Bendrovės „Kristiana“ generalinė direktorė Virginija Godelaitienė pasakoja apie grožio naujienas ir paslaptis, kuriomis su jų darbuotojais dalijasi profesionalai iš garsių mados namų ir kosmetikos bei parfumerijos gamintojų.

„Ypač džiugu, kad galime savo klientams pasiūlyti ne tik tarptautinio lygmens produkciją, bet ir ypač gerą aptarnavimą, informaciją apie mados ir grožio naujienas kiekvienam, pravėrusiam mūsų salonų duris“, – džiaugiasi pašnekovė.

Mokymai ir patirtis – tiesiai iš žymių mados namų

V. Godelaitienė sako, kad kosmetikos ir parfumerijos sritis yra nepaprastai dinamiška – kiekvieną sezoną išleidžiamos naujos kolekcijos, pristatomi nauji produktai, išryškėja naujos tendencijos, atrandami nauji ingredientai ir diegiamos pažangios technologijos, todėl įmonės darbuotojai turi nuolatos jausti laikmečio ir rinkos pulsą.

Kadangi „Kristiana“ prekiauja garsių mados namų ir kosmetikos bei parfumerijos kompanijų produkcija, įmonėje dirbantys mokymų skyriaus specialistai tobulinasi ir semiasi žinių tiesiai iš žinomų prekių ženklų, tokių kaip „Chanel“, „Dior“, „La Prairie“, „Guerlain“, „Clarins“, „Creed“ didmenos atstovų jų būstinėse, o vėliau įgytas žinias perduoda konsultantams.

„Mokymai vyksta kiekvieną mėnesį; iš viso per metus įvairiose salonuose surengiama apie 160 sesijų. „Kristianos“ mokymų skyrius organizuoja dažnus mokymus konsultantėms aptarnavimo įgūdžiams kelti, kaip naviguoti tarp asortimento ir t. t.“, – teigia V. Godelaitienė.

Kiekvienas lankytojas – laukiamas svečias

Būtent taip salonuose „Kristiana“ žvelgiama į kiekvieną čia užsukusį, nesvarbu, susiruošusį apsipirkti, ieškantį profesionalaus patarimo ar tiesiog norintį susipažinti su grožio naujovėmis.

„Kristianos“ generalinė direktorė Virginija Godelaitienė džiaugiasi, kad profesionaliai aptarnauti klientai gerą nuotaiką išsineša namo. Ne tik išsineša, bet ir dalijasi gerąja patirtimi.

Tai įrodo neseniai įvykęs geriausių 2022 metų aptarnavimo herojų apdovanojimo renginys, kuriame vertinti „Shopper Quality Lietuva“ ir „Pagirkime aptarnavimą“ projekto dalyviai. „Kristiana“ buvo pripažinta prekybos kosmetika aptarnavimo kategorijos lydere.

Pašnekovė džiaugiasi geru ryšiu su klientais, kurie domėjosi konkursu ir balsavo už savo pamėgtą įmonę: „Galime drąsiai teigti, kad už kiekvieno balso slypi maloni patirtis salone, nuoširdus patarimas, konsultantui padedant atrastas mylimas kvapas ar lūkesčius pranokęs kremas. Kaip minėjau, skiriame daug pastangų bei laiko darbuotojų ruošimui ir mokymui, tad labai džiugu, kad šis įdirbis duoda rezultatų ir yra vertinamas.“


Puikus aptarnavimas motyvuoja ir darbuotojus

Kai įmonės laimi apdovanojimus už geriausią aptarnavimą, paprastai tai reiškia, jog buvo ilgai ir nuosekliai diegiami tam tikri darbo principai, vykdomi darbuotojų mokymai.

V. Godelaitienė pasakoja: „Kiekvienas į mūsų salonus užsukęs klientas yra svarbus ir laukiamas, ir visiškai nesvarbu, ką ar už kiek jis perka šiandien. Mes prekiaujame kruopščiai atrinktais ir kokybiškais skirtingo kainų lygio produktais, todėl pasiūlysime sprendimą kiekvienam klientui, koks bebūtų jo biudžetas.“

Pasak pašnekovės, nuoširdus dėmesys, malonus ir mandagus aptarnavimas bei personalizuota konsultacija svarbi ne tik salono klientams, kurie sugrįžta pas pamėgtus konsultantus, kurie jau prisimena jų poreikius bei pirkinius ir gali tinkamai patarti: „Į saloną sugrįžtantys klientai didina ir darbuotojų motyvaciją, norą tobulintis ir dirbti su užsidegimu. Todėl nepaprastai džiaugiamės ir didžiuojamės ne tik savo klientų, bet ir darbuotojų lojalumu – mūsų salonuose grožio konsultantai dirba vidutiniškai 15 metų.“

Prabanga šiandien – personalizuotas požiūris į klientą

Didžiulės konkurencijos ir globalizacijos sąlygomis labai aktualus tampa į klientą orientuotas ir personalizuotas požiūris.

„Šio požiūrio laikomės ne tik kaip įmonė, juo vadovaujasi ir visi darbuotojai, dirbdami individualiai su klientais ir siekdami išsiaiškinti jų asmeninius poreikius. Labai svarbu prisitaikyti prie besikeičiančių pirkėjų poreikių. Kaip žinome, grožio industrija greitai kinta, todėl turime žengti koja kojon su tendencijomis, nuolatos atnaujinti savo asortimentą, kuris patenkintų klientų lūkesčius“, – apie laikmečio iššūkius pasakoja V. Godelaitienė.

Ji sako, kad daug dėmesio skiriama ir patogiam apsipirkimui, tiek perkant internetinėje parduotuvėje, tiek ir salonuose: „Norime, kad mūsų klientus pasiektų naujausia ir jiems aktuali informacija, todėl skiriame daug dėmesio reklaminėms kampanijoms, renginiams, asmeninėms konsultacijoms su specialistais.

Tačiau visgi kiekvienos įmonės sėkmę lemia jos išskirtinumas. Mes didžiuojamės jau beveik 30 metų galėdami Baltijos šalims pasiūlyti žinomiausius pasaulyje prabangos prekių ženklus, tokius kaip „Chanel“, „Versace“, „Givenchy“ ir kt.. Taip pat mūsų salonuose galima rasti itin platų aukštosios parfumerijos pasirinkimą – nuo garsių parfumerijos namų, tokių kaip „Creed“, „Xerjoff“, „Jovoy“, „Boadicea the Victorious“, iki naujų ir kylančių meninės parfumerijos kūrėjų.“

Dar viena įmonės sėkmė, jog panašaus požiūrio į klientus laikosi ir kompanijos, su kuriomis „Kristiana“ bendradarbiauja.

„Norime savo klientams ne tik pasiūlyti kokybiškas, saugias, natūralios sudėties priemones, bet ir prisidėti prie tvaresnės mūsų planetos ateities. Mūsų atstovaujami prekių ženklai gerbia žmogų ir gamtą, siekia išsaugoti biologinę mus supančios gamtos įvairovę, kurti tvariais principais paremtas naujoves, daryti teigiamą socialinį poveikį ir kovoti su klimato kaita“, – sako generalinė direktorė.

Pašnekovė atskleidžia ateities planus: „Ieškosime naujų išskirtinių prekių ženklų ir siūlysime mūsų klientams tai, kas kosmetikos ir parfumerijos srityje naujausia, pažangiausia ir veiksmingiausia. Taip pat šioje skaitmeninių technologijų eroje, kai pirkėjai vis dažniau perka internetu, o prekių ženklai socialinių medijų dėka greitai ir lengvai pasiekia vartotojus, informuoja apie naujienas ir perteikia savo vertybes, mūsų tikslas – siūlyti kokybiškas paslaugas, gyvą bendravimą, ekspertų patarimus ir galimybę apžiūrėti bei išbandyti norimas prekes. Tai patirtis, kurios virtualiai neperteiksi.“