė

Vilniaus „Kempinski“ savininkas Jakulis Jason apie planuojamą naują viešbutį ir keliones troleibusu: man nesvarbu pasirodyti, kad turiu pinigų (2)

„Aš pats turiu tik porą porų batų, man daug nereikia. Ir mašinos neturiu, jos brango. Šiandien...

Karas Ukrainoje. Ukraina: Maskva per tarpininkus ėmė „maldauti“ derybų ekspertas: ukrainiečiams būtų naudingiau palaukti rusų puolimo

JAV karinio jūrų laivyno analizės centro ekspertas Michaelas Kofmanas teigė, kad Rusijos...

Diplomatas Januška: „džiaugėmės“ sankcijomis, kurios parklupdys Putiną – ir štai kokie rezultatai

Lietuvos diplomatas, Nepriklausomos valstybės atkūrimo akto signataras Albinas Januška...

Rusijos moterys dėl žuvusių vyrų nesiskundžia: valdžia sugebėjo užčiaupti burnas

Vakarų ir Ukrainos žvalgybų teigimu Rusija gali per artimiausias 10 dienų pradėti naują...

Ukrainoje nukautas rusų generolas

Ukrainoje naktį iš vasario 4-os į vasario 5-ą šalies ginkluotosios pajėgos nukovė generolą...

Atlanto vidurio link irkluojantis Aurimas Valujavičius: bangos kyla iki 3 metrų

Irkline valtimi per Atlantą plaukiantis lietuvis Aurimas Valujavičius pasidalijo nauju vaizdo...

Vaizdo kameros užfiksavo iš kiemo sprunkantį vagį: gyventojai bijo ką nors palikti automobilyje

Ketvirtadienį „ Kas vyksta Kaune “ grupės narys pasidalijo žinia apie smulkią piktadarybę...

Verslas PliusAva Benny-Morrison

JAV kovos su sankcijų pažeidėjais taikinyje – turtingų rusų įsigyti meno kūriniai

JAV kova su prekybos sankcijų pažeidėjais atsigręžia į meno pasaulį, valdžiai siekiant susekti...