„Esame rinkos inovatoriai, nuolat ieškantys naujovių ir jas diegiantys. Už tai mus vertina pirkėjai, ši mūsų savybė taip pat padeda suburti tvirtą komandą, kurią vienija aistra pirmauti. Tokio paties požiūrio laikomės ir gerindami darbo sąlygas savo darbuotojams: reguliariai peržiūrime ir keliame atlyginimus, siūlome papildomas naudas, plačias galimybes karjerai, drąsiai naudojamės inovatyviais sprendimais. Viskas – tam, kad komandai dirbti būtų patogiau, o kiekvienas jos narys galėtų augti“, – sako Nijolė Kvietkauskaitė, „IKI Lietuva“ generalinė direktorė.

„IKI“ tinkle iš viso dirba apie 5,5 tūkst. darbuotojų, trys ketvirtadaliai jų – parduotuvėse. Per 30 „IKI“ veiklos Lietuvoje metų darbas jose gerokai pasikeitė. Kasdienes užduotis lengvina savitarnos kasos, šiuolaikiška, dirbtiniu intelektu grįsta darbuotojų darbo laiko planavimo sistema, modernesnės sistemos, tokios kaip rankiniai skeneriai, atnaujinti parduotuvių formatai ir kt.

„Labai pasiteisinęs sprendimas – popierines kainų etiketes pakeisti į elektronines. Tai padeda atsisakyti rankinio ir laikui imlaus darbo, tad darbuotojai gali daugiau dėmesio skirti pirkėjų aptarnavimui, o ne rutininėms veikloms. Investicijos šiam prioritetiniam projektui yra nemažos, tačiau matome didelę to naudą – dirbame produktyviau, efektyviau, kartu stipriai palengvinant darbuotojų kasdienybę. Tikime, kad investicijos į darbuotojus yra investicijos į mūsų ateitį“, – sako N. Kvietkauskaitė.

Patogiau ir darbuotojams, ir pirkėjams

Kainų etikečių keitimas – pirkėjams nematoma kiekvienos parduotuvės veiklos dalis. „IKI“ paskaičiavo, kad salės darbuotojai vienoje parduotuvėje popierinių etikečių keitimui skiria vidutiniškai 145 val. per mėnesį. Visose „Iki“ tinklo parduotuvėse anksčiau reikėdavo spausdinti ir keisti apie 7 mln. etikečių, tad nuspręsta šį procesą modernizuoti.

„Kai mus išgąsdino šitas skaičius, nusprendėme pereiti prie elektroninių kainų etikečių. Darbuotojų ir pirkėjų patogumui, jas jau esame įdiegę daugiau nei pusėje „IKI“ tinklo parduotuvių ir aktyviai šį skaičių didiname. Kiekvieną dieną popierinių etikečių vis mažėja, o tai komandai reiškia sutaupytą laiką, kurį galima skirti klientų aptarnavimui“, – sako Monika Milė, prekybos tinklo „IKI“ Žmonių ir kultūros departamento vadovė.

Elektroninės etiketės turi ir daugiau privalumų. Jos padeda „IKI“ siekti tvarumo tikslų, kadangi taip taupomi spausdinimui skirti resursai – popierius, rašalas. Parduotuvėse kiekvieną savaitę vyksta daugybė akcijų, o kai prekės kainos pakeičiamos automatiškai, iki minimumo sumažinama žmogiškos klaidos ir kainų neatitikimo rizika. Be to, galima greičiau reaguoti į rinkos situaciją ir atnaujinti kainas operatyviau.

M. Milės teigimu, elektroninės kainų etiketės iškart palengvina salės darbuotojų darbą, juo labiau, kad metams bėgant ši technologija vis tobulėja. Pavyzdžiui, etiketės tampa „greitesnės“, atsiranda papildomi kainų formatai ir galimybė kuo paprasčiau pateikti kainų etiketes pirkėjams.

„Darbuotojų finansinė, emocinė gerovė – „IKI“ veiklos ramstis, todėl nuolatos ieškome būdų darbo sąlygoms gerinti. Įsiklausome į savo komandos poreikius, tad visą atlygio sistemą „IKI“ sudaro ne tik konkurencinga alga, įvairūs priedai ir premijos, bet ir vis plečiamos papildomos naudos, specialios nuolaidos, ilgalaikis skatinimas, patrauklios galimybės kopti karjeros laiptais, asmeniniam ir profesiniam augimui. Toks įvairiapusis dėmesys padeda suburti komandą, kuria didžiuojamės, ir kuri kasdien yra kaip vienas kumštis“, – sako M. Milė.

Apie visas siūlomas naudas ir karjeros galimybes visoje Lietuvoje daugiau sužinokite čia: https://iki.lt/karjera/.