Darbo aplinkai – išaugę lūkesčiai

Šiuolaikiniams biurų darbuotojams nebeužtenka to, jog įmonė skiria telefoną ir kompiuterį. Žmonėms, kurie profesinei veiklai netaupo savo laiko ir jėgų, reikia šio to daugiau – darbo vietoje norima smagios atmosferos ir bendravimą skatinančių veiklų.

„Stengiamės, kad darbo aplinka būtų ne tik patogi ir saugi, bet patenkintų ir kitus poreikius. Šviežios bandelės du kartus per savaitę – kaip papildomas dėmesys mūsų darbuotojams ir įvertinimas už jų kasdienes pastangas“, – teigia UAB „Integre Trans“ personalo atrankų partnerė Kristina Pocė.

UAB „Creditinfo Lietuva“ taip pat jau ne pirmus metus puoselėja susitikimų tradiciją – bandelių ketvirtadienius. Šią savaitės dieną nuo pat ankstyvo ryto būrelis kolegų lūkuriuoja kurjerio – kiekvienas nori savo mėgstamo kruasano ar bandelės su šokoladu, nes traškūs, šviežiai kepti gardėsiai ant stalų neužsibūna.

Prancūziškos kepyklėlės „Boulangerie“ atstovas Virginijus Krasnickas patvirtina, jog ką tik iškeptas kruasanas – geriausias darbovietės žadintuvas. Į biurą atvykusiam kurjeriui užtenka praverti dėžės dangtį: pasklidus šviežių kepinių aromatui, darbuotojams papildomo kvietimo nebereikia.

„Boulangerie“ automobilis įmonėms kasdien išvežioja gausų kepinių asortimentą, kurį sudaro daugiau nei 100 skirtingų gaminių: kruasanų, saldžių ir nesaldžių bandelių, sausainių, sumuštinių, pyragaičių bei įvairiausių dydžių tortų. „Didžiausias mūsų ryto užsakymas siekia beveik 1000 kepinių, ir visi jie iš krosnies būna traukiami tos pačios dienos rytą – tiesa, labai ankstyvą. Todėl turime būti tikslūs planuotojai – stengiamės kokybiškai atlikti mūsų partnerių užsakymus“, – apie kepyklos užkulisius pasakoja V. Krasnickas.

Maistas skatina bendrystę

„Nebandėme eksperimentuoti ir keisti bandelių ketvirtadienio į kokio nors kito produkto teminę dieną. Iš ketvirtadienio šurmulio akivaizdu, kad toks sprendimas nesulauktų palaikymo“, – šypsosi UAB „Creditinfo Lietuva“ rinkodaros projektų vadovė Aušrinė Motiejūnienė.

V. Krasnickas džiaugiasi, kad augant gastronominei kultūrai, klientai visų pirma pasidomi kepinių sudėtimi bei ruošimo niuansais, todėl vertina tai, jog gamyboje naudojami ekologiški produktai – pienas, sviestas. Aukšta „Boulangerie“ kokybės kartelė lemia ilgalaikes partnerystes.

Pasak K. Pocės, sėkmingai įmonės veiklai labai svarbus gyvas bendravimas, darbuotojų ryšio stiprinimas – tai skatina komandos jausmą ir padeda greičiau spręsti iškilusias situacijas. O juk maistas sujungia žmones: „Kur geresnė vieta socializuotis, jei ne prie stalo?“ – retoriškai klausia „Boulangerie“ atstovas.

Kaskart užsakant galima paragauti ko nors naujo, tad vis daugiau reikšmės įgauna ne tik pats valgymo procesas, bet ir degustavimas, skirtingų skonių palyginimas. Tai – puikios temos suvienijantiems kolektyvo pokalbiams.

Kaip parinkti asortimentą?

Bendradarbiauti pradedančios įmonės visada gauna „Boulangerie“ degustacinį rinkinį, kuris padeda išsirinkti patinkančius skonius – pvz., UAB „Creditinfo Lietuva“ organizavo bendras kolektyvo degustacijas ir balsavo už skaniausius gaminius.

Užsakant kepinius į biurą ir sprendžiant dėl asortimento, visuomet pravartu atsižvelgti į įmonės dydį, darbuotojų kiekį ir pomėgius, darbo pradžios laiką ir kitas aplinkybes. Neretai šią užduotį vykdyti apsiima administratorės, kurios puikiai pažįsta savo kolegas ir priima sprendimus, ką iš pasiūlos rinktis geriausia. Dar vienas kelias – viską patikėti kepyklėlei ir tiesiog kas mėnesį sulaukti plano, kuo bus vaišinami jūsų darbuotojai.

Vis dėlto, kaip pastebi V. Krasnickas, dauguma pradeda nuo prancūziškos klasikos – su tikru sviestu kepamų kruasanų, o jau antrą ar trečią mėnesį įtraukia po kelias naujas kepinių rūšis. Ryškiausios šių dienų žvaigždės – Niujorko roll‘ai, gaminami iš sluoksniuotos tešlos ir pildomi įvairiais įdarais: nutelos, kokosų, pistacijų.

„Užsakome įvairių skonių bandeles – tiek su mėsa ar grybais, tiek iš saldaus meniu, – sako UAB „Integre Trans“ atstovė K. Pocė. – Stengiamės varijuoti ir kurti kuo platesnį pasirinkimą skirtingiems darbuotojų skoniams“.